Το Bloodstained: Ritual of the Night συνεχίζει να ετοιμάζεται για νέο περιεχόμενο, με τα επερχόμενα Zangetsu και Randomizer modes να έχουν σειρά!
Οι επόμενες προσθήκες που θα γίνουν στο Bloodstained: Ritual of the Night
Γνωρίζαμε βέβαια εδώ και κάμποσο καιρό οτι ο αρχικός στόχος του Roguelike mode πήγε στον κάλαθο των αχρήστων για χάρη του Randomizer mode, για λόγους τους οποίους σας κοινοποιήσαμε εδώ.
Τώρα, η 505 Games και η ArtPlay ανακοίνωσαν πως το Ranomizer αλλά και το mode στο οποίο θα παίζετε μόνο με το Zangetsu θα έρθει στο Switch κάποια στιγμή από το τέλος Μαΐου ως τις αρχές Ιουνίου.
Θα διορθωθεί το παιχνίδι για να παίζεται όπως θα έπρεπε στο Switch; Καλό ερώτημα. Εμείς έχουμε τις αμφιβολίες μας, αλλά πάμε να δούμε τα καθέκαστα:
Zangetsu
Όταν ολοκληρώσετε το Bloodstained και δείτε το “Good Ending”, θα μπορείτε να επιλέξετε το Zangetsu για να παίξετε το παιχνίδι για δεύτερη (ή τριακοστή) φορά.
Όταν τον επιλέξετε, θα μπορείτε να παίξετε όλο το Bloodstained με όλες τις κινήσεις και πολεμικές τέχνες του Zangetsu. Ο Zangetsu δεν είναι shardbinder, οπότε δε χρησιμοποιεί shards όπως η Miriam. Αντίθετα, χρησιμοποιεί τη δύναμη του σπαθιού του για να ξεπαστρέψει του εχθρούς του, μαζί με ειδικές ικανότητες που καταναλώνουν MP.
Το παιχνίδι με το Zangetsu είναι σχεδιασμένο ως μια διαφορετική εμπειρία απ’ ότι με τη Miriam και στο προσκήνιο μπαίνει η μάχη σε γρήγορο ρυθμό. Αντικείμενα, crafting, treasure chests, quests και story cutscenes δεν υπάρχουν όταν παίζετε με το Zangetsu.
Randomizer
Το Randomizer σας επιτρέπει να προσαρμόσετε οκτώ διαφορετικές παραμέτρους για να αναμίξετε την εμπειρία σας όταν ξαναπαίζετε το main story του Bloodstained. Θα μπορείτε να προσαρμόσετε τους στόχους του playthrough και τα quests, τις τοποθεσίες των save και των warp rooms, των καταστημάτων, των σημαντικών αντικειμένων αλλά και των enemy drops.
Θα μπορείτε για παράδειγμα να κάνετε ένα παιχνίδι όπου τα enemy drops (shards & αντικείμενα) είναι τελείως ανάκατα, που σημαίνει οτι μπορεί να καταλήξετε με ένα ‘Release Toad’ από ένα ‘Aello’ αντί για ένα Toad.
Τέλος, θα μπορείτε να δείτε το seed του randomized παιχνιδιού σας σε περίπτωση που θελήσετε να το καταγράψετε και να το έχετε ως σημείο αναφοράς ή να το μοιραστείτε με άλλους. Το παιχνίδι σας χρονομετρεί για να δείτε πόσο γρήγορα μπορείτε να ολοκληρώσετε το παιχνίδι οπότε, αν μοιραστείτε το seed σας, μπορείτε να δείτε ποιός μπορεί να τερματίσει το παιχνίδι σας πιο γρήγορα.
Οι οκτώ παράμετροι που μπορείτε να προσαρμόσετε είναι οι εξής:
Goal: Αυτό καθορίζει το πώς τερματίζετε το δεδομένο Seed, κάτι που με τη σειρά του έχει να κάνει με το ποια αντικείμενα θεωρούνται “Key items” και τι μέρος του χάρτη θα είναι διαθέσιμο.
Key Items: Αυτά είναι τα απαραίτητα αντικείμενα για την ολοκλήρωση του playthrough. Υπάρχουν και περισσότερες επιλογές που μπορούν να αλλάξουν πιο πολύ τα πράγματα. Δε μπορείτε να αλλάξετε τα πράγματα με τρόπο που να εμποδίζει την πρόοδό σας.
* Shuffled: (Default): Τα Key Items είναι ανακατεμένα, αλλά πάντα θα εμφανίζονται σε μια Key Item location. Τα Key items που κερδίζετε από αρχηγούς (π.χ. το Double Jump) πάλι θα τα πάρετε από αρχηγό – όχι όμως τον ίδιο αρχηγό!
* Anywhere: Τα Key items προστίθενται στη γενικότερη λίστα των αντικειμένων και μπορεί να βρεθούν οπουδήποτε, ανάλογα με τις ρυθμίσεις. Με αυτή την παράμετρο, οι ανταμοιβές από έναν αρχηγό μπορεί να είναι μικρές έως και μηδαμινές.
Save / Warp Rooms:
* Unchanged: Τα δωμάτια είναι στις αρχικές τους τοποθεσίες, όπως στο κανονικό παιχνίδι.
* Mixed: (Default) Τα Save και Warp rooms είναι ανακατεμένα.
Items:
* Retain Type: Αντικείμενα ενός συγκεκριμένου είδους, όπως όπλα, θα εμφανίζονται εκεί όπου αρχικά υπήρχαν όπλα. Για παράδειγμα, ένα σεντούκι που αρχικά είχε ένα μαστίγιο, τώρα μπορεί να περιέχει ένα Rapier, ποτέ όμως δε θα περιέχει κάτι άλλο (ένα HP consumable φερ’ ειπείν).
* Retain Method: Τα αντικείμενα πάντα θα εμφανίζονται με την ίδια μέθοδο που εμφανίζονταν αρχικά. Δηλαδή αντικείμενα από σεντούκια θα είναι ανάκατα, αντικείμενα κρυμμένα σε τοίχους θα ανατευτούν μεταξύ τους κ.ο.κ.
* Total Random: (Default) Με αυτή τη ρύθμιση τα αντικείμενα μπορεί να εμφανιστούν οπουδήποτε, ασχέτως της τοποθεσίας που είχαν στο κανονικό παιχνίδι. Μπορεί να υπάρχουν επιπλέον περιορισμού, ανάλογα με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις σας.
Enemy Drops: Αυτή η ρύθμιση κανονίζει τι ρίχνουν οι εχθροί.
* Unchanged: Τα Enemy Drops παραμένουν όπως ήταν στο κανονικό παιχνίδι.
* Mixed Shards: Οι εχθροί μπορεί να ρίξουν οποιαδήποτε shards. Αν έχετε επιλέξει όμως “Retain Type” παραπάνω, θα ρίχνουν μόνο Shards του ίδιου τύπου (αν δηλαδή ο εχθρός έριχνε ένα Effective Shard, τώρα θα ρίχνει ένα διαφορετικό Effective Shard).
* Mixed Items: (Default) Μόνο τα «φυσικά» αντικείμενα που ρίχνουν οι εχθροί θα ανατευτούν. Αν έχετε επιλέξει και “Retain Type”, τα drops θα έχουν το ίδιο είδος (Ένα weapon drop θα αντικατασταθεί από ένα weapon drop).
* Chaos: Items and Shards can both be randomly assigned and replaced by anything.
Quests
* Unchanged: (Default) Τα Quests δεν αλλάζουν.
* Shuffled: Αυτή η ρύθμιση ανακατανέμει τα Quest Rewards σύμφωνα με τις άλλες ρυθμίσεις. Τα Quest requirements παραμένουν τα ίδια, αλλά οι ανταμοιβές αλλάζουν και υπακούουν στις ρυθμίσεις “Retain Type” (τυχαία αμοιβή ίδιου τύπου) “Retain Method” (τα αντικείμενα θα ανακατευτούν αναμεταξύ τους) και “Total Random”.
Shops
* Unchanged: (Default) Τα shop είναι ίδια με το αρχικό παιχνίδι.
* Shuffled: Η ρύθμιση υπακούει στην επιλογή “Retain Type” (παρόμοια αντικείμενα ανακατεμένα), “Retain Method” (τρέχοντα αντικείμενα όλα ανακατεμένα μεταξύ τους) και “Total Random”.
Crafting : Η ρύθμιση επηρεάζει όλα τα crafting systems, Weapons, Cooking και Shards.
* Unchanged: (Default) Το shop είναι όπως στο αρχικό παιχνίδι.
* Shuffled: Το “Retain Type” καθορίζει τα crafting ingredients. Το “Retain Method” καθορίζει τα Crafting Results και το“Total Random” ανακατεύει και τα δύο.
Παραδείγματα:
Shuffled Set – Retain Method
Core game: Mithril + Damascus = Swordbreaker
Randomizer: Mithril + Damascus = Dragon ShoesShuffled Set – Retain Type
Core game: Mithril + Damascus = Swordbreaker
Randomizer: Ectoplasm + Saltpeter = SwordbreakerShuffled Set – Total Random
Core game: Mithril + Damascus = Swordbreaker
Randomizer: Gold + Baselard = Country Dress