Όπως γνωρίζουμε όλοι μας, το κλασικό αντικείμανο της σειράς, το hookshot, απουσιάζει από το Breath of the Wild.
Τι οδήγησε όμως σε αυτή την απόφαση;
Ο Aonuma για την απουσία του Hookshot
Σε μια νέα συνέντευξή του με το IGN, ο παραγωγός της σειάς, Eiji Aonuma είπε το εξής:
Κι όμως, σκεφτήκαμε να το χρησιμοποιείτε για να σκαρφαλώσετε και μετά να κατεβαίνετε με το parasail. Σε όλα όμως τα προηγούμενα Zelda, πάντα έπρεπε να στοχεύεις κάτι. Αυτός ήταν ένας μηχανισμός του παιχνιδιού. Ήταν όμως αντίθετο με το στόχο μας και αυτό που θέλαμε να πετύχουμε στο Breath of the Wild. Το hookshot πάντα το δίναμε σχετικά αργά στο παιχνίδι, αλλιώς οι παίκτες θα μπορούσαν να πάνε οπουδήποτε. Εδώ όμως μπορείτε ήδη να το κάνετε αυτό, σκαρφαλώνοντας και με το parasailing.
Αλλά δεν είχε μόνο ο Deku Scrub άποψη επί του θέματος. Ο διευθυντής Hidemaro Fujibayashi είπε κι εκείνος μερικά λόγια.
Στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης, όντως κάναμε μερικές δοκιμές με διπλά hookshots και τη δυνατότητα να πηγαίνετε οπουδήποτε, σαν το Spider-Man. Η κινητικότητα και η ταχύτητα ήταν απίστευτη. Κάναμε μερικές τέτοιες δοκιμές.
Ειλικρινά, το hookshot καταστρέφει όμως την αναρρίχηση. Υπάρχουν πολλοί στο προσωπικό, ακόμη και στα υψηλά κλιμάκια, που τους αρέσει πολύ το αντικείμενο και με πρήζανε. Τελικά έπρεπε να πω: “Όχι! Το Hookshot πάει. Δεν έχει Hookshot εδώ. Αν το βάλουμε στο παιχνίδι, απλά δε θα δουλέψει”. Θα επιστρέφαμε σε όσα κάναμε στο παρελθόν και το νόημα του Breath of the Wild ήταν να δοκιμάσουμε όσο το δυνατόν καινούριες ιδέες.