Η Abyss είναι η νέα περιοχή που επισκέπτεστε στο DLC του Fire Emblem: Three Houses που κυκλοφόρησε το Φεβρουάριο. Από πού προήλθε η ιδέα όμως;
Τα… θεμέλια της Abyss του Fire Emblem: Three Houses
Χθες σας μιλήσαμε για την επιλογή των χαρακτήρων του main story για το DLC. Στην ίδια συνέντευξη με το ιαπωνικό περιοδικό Nintendo Dream οι υπεύθυνοι του Fire Emblem: Three Houses μίλησαν και για το πώς προέκυψε η Abyss.
Τάδε έφη Kusakihara:
Μπορεί να ξεκινήσαμε την παραγωγή του side story πολύ αργότερα, αλλά υπήρχε η ιδέα να βάλουμε έναν υπόγειο λαβύρινθο κάτω από το Garreg Mach από τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης. Τελικά αφαιρέθηκε λόγω του τεράστιου όγκου εργασίας. Όσο σχεδιάζαμε τα DLC, το side story προήλθε από την επιθυμία μας να επαναφέρουμε τις ιδέες που αρχικά αφαιρέθηκαν από το παιχνίδι. Δεν τις ξαναβάλαμε απαραίτητα όπως τις είχαμε πρωτοσκεφτεί. Μάλλον θα έλεγα πως επεκτείναμε τον κόσμο του παιχνιδιού με στοιχεία για τα οποία υπήρχαν νύξεις και στο main game. Η μητέρα του πρωταγωνιστή είναι ένα τέτοιο παράδειγμα.
Στην ερώτηση αν το side story είναι στην ουσία ένα ολόκληρο «παράλληλο σύμπαν», ο Kusakihara απάντησε ως εξής:
Δύσκολο να πούμε οτι είναι έτσι. Δε νομίζω οτι είναι εντελώς απομονωμένο από το main story και πιστεύω πως για το Yuri και τους υπόλοιπους τα γεγονότα όντως συνέβησαν. Όταν συναντήσετε τους Ashen Wolves στο main game, σου συμπεριφέρονται σα να σε γνωρίζουν για πρώτη φορά. Αλλά παρόλα αυτά τα γεγονότα των Cindered Shadows έχουν ήδη συμβεί. Πιστεύω πως το Cindered Shadows λαμβάνει χώρα όταν ο πρωταγωνιστής έχει τη δυνατότητα να είναι παρών.