Το BADA Space Station είναι ένα παιχνίδι που περιμένουμε με κάποιο ενδιαφέρον. Οι επικεφαλής μας παραχώρησαν μια συνέντευξη, την οποία μπορείτε να βρείτε παρακάτω!
Τα στελέχη της ομάδας του BADA Space Station στο αποψινό μας podcast!
Ξεκινάμε με την είδηση ότι στο αποψινό μας podcast στις 21:00 θα δώσουν το παρών τα στελέχη της ομάδας ανάπτυξης! Μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο Twitch.
Μην το χάσετε!
Πριν λίγο καιρό, χάρη στη γενναιοδωρία της Terahard, αποκτήσαμε πρόσβαση στην πολύ πρώιμη (pre-alpha) έκδοση του τίτλου. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εντυπώσεις μας παρακάτω!
Πάμε τώρα στο «ψητό»:
Μια συνέντευξη με το διευθυντή της Terahard, της ομάδας πίσω από το BADA Space Station
Όταν μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε επίσημα μερικές ερωτήσεις για το επερχόμενο παιχνίδι στο Switch, δεν είχαμε ιδέα πως επρόκειτο για εταιρεία που έχει επανδρωθεί από Έλληνες! Γνωρίζαμε πως η επαφή μας με την εταιρεία, κ. Χρύσα Τριανταφύλλου, ήταν Ελληνίδα, αλλά μέχρι εκεί.
Φανταστείτε την έκπληξή μας όταν οι ερωτήσεις που στείλαμε στα Αγγλικά ήρθαν απαντημένες στα… Ελληνικά!
Πάμε να δούμε τις απαντήσεις του κ. Άρη Τσεβρένη, διευθυντή της εταιρείας πίσω από το BADA Space Station:
Nintendo neXt: Λοιπόν, τι μπορείτε να μας πείτε για σας, ως δημιουργοί; Ποια είναι η ιστορία σας; Τι σας έφερε κοντά;
Aρης Τσεβρένης: Ξεκίνησα την Terahard το 2012 και αναλάμβανα freelance δουλειές στο Λονδίνο. Μέσα στον πρώτο κιόλας χρόνο, ξεκίνησε η ομάδα μας με τους πρώτους δύο υπαλλήλους και σήμερα η ομάδα έχει στο ενεργητικό της σχεδόν 30! Προσλαμβάνουμε επαγγελματίες κάθε εθνικότητας απ’ όλο τον πλανήτη, εφόσον έχουν το σωστό expertise κι είναι μέρος της φιλοσοφίας μας να δίνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους και να κάνουμε ο ένας τον άλλο καλύτερο!
NX: Το BADA Space Station έχει πολύ χιουμοριστική διάθεση. Ποιες ήταν οι επιρροές και ποιο το σκεπτικό όταν ξεκίνησε ο σχεδιασμός του;
A: Θέλαμε να «σατιρίσουμε» την έννοια του καπιταλισμού και τους μαρκετίστες εταιριών δίνοντας τους μία πιο ακραία εκδοχή της καθημερινής τους δουλειάς. Μας πήρε καιρό να βρουμε το σωστο world building για να υλοποιηθεί όλο αυτό, δεν θέλαμε να καταλήξουμε με την αρχική ιδέα μας απλά. Ελπίζουμε σε ένα μακροπρόθεσμο franchise. Περάσαμε απο διάφορα στάδια, ερευνήσαμε games που διαθέτουν χαρακτήρες απο άλλα “συμπαντα” οπως το League of Legends και Kingdom Hearts αλλα δεν θελαμε να ακολουθήσουμε κανένα ως έχει, θέλαμε να δημιουργήσουμε κατι νέο δικό μας.
NX: Όλοι μας έχουμε δει την επίσημη ανακοίνωση του τίτλου. Σίγουρα δείχνει ενδιαφέρων. Πώς θα το περιγράφατε από τη δική σας προοπτική; Τι το κάνει μοναδικό, τι θα έκανε εσάς να το αγοράσετε;
A: Προσπαθήσαμε να κάνουμε το παιχνίδι οσο μεγαλύτερο μπορούσαμε, κάτι ανάμεσα σε indie και AAA ή όπως το λέει η Ninja Theory «Τriple-I». Έχουμε βάλει μέσα πάρα πολλά unique features, το game ειναι online co-op action με στοιχεία Ηack n Slash και περιλαμβάνει:
–4 unique play styles στον κάθε χαρακτήρα που μπορείς να διαλέξεις.
–Τα meshes των μοντέλων, τα οποία τα κόβουμε σε realtime, όπως το Metal Gear Rising.
– 100+ εχθρούς με Α.Ι. στην οθόνη ανα πάσα στιγμή που μπορείς να πολεμήσεις και άλλους τόσους στο background, όπως το World War Z.
–Το Α.Ι. μας, το οποίο είναι μια εξέλιξη του συστήματος που είχαν στο F.E.A.R., σε 15+ unique εχθρούς.
–Hosts που σχολιάζουν την εξέλιξη του παιχνιδιού ζωντανά, όπως το Darkest Dungeon, Madworld και FIFA με 2000+ διαλογους.
–Level up και progression με quests και dialogues, που θα μεταφραστούν σε πολλές γλώσσες.
– 12 πίστες, 16+ skills ο κάθε χαρακτήρας, πολύ χιούμορ και πολλά ακόμη.
NX: Πόσο καλά μπορούμε να περιμένουμε να τρέχει το παιχνίδι στο Nintendo Switch;
A: Ειναι μια δύσκολη ερώτηση. Όλο το development του game ειναι φτιαγμένο κι επικεντρωμένο στο optimization.
Οι κονσόλες είναι ένα πολύ δύσκολο κομμάτι που, παρόλο που το έχουμε ξανακάνει, είναι κάτι που πρέπει να του δώσουμε πολλή προσοχή και σημασία. Έχουμε ήδη βάλει κάποια “tiers” στα settings του game με την ιδέα να δοκιμαστούν, ούτως ώστε το παιχνίδι να αποδίδει όσο καλύτερα γίνεται στο Switch. Είναι μέσα στους στόχους μας, όμως αυτη τη στιγμη έχουμε επικεντρωθεί στο να μας γνωρίσει ο κοσμος, μιας κι ως Ιndie Studio είναι απ’τα πιο σημαντικά πράγματα για εμάς.
NX: Κι από περιεχόμενο; Πόσο «κρέας» θα υπάρχει στα «κόκκαλα» του τίτλου; Για πόσο καιρό μπορούν να μείνουν οι παίκτες κολλημένοι στις οθόνες του; Υπάρχουν σχέδια για post-game περιεχόμενο, όπως επιπλέον game modes ή unlockables; Τι γίνεται με το cross-platform play?
A: Έχουμε χωρίσει τα “features” σε φάσεις. Πόσα από αυτά θα συμπεριληφθούν εν τέλει, παίζει ρόλο κι απ’το ενδιαφέρον που θα εκδηλώσει ο κόσμος στην wishlist του game μας. Πάντως, ό,τι προείπα θα υπάρχει μέσα ό,τι και να γινει, αλλά έχουμε πολλές ακόμη ιδέες που έχουμε υλοποιήσει ως ένα βαθμό. Εάν θα ενταχθούν στο παιχνίδι, θα φανεί στην πορεία. Για παράδειγμα, έχουμε 12 πιστες με 4 χαρακτηρες που για να πας εναν max level και να παρεις epic/legendary gear με 6 equipment slots, θες περίπου 20 ώρες αλλα αυτό μπορει και να φτάσει και τις 40+ ώρες. Τέλος, έχουμε στο μυαλο μας να εντάξουμε κι έναν έξτρα χαρακτήρα. Ωστόσο, cross-platform play θα έχει σίγουρα, μιας κι έχει ήδη συμπεριληφθεί στο παιχνίδι.
NX: Πέρα από το επερχόμενο BADA Space Station, γνωρίζουμε ότι έχετε δημιουργήσει και το Claws of Furry. Πώς φτάσαμε από το ένα στο άλλο; Φαίνεται αρκετά μεγάλο άλμα όσον αφορά το είδος παιχνιδιού αλλά και την περιπλοκότητα της ανάπτυξης.
A: Το Claws of Furry ήταν για μας ένα «πείραμα» κι ο κύριος λόγος ηταν για να εκπαιδευτεί η εταιρία στις τελευταίες τεχνολογίες που αφορούν τις κονσόλες μέσω Unity. Ήταν σχεδιασμένο να είναι ένα μικρό project, με σκοπό να βρούμε τα λάθη και τους χρόνους που χρειάζονταν, για να διορθωθούν αυτά τα λάθη. Όλες αυτές τις γνώσεις λοιπόν, τις χρησιμοποίησαμε στο BADA.S.S και βάλαμε όλο μας το «μεράκι» για να το κάνουμε όσο μεγαλύτερο σε διάρκεια μπορούμε και μέχρι τώρα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Γενικά ως εταιρία, ανεβάζουμε τον πήχη καθε φορά όλο και ψηλότερα, κάτι που ίσως ειναι κακό κάποιες φορές, αλλά ελπίζουμε αυτή την φορά, να καταφέρουμε αυτό που οραματιζόμαστε.