Η τοποθέτηση του κύκλου μέρας/νύχτας στο The Legend of Zelda: Breath of the Wild υπήρξε “εξαιρετικά δύσκολη”, σύμφωνα με τον Eiji Aonuma. Ο παραγωγός της σειράς είπε πως η πρόκληση ήταν το να αποφύγουν μια κατάσταση που οι παίχτες θα συναντούσαν “κάτι που θα ήταν σκοτεινό και τρομακτικό”
Προηγούμενοι τίτλοι Zelda εφήρμοσαν τον κύκλο εναλλαγής μέρας και νύχτας. Ωστόσο, το Breath of the Wild χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς ο κύκλος αυτός επηρεάζει άμεσα το Gameplay. Για παράδειγμα, οι παίχτες θα βρουν εχθρούς να κοιμούνται τη νύχτα και η θερμοκρασία μπορεί να πέσει, επηρεάζοντας έτσι το Link.
Η Δήλωση του Aonuma για την εναλλαγή μέρας-νύχτας στο The Legend of Zelda: Breath of the Wild:
O Aonuma, μιλώντας στο περιοδικό EDGE αυτό το μήνα για τον κύκλο ημέρας/νύχτας, δήλωσε τα εξής:
Δε θέλαμε να φτιάξουμε κάτι που θα ήταν σκοτεινό και τρομακτικό. Έχω ανέβει σε ένα ψηλό βουνό τη νύχτα και είδα τα αστέρια· ήταν εντελώς σκοτεινά, αλλά το φως τον αστεριών φώτιζε το μέρος. Ήθελα το περιβάλλον μας τη νύχτα να είναι κάτι τέτοιο. Και όταν είναι σκοτεινά, υπάρχουν στοιχεία στο περιβάλλον που φωσφορίζουν, ώστε να τα χρησιμοποιήσουν οι παίχτες και να βρουν το δρόμο τους.
Συνεπώς, φαίνεται πως η δημιουργία του Zelda: Breath of the Wild έχει ακόμη μία πρόκληση να εκπληρώσει. Όχι μόνο να προσφέρει ένα δυνατό τίτλο Zelda, αλλά και έναν κόσμο στον οποίο η εναλλαγή της μέρας με τη νύχτα να δίνουν μια ξεχωριστή εμπειρία στον παίχτη, μια προσπάθεια που στον προηγούμενο τίτλο Zelda για οικιακή κονσόλα, το Skyward Sword, έγινε εμφανής εν μέρει με τα side quests και τη συμπεριφορά των κατοίκων της Skyloft.
Comments
No Comments