Παρόλο που το Astral Chain ήταν ένα καταπληκτικό action game, δεν ήταν μόνο αυτό. Υπήρχαν σημεία όπου έπρεπε να κάνετε και λίγο το ντετέκτιβ.
Οι αλλαγές που έγιναν στα ερευνητικά κομμάτια του Astral Chain
Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα του Hideki Kamiya, επόπτη του τίτλου και του διευθυντή Takahisa Taura, το κομμάτι αυτό του Astral Chain ήταν πιο «χαλαρό» από αυτό που αρχικά ήταν στα σχέδια.
Πάμε να δούμε τι είπαν σχετικά μιλώντας στο ιαπωνικό περιοδικό Famitsu.
Kamiya: Η αλήθεια είναι οτι τα μετριάσαμε αυτά τα πράγματα για την κυκλοφορία του. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης ήταν όλα πιο σκόρπια και με λιγότερο αυτοματισμό, κατά κάποιο τρόπο. Θέλαμε να γίνονται όλα πιο χειροκίνητα, αλλά τελικά έτσι βάλτωνε όλο το παιχνίδι.
[…]
Ο Taura ήταν λίγο ανήσυχος με τον όγκο του περιεχομένου στη διάρκεια της ανάπτυξης, αλλά εγώ ήξερα οτι υπήρχαν ήδη αρκετά. Είχα αυτή την αίσθηση του déjà vu όταν του έλεγα να μην ανησυχεί. Είχα βρεθεί κι εγώ στην ίδια ακριβώς θέση κάποτε. Αλλά στο τέλος, ξέρετε ποιό ήταν το κύριο θέμα στις συζητήσεις των παικτών; Οι κώλοι.
Ο Taura μίλησε και για το πόσο επέμεινε για την ύπαρξη ενός Photo Mode στο Astral Chain:
Taura: Ήθελα πραγματικά να υπάρχει ένα Photo Mode, οπότε είμαι πανευτυχής που μπορέσαμε και το ενσωματώσαμε. Η αλήθεια είναι πως ήθελα ένα Photo Mode και στο NieR: Automata, αλλά ο Yoko δεν έδειξε να τον ενδιαφέρει οπότε δε μπόρεσα να το βάλω. Βασικά… ίσως έφταιγε και που δεν είχαμε αρκετό χρόνο.
Αν σας φαίνονται παράξενα τα σχόλια του κώλου, να ξέρετε πως υπάρχει λόγος. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, η Platinum έχει γίνει διάσημη για την ποιότητα των οπισθίων στα παιχνίδια της. Είναι μάλιστα κάτι που και οι ίδιοι οι επικεφαλής αναγνωρίζουν!