Η σειρά Bravely μετράει δύο παιχνίδια στο 3DS και πλέον κάνει το ντεμπούτο της στο Switch, με το Bravely Default II. Η νέα αυτή προσθήκη κυκλοφορεί μάλιστα σε 3 μέρες, στις 26 Φεβρουαρίου.
Ο παραγωγός του νέου τίτλου, Masashi Takahashi, μίλησε πρόσφατα με το Dangeki Online. Η συζήτηση αφορούσε τη δημιουργία του νέου τίτλου για το Switch. Κατά τη διάρκεια αυτής, υπήρξε μια κουβέντα για τη μετάβαση του franchise από το 3DS, όπως και για την πρόκληση του να αξιοποιείται πλέον μόνο μια οθόνη. Επιπλέον, ο Takahashi μιλά και για το πώς η ομάδα προσπάθησε να διατηρήσει το αυθεντικό art style του παιχνιδιού.
Πάμε να δούμε μετεφρασμένο τον εν λόγω διάλογο:
Bravely Default II – η “εναλλαγή” προς το Switch
Ήταν ανέκαθεν το Bravely Default II προορισμένο για τίτλος του Switch;
Takahashi: Υποθέτω πως ναι, ήταν. Μάθαμε πολλά αναπτύσσοντας το Octopath Traveler. Επίσης, σκεπτόμενοι τι κονσόλες έχουν οι φίλοι του Bravely Default, το Switch έμοιαζε η καλύτερη επιλογή.
Το Switch είναι μακράν δυνατότερο από το 3DS. Συνέβαλε αυτό στη διευκόλυνση και εξομάλυνση της ανάπτυξης;
Takahashi: Καταφέραμε να κάνουμε μεγάλα άλματα, σχεδόν στα πάντα. Από τα γραφικά μέχρι τη μουσική και τους χαρακτήρες για να το κάνουμε να μοιάζει με αληθινό sequel. Παρά τις όλες βελτιώσεις, όμως, νιώθαμε ότι ήταν σημαντικό να διασφαλίσουμε το ότι μοιάζει ακόμη στους προηγούμενους τίτλους κατά κάποιον τρόπο.
Για παράδειγμα, αν κοιτάξετε τις πόλεις στο παιχνίδι, προηγουμένως θέλαμε να δημιουργήσουμε το συναίσθημα ότι οι παίχτες περπατούν σε μια ζωγραφιά σε 3D στερεοσκοπική οπτική. Για να διατηρήσουμε το ίδιο συναίσθημα σε αυτόν τον τίτλο, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τις πόλεις σα να ήταν χάρτινες κατασκευές. Μόλις βρήκαμε την πρωτότυπη ιδέα για αυτό, τα πράγματα κύλησαν σωστά και έδωσαν το σωστό συναίσθημα, οπότε την αγκαλιάσαμε.
Επιπρόσθετα, για να διατηρήσουμε την ατμόσφαιρα της σειράς, στοχεύσαμε για κάτι που περισσότερο μοιάζει με “μοντέλο τρένου” αντί για κάτι πιο ρεαλιστικό καθώς σχεδιάζαμε τα πεδία. Πειραματιστήκαμε αρκετά για να φτιάξουμε τα γραφικά μοναδικά, διατηρώντας παράλληλα αυτό το “Bravely Default” συναίσθημα.
Νομίζω ότι οι παίχτες θα το νιώσουν καλύτερα αυτό όταν το δουν εν δράσει, στην οθόνη του Switch, αντί για τα στιγμιότυπα. Το “final demo” πρόσφατα κυκλοφόρησε, επίσης. Οπότε, όσοι παίχτες δεν έχουν δει το παιχνίδι σε δράση ακόμη, παρακαλώ δώστε του μια ευκαιρία.
Υπήρξε τίποτα που σας έκανε να νιώθετε ότι δυσκολεύεστε επειδή το παιχνίδι αποτελεί τίτλο του Switch;
Takahashi: Οι προηγούμενοι τίτλοι ήταν παιχνίδια του 3DS. Αυτό σήμαινε ότι είχαμε δύο οθόνες για να δουλέψουμε. Αυτήν τη φορά, έπρεπε να ξαναφτιάξουμε εξολοκλήρου από την αρχή το UI. Πήρε πολύ καιρό για να βρούμε πώς θα χωρέσουμε όλα τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού σε μία μόνο οθόνη, χωρίς να φαίνονται όλα στριμωγμένα ή περίπλοκα γενικά.
Το Bravely Default II θα κυκλοφορήσει στις 26 Φεβρουαρίου για το Switch.