Όλοι γνωρίζουμε πως η κατάσταση του Bloodstained: Ritual of the Night στο Switch είναι απογοητευτική. Παρόλα αυτά η WayForward πασχίζει να το φέρει στα ίσια του.
Οι βελτιώσεις που αναμένονται στο Bloodstained: Ritual of the Night
Όπως μας είχε υποσχεθεί η 505 Games, θα έρθουν δύο updates για την έκδοση του Switch στα τέλη Νοεμβρίου. Το πρώτο θα περιέχει το μεγαλύτερο όγκο των βελτιώσεων, ενώ το δεύτερο θα βελτιώσει την απόδοση μερικών ιδιαίτερα προβληματικών περιοχών και εχθρών.
Θα είναι αρκετές όμως να κάνουν τους ενδιαφερόμενους να περιμένουν ως το Νοέμβριο; Γιατί εφόσον τα updates δεν περιλαμβάνονται στο cartridge, το παιχνίδι σε υλική μορφή έχει χάσει την αξία του. Οπότε πραγματικά πολύ λίγοι λόγοι υπάρχουν να επιλέξει κάποιος να παίξει το Bloodstained σε ψηφιακή μορφή στο Switch και όχι σε κάποια από τις άλλες πλατφόρμες στις οποίες είναι διαθέσιμο.
Από την άλλη είναι πολύ ευχάριστο που υπάρχει η καλή διάθεση από την πλευρά της ομάδας ανάπτυξης αλλά και την εκδότρια εταιρεία να διασώσουν το ναυάγιο και να ικανοποιήσουν τους παίκτες που επέλεξαν να αγοράσουν το παιχνίδι στην κονσόλα της Nintendo.
Εν πάσει περιπτώσει, πάμε να δούμε την επίσημη ανακοίνωση:
Η δουλειά συνεχίζεται πάνω στις επιδόσεις και τα γραφικά του Nintendo Switch. Ζητούμε συγγνώμη για το μεγάλο κύκλο ανάπτυξης. Οι περισσότερες αλλαγές γίνονται δωμάτιο-δωμάτιο και εχθρό-εχθρό οπότε ξαναδουλεύουμε ένα σημαντικό όγκο υλικού και παίρνει πολύ περισσότερο χρόνο απ’ όσο περιμέναμε.
Είμαστε ευχαριστημένοι με την πρόοδο που έχει γίνει μέχρι στιγμής και ανυπομονούμε να έρθει το update στα χέρια σας. Παρόλο που οι ομάδες μας εργάζονται σε μια εκτενή λίστα και σε μυριάδες βελτιώσεις, ο στόχος είναι τέσσερις κυρίως τομείς: Ευκρίνεια Γραφικών, Χρόνοι Φορτώματος, Εφέ Σωματιδίων και Input Lag.
Ευκρίνεια Γραφικών – Γίνονται σημαντικές ενημερώσεις στον τρόπο με τον οποίο γίνεται το rendering στα περιβάλλοντα και τα παρασκήνια. Το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο καθαρά γραφικά στις περισσότερες περιοχές του παιχνιδιού.
Χρόνοι Φορτώματος – Οι χρόνοι φορτώματος μεταξύ των περιοχών έχουν βελτιωθεί πολύ, αλλά δεν είναι ακόμα στο επίπεδο που θα θέλαμε οπότε υπάρχει δουλειά που πρέπει να γίνει.
Εφέ Σωματιδίων – Έχουμε αντικαταστήσει εκατοντάδες εφέ σωματιδίων με νέα υλικά αλλά απομένουν πολλά που πρέπει να γίνουν. Τα νέα θα δείχνουν τα ίδια για τον τελικό χρήστη ωστόσο έχουν πολύ μικρότερο αντίκτυπο στις επιδόσεις του παιχνιδιού. Αυτός ήταν από τους κυριότερους υπεύθυνους για τις πτώσεις του framerate κατά τη διάρκεια της μάχης.
Input Lag – Το input lag έχει ελλατωθεί σημαντικά και, όταν ολοκληρωθεί η δουλειά μας, το παιχνίδι θα είναι αντιδρά πολύ πιο άμεσα όσο παίζετε.
Τα δύο updates αναμένεται να κυκλοφορήσουν στα τέλη του Νοεμβρίου. Θα σας δώσουμε πιο συγκεκριμένες ημερομηνίες όσο πλησιάζει ο καιρός.
Μετά την κυκλοφορία των ενημερώσεων, θα παραμείνουν μερικά στοιχεία και εχθροί που θέλουμε να βελτιώσουμε, όπως για παράδειγμα ο Doppleganger. Αυτές οι βελτιώσεις θα είναι μέρος του κανονικού κύκλου ανάπτυξης και θα κυκλοφορήσουν μόλις ετοιμαστούν.