Το Crysis Remastered είναι σχεδόν έτοιμο να κυκλοφορήσει στην αγαπημένη σας κονσόλα και το Digital Foundry, όπως πάντα, του έκανε μια ενδελεχή τεχνική ανάλυση!
Πώς είναι η μεταφορά του Crysis Remastered στο Switch;
Η έκδοση του Switch καταλαμβάνει ένα χώρο ανάμεσα στις παλαιότερες εκδόσεις για τις κονσόλες και την πρωτότυπη έκδοση των PC, με μερικές βελτιώσεις αλλά και συμβιβασμούς.
Εν ολγίγοις, η πλούσια γεωμετρία και κάποια από τα εφέ του αρχικού παιχνδιού δεν υπάρχουν με την ίδια πιστότητα στο Switch ή, στην περίπτωση της αποστολής Ascension, απουσιάζουν παντελώς. Παρόλα αυτά, η Switch έκδοση είναι σε γενικές γραμμές πολύ ανώτερη από αυτή που είδαμε στις κονσόλες της προηγούμενης γενιάς.
Το παιχνίδι τρέχει σε δυναμική ανάλυση που διατηρείται στα 1280×720, με πτώσεις στα 540p όταν η δράση γίνεται έντονη αλλά υπάρχουν και σημεία όπου γίνεται υψηλότερη από τα 720p (μόνο σε docked mode). Η μοναδική άλλη διαφορά μεταξύ docked και portable modes είναι η ποιότητα των σκιών.
Μία από τις βελτιώσεις που υπάρχουν μόνο στο Switch είναι το νέο μοντέλο φωτισμού που αξιοποιεί ο τίτλος, το λεγόμενο voxel based global illumination που προσδίδει εξαιρετικά ρεαλιστικό έμμεσο φωτισμό στο παιχνίδι. Προφανώς, η νέα αυτή μέθοδος αξιοποιείται σε πιο ανακριβή μορφή στο Switch αλλά αρκεί για να δώσει ένα εξαρετικό αποτέλεσμα.
Όλη σουίτα των post-processing εφέ έχει βελτιωθεί, με νέο cinematic depth-of-field.
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του Crysis, η δυνατοτητα να προκαλέσετε καταστροφές σε κτίσματα, δέντρα και περιβάλλον παραμένει στο Switch. Αυτό, βέβαια έχει έναν αντίκτυπο και στο framerate λόγω των physics που χρησιμοποιούνται.
Μιας και αναφέραμε physics, η αντίδραση των κλαδιών των δέντρων στις επιθέσεις σας έχουν πιο αργή «ανανέωση» στο Switch, κάτι που συμβαίνει μόνο στην κονσόλα της Nintendo.
Χόρτα και θάμνοι έχουν πολύ μεγάλη πυκνότητα που προσιδιάζει με αυτή του πρωτότυπου PC game, αλλά με χαμηλότερης ποιότητας σκιές. Ο φακός παράγει επίσης σκιές στο περιβάλλον εκτός, περιέργως, από την εισαγωγική αποστολή του τιτλου.
Κάτι που απουσιάζει από το Switch είναι τα parallax occlusion maps των επιφανειών λόγω περιορισμών του handheld mode, αλλά είναι κάτι που ίσως προστεθεί αργότερα για το docked mode.
Το νερό από την άλλη αξιοποιεί πιο σύγχρονη μέθοδο για την απεικόνιση από το αρχικό παιχνίδι του PC. Παρόλα αυτά υποβρυχίως τα πράγματα είναι απογοητευτικά, με βράχους και κοράλλια να απουσιάζουν και ένα σκέτο αμμώδη πυθμένα να σας περιμένει.
Όσον αφορά τις επιδόσεις του framerate, το Crysis Remastered στοχεύει τα 30 καρέ/δευτερόλεπτο και μπορεί να τα διατηρήσει πολύ πιο αποτελεσματικά από τις παλιότερες εκδόσεις για κονσόλες. Παρόλα αυτά, όπως είπαμε και παραπάνω, όταν η δράση γίνεται έντονη το framerate πάσχει. Οι επιδόσεις του τίτλου είναι ίδιες μεταξύ docked και portable mode.
Μπορείτε φυσικά να απολαύσετε την πλήρη τεχνική ανάλυση του Digital Foundry στο παρακάτω βίντεο: