Το devblog του Astral Chain συνεχίζει να γεμίζει με παρασκηνιακές πληροφορίες για το πολυαναμενόμενο παιχνίδι. Πάμε να δούμε τη διαδικασία πίσω από τη δημιουργία των Legions!
Η διαδικασία δημιουργίας των Legion του Astral Chain
Γειά σας! Είμαι ο καταπληκτικός γλύπτης της Platinum Games, Yoshikaze Matsushita και είμαι εδώ να σας θέσω το ερώτημα: Είδατε το τελευταίο trailer του ASTRAL CHAIN, σωστά; Σωστά; Ωραίο, ε;!
Παίρνουμε ένα εισβολέα από μια άλλη διάσταση και τον κάναμε όπλο για να σώσουμε την ανθρωπότητα! Τι ρομαντικό! Αυτή είναι η ιδέα πίσω από τα Legions του Astral Chain: Τρομερές εχθρικές χίμαιρες που έχουν γίνει τα απόλυτα όπλα. Και είχα την τύχη να δημιουργήσω τα 3D μοντέλα των απίστευτων εξωγήινων χαρακτήρων!
Σας προειδοποιώ εκ των προτέρων πως αυτό το devblog θα είναι μεγάλο. Θα το χωρίσω σε δύο μέρη – ένα για τα Legions κι ένα για τις χίμαιρες – για να σας πω τα πάντα για τα μοντέλα που έχω δημιουργήσει με χρόνο, προσπάθεια και αγάπη.
Χωρίς πολλά-πολλά, πάμε στα Legions!
Από εδώ ξεκίνησαν όλα. Αυτό είναι το πρωτότυπο σχέδιο των Legion, από τα χεράκια του διάσημου καλλιτέχνη manga Masakazu Katsura. Αυτές οι περίπλοκες επιφάνειες! Αυτή η ροή που έχουν οι καμπύλες! Αυτή η ξεχωριστή μάσκα στο πρόσωπο!Δεν υπάρχει αμφιβολία, αυτό είναι από τα χέρια του Katsura! Αν έχετε δει τη δουλειά του στο ZETMAN ή στο Tiger and Bunny, το άγγιγμά του ξεχωρίζει.
Με αυτό το σχέδιο ανά χείρας, κάθισα με τον Hajime Kimura, καλλιτεχνικό διευθυντή του Astral Chain – επίσης μακροχρόνιο συνεργάτη και προσωπικό φίλο – για να δούμε πώς θα μπορέσουμε να πιάσουμε όσο περισσότερη γοητεία του Katsura μπορούμε με το 3D in-game model.
Ξεκίνησα κάνοντας ένα πρόχειρο, χοντροκομμένο «σκίτσο» του Legion σε ένα πρόγραμμα 3D modeling που λέγεται ZBrush. Κάνοντας το σκίτσο είχα μια καλύτερη αίσθηση του όγκου που χρειάζεται ο χαρακτήρας. Μετά, πρόσθεσα περισσότερες κορυφές στα πολύγωνα για να ξεχωρίσουν τα διάφορα μέρη του μοντέλου σε ένα άλλο πρόγραμμα που λέγεται Maya. Τελείωσα τη δουλειά μου στο Maya μετατρέποντας το μοντέλο σε ένα λείο πολυγωνικό πλέγμα, πριν το στείλω στο ZBrush για τις τελικές προσαρμογές.
Μπορεί να ακούγεται πως έκανα πολλή αχρείαστη δουλειά. Αλλά το σχέδιο του Katsura για το Legion παρουσίασε μια ιδιαίτερη πρόκληση στο δημιουργό του μοντέλου. Μοιάζει ζωντανό, αλλά είναι και μια καλογυαλισμένη μηχανή από ανθρώπινα χέρια. Όταν δούλευα με το ZBrush μόνο, ή με οποιοδήποτε άλλο μεμονωμένο digital modeling εργαλείο, είδα πως δε μπορούσα να συλλάβω και τις δύο πτυχές του αρχικού σχεδίου. Αποφάσισα λοιπόν να χρησιμοποιήσω δύο εργαλεία! Χρειάστηκε περισσότερος χρόνος και προσπάθεια, αλλά άξιζε. Είμαι ικανοποιημένος με το πώς έγινε τελικά το Legion και το πόσο διαφέρει από τις χίμαιρες!
Ορίστε και το ολοκληρωμένο μοντέλο με υψηλό αριθμό πολυγώνων! Προσπάθησα να αποδώσω τη σύνθεση και τη γοητεία του αρχικού σχεδίου σε ένα στιβαρό, τριδιάσταστο μοντέλο που να ταιριάζει σε παιχνίδι δράσης.
