Το Metroid Prime 4 για το Switch έχει τραβήξει πάνω του τα βλέμματα εδώ και πολλά χρόνια. Υπάρχει όμως περίπτωση να δούμε το Trilogy για το Switch;
Metroid Prime Trilogy – νέο “Prime” δράμα στο Switch;
Οι κάτοχοι της κονσόλας, αναμένοντας εναγωνίως την ανάπτυξη του νέου τίτλου να φτάσει στο τέλος της, έχουν αρχίσει να κάνουν σκέψεις για την έλευση των τριών προηγούμενων τίτλων στο Switch. Αυτοί ήδη έχουν κυκλοφορήσει με τη μορφή μιας τριλογίας στο Wii. Σε αυτήν περιέχονται ιστορίες της διάσημης Samus Aran που μας ήρθαν στο GameCube αλλά και το Wii. Στην εν λόγω τριλογία, όμως, ήρθαν και με πλήρη υποστήριξη των motion controls.
Τι εμποδίζει τους δημιουργούς να το φέρουν στο Switch, αν και εφόσον υπάρξει η πρόθεση; Ένας πρώην δημιουργός της Retro Studios, υπεύθυνης για την ανάπτυξη της τριλογίας, κάνει το δικό του “ισοζύγιο” και μας μεταφέρει τις σκέψεις του. Ο λόγος για το Michael Wikan, ο οποίος πέρασε πολλά χρόνια στην εταιρία και έπαιξε μεγάλο ρόλο στη διαδικασία ανάπτυξης των τριών κυρίων παιχνιδιών Metroid Prime, καθώς και σε αυτήν του Donkey Kong Country Returns. Συγκεκριμένα, σε κάθε ένα από τα εν λόγω πρότζεκτ ανέλαβε το ρόλο του senior developer.
Μια ανάρτηση “plasma beam”
Στη Facebook σελίδα των Shinesparkers, ο Wikan είπε τα εξής όταν ένας ακόλουθος ανέφερε ότι θέλει να παίξει την εν λόγω τριλογία στο Switch:
Αυτό θα απαιτούσε πολλή προσπάθεια, οπότε είμαι αρκετά σκεπτικός για το αν θα γινόταν να συμβεί. Ήταν αρκετά άμεση η αναβάθμιση των ΜΡ1 και 2 με motion controls. Το να μετατραπεί, όμως, το ΜΡ3 σε παιχνίδι με κανονικό χειρισμό, θα αποτελούσε άθλο. Είναι σχεδιασμένο με πολύ συγκεκριμένο τρόπο χρησιμοποιώντας ογκομετρικά μέσα για τον εντοπισμό της κίνησης με ακρίβεια για συγκεκριμένες εναλλαγές. Ακόμη και τα bosses είναι ρυθμισμένα να λαμβάνουν υπόψιν την ευκολία της στόχευσης με τη χρήση χειρονομιών.
Michael Wikan, πρώην δημιουργός της Retro Studios
O Wikan αργότερα πρόσθεσε πως η εταιρία δε διαθέτει πλέον λειτουργικά εργαλεία για να δουλέψει με τον κώδικα του Prime. Έτσι θα πρέπει όλα να γίνουν όλα ” ‘brute force’ hard coded”. Για το εγχείρημα αυτό πρότεινε ότι θα έπαιρνε έναν ολόκληρο χρόνο σε μια full time ομάδα τεσσάρων ή πέντε ατόμων για να επανασχεδιάσουν τις εκατοντάδες αλληλεπιδράσεις στο Metroid Prime 3, όπως και στο να γυρίσουν το gameplay σε πιο αργό ρυθμό, προκειμένου να υποστηριχθεί ο συμβατικός χειρισμός.
Μια άλλη προσέγγιση στο χειρισμό ενδεχόμενου port του Metroid Prime Trilogy στο Switch
Μέχρι εδώ όμως μιλάει για τη μεταφορά της τριλογίας εξολοκλήρου με συμβατικό χειρισμό, ή έστω την παράλληλη υποστήριξή του, κάτι που θα έβγαζε νόημα, δεδομένης της ύπαρξης και του Switch Lite. Μια τέτοια προσέγγιση, άλλωστε, υιοθετήθηκε και για το Zelda: Skyward Sword HD. Τι συμβαίνει όμως με τα gyro controls του Switch; Ο Wikan πιστεύει ότι αυτά δε θα δούλευαν με επάρκεια για τα παιχνίδια της τριλογίας.
Φυσικά, όλα τα παραπάνω αποτελούν απόψεις μόνο του Wikan. Τον τελικό λόγο τον έχει η Nintendo. Αν, λοιπόν, αυτή θελήσει ένα port του Metroid Prime Trilogy στο Switch, αυτό και θα συμβεί, όσο μεγάλη πρόκληση και αν αποτελεί. Αναμένουμε λοιπόν τις εξελίξεις, αλλά η προσοχή των περισσοτέρων είναι στραμμένη στον τέταρτο τίτλο της σειράς.