Το Apex Legends ήρθε εδώ και λίγες εβδομάδες στην αγαπημένη μας κονσόλα. Πώς είναι οι επιδόσεις του; Το Digital Foundry δίνει την απάντηση.
Η τεχνική ανάλυση του Apex Legends από το Digital Foundry
Ίσως θυμάστε πως την ημέρα που κυκλοφόρησε είχαμε κάποιες βασικές πληροφορίες σχετικά με την ανάλυση και το framerate προερχόμενες εξ Ιαπωνίας. Τώρα όμως έχουμε την ενδελεχή ανάλυση του Digital Foundry, οπότε πάμε στα βαθιά:
Εν ολίγοις, είναι η πρώτη φορά που η Source engine εμφανίστηκε στο Switch. Για τους αδαείς, πρόκειται για τη μηχανή γραφικών που κρύβεται πίσω από παιχνίδια όπως τα Half-Life 2 και Portal.
Όσον αφορά την εικόνα, η ποιότητα των υφών (textures) είναι ελαττωμένη στο Switch. Το παιχνίδι αξιοποιεί δυναμική ανάλυση, η οποία στα μέγιστα φτάνει 720p και 576p σε docked και handheld mode αντίστοιχα. Φυσικά, όντας δυναμική, η ανάλυση μπορεί να πέσει και πιο χαμηλά σε περιπτώσεις όπου η δράση είναι ιδιαίτερα έντονη. Το ευτύχημα είναι πως πέρα από την ανάλυση, η ποιότητα στο φιλτράρισμα των υφών είναι η μόνη διαφορά μεταξύ docked και portable modes.
Κατά τα άλλα, το Digital Foundry παρατήρησε πως έχει ελαττωθεί η βλάστηση και η γεωμετρία στις πίστες σε σχέση με τις άλλες κονσόλες. Το ίδιο συμβαίνει και με την ποιότητα των σκιών, αλλά και των εφέ διαφάνειας (alpha effects). Παρόλα αυτά όμως, οι πίστες και ο σχεδιασμός τους παραμένει πανομοιότυπος μεταξύ εκδόσεων. Εφέ όπως οι αντανακλάσεις στο νερό, η φυσική των ρούχων και οι σκιές τους είναι επίσης εξίσου καλά με τις άλλες πλατφόρμες.
Όσον αφορά το ρυθμό ανανέωσης των καρέ (framerate), που αποτελεί και την αιχμή του δόρατος, στόχος του παχνιδιού είναι τα 30. Δυστυχώς ο στόχος δεν επιτυγχάνεται πάντα, με πτώσεις στο ξεκίνημα κάθε ματς αλλά και κατά τη διάρκεια της μάχης. Αξίζει να σημειωθεί οτι σε docked και portable mode η απόδοση του παιχνιδιού στον τομέα αυτόν είναι εφάμιλλη.
Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, δείτε το βίντεο του Digital Foundry: