Αν θυμάστε, ένα από τα modes που υποτίθεται πως θα βλέπαμε στο Bloodstained ήταν το Roguelike Dungeon. Δυστυχώς, το mode ακυρώθηκε και τη θέση του παίρνει το Randomizer mode.
Αλλαγή στις υποσχέσεις του Bloodstained: Ritual of the Night
Το mode που πολλοί περίμεναν πώς και πώς γιατί θα προσέφερε δυνητικά ατελείωτο gameplay πήγε βόλτα μέχρι τον Καιάδα από την ομάδα ανάπτυξης λοιπόν και τη θέση του παίρνει το Randomizer.
Προς τι η αλλαγή και γιατί συνέβη;
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του IGA, «ο κώδικας του παιχνιδιού που δημιουργήθηκε στις απαρχές της ανάπτυξης δεν είναι συμβατός με αυτού του είδους το gameplay (ειδικά ένα procedurally generated κάστρο)».
Πάμε να δούμε τι άλλο λέει ο IGA για το Randomizer:
Το Randomizer είναι το story campaign που έχετε συνηθίσει, αλλά με μια αλλαγή. Πριν ξεκινήσετε το παιχνίδι, θα μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε τυχαίες μέχρι και 8 παραμέτρους του επόμενου playthrough.
Για παράδειγμα, το “Items – Retain Method” σημαίνει οτι τα αντικείμενα θα τα βρείτε με την ίδια μέθοδο (από σεντούκια, ως drops από εχθρούς κ.τ.λ.) ως συνήθως. Αντικείμενα που βρίσκατε σε σεντούκια θα υπάρχουν μόνο σε σεντούκια, αλλά σε τυχαία σεντούκια. Το “Total random” σημαίνει οτι μπορεί να βρείτε οτιδήποτε με οποιονδήποτε τρόπο.
Το mode θα περιέχει δικλείδες ασφαλείας για να είστε σίγουροι οτι θα βρείτε τα απαραίτητα αντικείμενα για να τερματίσετε το παιχνίδι και να μην παγιδευτείτε πουθενά.
Όταν κάνετε τις επιλογές σας,θα δημιουργηθεί ένα seed που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως σημείο αναφοράς ή να μοιραστείτε με άλλους. Επιπλέον, ένα χρονόμετρο θα παρακολουθεί την πρόοδό σας και θα σας δείξει πόσην ώρα σας πήρε στο τέλος.
Ελπίζουμε να απολαύσετε όλοι σας το νέο mode και να κάνετε το πιο σύντομο playthrough που μπορείτε με το seed σας!
Τέλος, υπάρχουν περισσότερα νέα για τη Switch version. Η ομάδα λέει οτι «υπάρχουν ακόμη πράγματα που πρέπει να γίνουν (ειδικά στα μεγάλα δωμάτια και τα dragon towers)» και οτι «θα συνεχίσουν να έρχονται βελτιώσεις με updates για την ομαλότερη δυνατή εμπειρία».