Η Quantic Dream είναι γνωστό στούντιο στους χρήστες του PlayStation οικοσυστήματος για τις αποκλειστικές τους κυκλοφορίες. Πλέον δεν ισχύει αυτή η αποκλειστική συνεργασία. Πάμε να δούμε τι σημαίνει αυτό για τους χρήστες του Nintendo Switch.
Η Quantic Dream πλέον υποστηρίζει όλα τα οικοσυστήματα
Αρκετοί αναφέρουν πως το στούντιο έχει προσφέρει στον κόσμο «παιχνίδια» με πολύ καλές αφηγηματικές τεχνικές και ιστορίες. Όπως το Heavy Rain, Beyond Two Souls και Indigo Prophecy. προσωπικά τους γνώρισα από το Omicron και αυτό λόγο του David Bowie που είχε επιμεληθεί την καταπληκτική μουσική του παιχνιδιού. Πλέον η εταιρία αφού έληξε η αποκλειστική συνεργασία με την Sony και πήρε αρκετά χρήματα από την Κινέζικη NetEase, προχώρησε στην ανεξάρτητη έκδοση των παιχνιδιών της. Άρχισε επίσης να συνεργάζεται και με άλλα στούντιο με σκοπό να βοηθήσει στην έκδοση και ψηφιακή διανομή τους.
Στο τιμόνι της εταιρίας θα παραμείνουν ο David Cage και ο Guillaume de Fondaumière, όπου ο δεύτερος μίλησε με το NintendoEverything και είπε τα εξής:
Η συνεργασία μας με την Sony ήταν αρκετά ευχάριστη από το 2006 μέχρι το 2018. Δημιουργώντας περιεχόμενο για μία συγκεκριμένη πλατφόρμα μας βοήθησε να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στο να πρωτοτυπήσουμε στην δια δραστική μας αφήγηση. Να δημιουργήσουμε νέες τεχνικές, εργαλεία και τεχνολογίες, όπου χρειάζονται για μία πολύπλοκη εξιστόρηση, μηχανισμούς και κινηματογραφική ατμόσφαιρα στους τίτλους μας.
Κατά την διάρκεια της δημιουργία του Detroid: Become Human, νοιώσαμε πως ήρθε η ώρα το στούντιο μας να ανοίξει νέους ορίζοντες. Να επεκταθεί σε νέο κοινό. Μετά από δύο δεκαετίες συνεργασιών με άλλους εκδότες, νοιώσαμε επίσης πως έπρεπε να φτιάξουμε την δική μας εκδοτική στρατηγική. Να χρηματοδοτούμε και να προωθούμε τους μελλοντικούς μας τίτλους ανεξάρτητα. Τέλος, αποφασίσαμε να ανοίξουμε το κεφάλαιο της εταιρίας τους υπαλλήλους μας, όπου τώρα διαθέτουν το 10% της Quantic Dream. Με όλα τα παραπάνω σε ισχύ νοιώθουμε έτοιμοι προς εξερεύνηση νέων οριζόντων και προκλήσεων. Όλοι μαζί έχουμε ανανεωμένη ενέργεια και ενθουσιασμό.
Guillaume de Fondaumière, συν δημιουργός της Quantic Dream
Νέος ορίζοντας για την Quantic Dream είναι το Nintendo Switch
Στην ερώτηση ότι η Quantic Dream δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με κονσόλες της Nintendo, μέχρι τώρα, αποφάσισαν να βοηθήσουν με το παιχνίδι Sea of Solitude: The DIrector’s Cut στο Nintendo Switch; Ο Guillaume de Fondaumière, συν δημιουργός της Quantic Dream απάντησε το εξής:
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που κυκλοφορούμε ένα τίτλο, για πρώτη φορά, σε Nintendo σύστημα. Σαν χρήστες και εμείς, πολλοί από μας έχουν και ευχαριστιούνται παιχνιδομηχανές της Nintendo εδώ και πολλές δεκαετίες. Μόλις μας δόθηκε η ευκαιρία να δουλέψουμε στην κονσόλα την αρπάξαμε από τα μαλλιά. Η Nintendo και η Quantic Dream μιλούνε εδώ και πολύ καιρό. Οπότε μπορέσαμε να επανασυνδεθούμε εύκολα και να δουλέψουμε αμέσως μαζί. Η διαδικασία ήταν πολύ απλή, από την απόκτηση εξοπλισμού ώστε η Jo-Mei να δουλέψει στο Nintendo Switch όπως και η Quantic Dream να πάρει άδεια από την Nintendo ώστε να εκδώσει τον τίτλο.
Guillaume de Fondaumière, συν δημιουργός της Quantic Dream
Αποκλειστικά παιχνίδια τέλος για την Quantic Dream
Η εταιρία άρχισε να εκδίδει κάποια από τα πρώην αποκλειστικά παιχνίδια της στο PC. Όπως το Detroid: Become Human, Beyond: Two Souls, και το Heavy Rain. Όμως δεν υπάρχουν σχέδια να φέρουν αυτά τα παιχνίδια στο Nintendo Switch σύντομα. Απόκλεισαν επίσης την περίπτωση να έρθουν ως μεταφορές ή μέσω κάποιας υπηρεσίας Cloud για την ώρα.
Τα καλά νέα είναι πως η Quantic Dream σκέφτεται το Switch ως μελλοντική πλατφόρμα για να εκδίδει τους τίτλους της. Ο Guillaume de Fondaumière αναφέρει πως εξερευνούν συνεργασίες όπου θα βγάζουν νόημα να κυκλοφορήσουν στο σύστημα. Επίσης ανέφερε πως η κονσόλα είναι από τις καλύτερες σε πωλήσεις στον κόσμο όποτε είναι λογικό να την υποστηρίξουν, ξεκινώντας πάντα με το Sea of Solidute: The Director’s Cut όπου είναι αποκλειστικό στο Nintendo Switch.
Μείνετε μαζί μας για περισσότερα νέα από την Quantic Dream για κυκλοφορίες στο Nintendo Switch.