Τα πόδια του Legion χρειάστηκαν ειδική προσοχή. Βλέπετε, το Legion τυπικά αιωρείται, αλλά καμιά φορά πρέπει να μείνει σταθερό στο έδαφος. Αν τα πόδια ήταν ογκώδη, το Legion θα φαινόταν περίεργο ενώ αιωρείται. Αν όμως ήταν πολύ λεπτά τότε δε θα έδειχνε πειστικό όσο πατά στο έδαφος. Αυτό ήταν δύσκολο κομμάτι κι έπρεπε να ελέγξω το μοντέλο μέσα στο παιχνίδι και να το προσαρμόσω ξανά και ξανά πριν αποφασίσω οτι το πέτυχα σωστά! Άλλη μια πρόκληση ήταν να πετύχω την τέλεια μορφή που έδωσε ο Masakazu Katsura στο πρόσωπο. Αυτή ήταν μια καλή δικαιολογία να αγοράσω ένα τσούρμο από φιγούρες Tiger and Bunny. Ξέρετε… Για επαγγελματικούς λόγους…
Μ
Θα προσέξετε πως μερικές λεπτομέρειες δεν υπάρχουν στο αρχικό σχέδιο. Μερικά λογότυπα της αστυνομίας εδώ, λίγοι στολισμοί εκεί. Στα μέσα της δημιουργίας, κάποιος με σοφία είπε πως τα Legions δεν είναι απλά εξωγήινοι – είναι επίσημα όπλα της αστυνομίας! Τα τελικά μοντέλα αντανακλούν αυτή τη διμορφία, πιστεύων. (Και η τοποθέτηση των λογότυπων στο κατάλληλότερο σημείο ήταν πιο δύσκολο απ’ όσο νομίζετε!)
Ωραία, οπότε το μοντέλο έδειχνε αρκετά καλό, αλλά δεν αρκεί αυτό. Εδώ μιλάμε για παιχνίδι της Platinum άλλωστε, οπότε θα πρέπει να κινείται – πολλές φορές με δραματικό τρόπο. Η προετοιμασία του μοντέλου για να αντέξει όλα αυτά που θα του έβαζαν οι animators χρειάστηκε τόση δουλειά, που κλαίω μέσα μου λίγο όσο το σκέφτομαι! Για να φροντίσουμε να δείχνει ωραίο σε κάθε πόζα χρειάστηκαν δημιουργικές προσαρμογές…
Για παράδειγμα, δείτε προσεκτικά και θα δείτε πως η πανοπλία αλλάζει σχήμα ανάλογα με τις κινήσεις του Legion. Έτσι η πανοπλία στο γοφό δε μπαίνει μέσα στην πανοπλία της γάμπας, κάτι που θα έδειχνε πολύ χάλια.
Η πανοπλία αλλάζει σχήμα με τις κινήσεις των καρπών του Legion. Χάρη σε μικρές αλλαγές και κόλπα σαν αυτά, το γενικό σχήμα του Legion δε χαλάει, όποια περίεργη πόζα κι αν πάρει! Ή μάλλον δε χαλάει! Όπως και να έχει, δεν πρέπει να χαλάει!
Όπως βλέπετε, θα μπορούσα να συνεχίσω με τα Legion για πολύ ακόμα. Αυτό γίνεται γιατί τα Legions είναι πολύ σημαντικά για το Astral Chain – στην ουσία είναι οι μασκότ του παιχνιδιού! Υπήρχε λοιπόν μεγάλη πίεση για να τα πετύχουμε σωστά. Εγώ και ο Kimura είχαμε πολλές συζητήσεις, διαφωνίες και διαμάχες και μπόλικη δοκιμή και πλάνη για να καταλήξουμε στα τελικά μοντέλα. Αλλά αν αναλογιστούμε το τελικό αποτέλεσμα, άξιζε!
Ελπίζω να απολαύσετε να σπάτε τα μούτρα της μίας χίμαιρας μετά την άλλη με αυτά τα Legions! Δούλεψα πολύ σκληρά για να τα δημιουργήσω για σας, άλλωστε! Κι όσο παίζετε, αν σταματήστε ελεύθερα για να πείτε «πω πω, αυτά τα Legions είναι τόσο cool»… εγώ θα συμφωνήσω!
Σας ευχαριστώ που μείνατε μαζί μου τόση ώρα! Κρατηθείτε τώρα και θα επιστρέψω να σας πως για τις χίμαιρες! Αναμείνατε!
Bonus περιεχόμενο!
Ήλπιζα να μπορέσω να το κάνω αυτό! (Καλά, το μόνο που έκανα ήταν αν δώσω τα πρώτα σχέδια στον Kimura κι αυτός συνέθεσε τους χαρακτήρες για μένα…) Αναγνωρίζετε τον κούκλο εκεί στα δεξιά, σωστά; Είναι ο Platinum Man (ή όπως τον λένε μερικοί, ο Chief Executive Omni-Weapon KEN-ICHI)!
Σημείωση: Συγγνώμη που θα σας απογοητεύσουμε, αλλά ο Platinum Man δε θα εμφανιστεί στο ASTRAL CHAIN. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!