Γιατί όμως direct sequel;

Σύμφωνα με μια συνέντευξή του με τον ιστότοπο Game Informer, o Aonuma είπε τα εξής:

Ένας από τους λόγους για το sequel είναι πως ήθελα να επισκεφθώ ξανά τη Hyrule και να χρησιμοποιήσω ξανα εκείνο τον κόσμο , ενσωματώνοντας νέο gameplay και νέα ιστορία.

Όσο για το αναπόφευκτο DLC, είπε:

Μου αρέσει πολύ η ιδέα του DLC ή του οτιδήποτε μετά το κεντρικό παιχνίδι. Έτσι ο κόσμος μπορεί να παίξει περισσότερο το παιχνίδι και να το απολαύσει σε μεγαλύτερο βάθος. Στο μέλλον, είναι σίγουρα κάτι που έχουμε υπόψιν.

Ο Aonuma επιβεβαίωσε πως ο Hidemaro Fujibayashi θα επιστρέψει με τις ίδιες αρμοδιότητες και στο sequel, προσθέτοντας «δουλεύουμε μαζί πολύ σκληρά πάνω στο παιχνίδι».

Το Majora’s Mask δεν άργησε να εμφανιστεί και σε αυτή τη συνέντευξη, αυτή τη φορά στη συνάφεια του χρονοδιαγράμματος ανάπτυξης. Ο Aonuma σχολίασε:

Όταν έφτιαχνα το Majora’s Mask, η διορία ήταν ένας χρόνος. Ήμουν λίγο επίμονος και είχα σκοπό να το κάνω από την αρχή και ήμουν ενθουσιασμένος, αλλά το υπόλοιπο προσωπικό ήταν κουρασμένο από την όλη διαδικασία. Έχω μάθει να δίνω στον εαυτό μου αρκετό χρόνο. Δε θέλεις να δουλεύεις με τον τρόπο μου, αλλιώς θα ασπρίσουν τα μαλλιά σου, σαν τα δικά μου.

[…]

Θα είναι μια συνέχεια και θα είναι υπερπλήρης [γέλια].


Συμπεράσματα

Το νέο trailer άναψε πολλές φωτιές. Όλοι ελπίζουν να δουν το καλύτερο Zelda όλων των εποχών αλλά τι θα είναι ακριβώς αυτό;

Το πρώτο BotW ήταν ένας ολόκληρος ωκεανός από περιεχόμενο, αλλά από βάθος… μέχρι το γόνατο. Έθεσε πολύ γερά θεμέλια και έφερε (ελπίζουμε) την επανάσταση στη σειρά. Αυτό που πρέπει να δούμε τώρα είναι βάθος, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Τι εννοούμε:

Ας πάρουμε το βάθος κυριολεκτικά. Το μεγαλύτερο μέρος του trailer λάμβανε χώρα υπογείως, κάτι που μας κάνει να ελπίζουμε σε ένα πλήρως διαμορφωμένο underworld και όχι σε «μισοβρασμένα» και αποσυνδεδεμένα από τον υπόλοιπο κόσμο shrines. Θα πρέπει επιτέλους να μας δοθεί η δυνατότητα να εξερευνήσουμε τα σκοτεινά έγκατα της Hyrule. Να υπάρξει μια «εις Άδου κάθοδος» σε πραγματικό και ψυχολογικό επίπεδο για τους πρωταγωνιστές.

Αν έπρεπε να φέρουμε ένα παράδειγμα μεταφορικού βάθους, το ιδανικό θα ήταν το Breath of the Wild 2 να είναι μια μίξη του Ultima Underworld και του Ultima VII – Part 2: The Serpent Isle. Αυτό που θέλουμε είναι ένας γιγάντιος διασυνδεδεμένος υπόγειος κόσμος με dungeons σαν το Hyrule Castle, ένας «overworld» με πιο μικρή έκταση αλλά με μεγαλύτερη προσοχή στους NPCs (να έχει δηλαδή ο καθένας το δικό του ημερήσιο πρόγραμμα και ουσιαστικές αλλαγές στη συμπεριφορά του).

Ένα παιχνίδι που θα παραγκωνίσει ενοχλητικά mechanics όπως το weapon durability για πιο γρήγορη μάχη, με περισσότερη ένταση και περισσότερους εχθρούς σε πλήθος αλλά και ποικιλία. Και ναι, είμαστε σίγουροι πως θα υπάρχουν και νέες δυνάμεις που θα επιτρέπουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και χειραγώγηση του κόσμου.


Η άλλη πλευρά των προσδοκιών

The Champions Ballad
Ανεπαρκής ποιότητα

Όπως όλα πράγματα όμως στη ζωή, έτσι και το Breath of the Wild 2 έχει και το άσχημο παρασκήνιο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το αρχικό Breath of the Wild δεν είναι το πιο πρόσφατο παιχνίδι Zelda. Το πιο πρόσφατο είναι τα απογοητευτικά DLC του BotW.


Αξίζει να έχουμε εμπιστοσύνη στον Aonuma που μιλά λες και έκανε τα παιχνίδια μόνος του και όχι ως μέρος μιας ομάδας; Αν βασιστούμε στο πόσο χάλια ήταν τα DLC, τότε η απάντηση είναι ένα ηχηρό όχι.

Το BotW 2 θα μπορούσε να καταλήξει ένα «πειραματικό» Zelda για τους νέους της ομάδας, ένα Red Dead Redemption 2 στη Hyrule, ή ένα overhead co-op παιχνίδι σαν το Tomb Raider and the Guardian of Light. Παιχνίδια δηλαδή που θα έχουν την κατάληξη του Spirit Tracks και των λοιπών… «θαυμάτων» του Aonuma.

Να θυμάστε άλλωστε: Όποτε η Nintendo τα πάει καλά, τότε γίνεται αλαζονική με αποτέλεσμα κακά προϊόντα μέχρι το σημείο που θα αναγκαστούν να «σφίξουν τα λουριά» και να σταματήσουν οι ανοησίες.

 Για να γίνει η επανάσταση του Wii, έπρεπε να γίνει ο καταποντισμός του GameCube. Για να αρχίσει η Nintendo να κυκλοφορεί ποιοτικά παιχνίδια για το DS, έπρεπε το PSP να απειλήσει το μονοπώλιο της Nintendo στα φορητά.

Όταν το Wii και το DS πέτυχαν, άρχισαν τα Wii Music και η συνέχεια ήταν γνωστή με τη δυστοκία του 3DS στα πρώτα του χρόνια.  Για να δούμε το Switch, έπρεπε να ανεχτούμε το Wii U. Για να φτάσουμε στο Breath of the Wild, έπρεπε να υπομείνουμε το Skyward Sword.

Αυτή τη στιγμή το Switch είναι στο απόγειό του. Ιστορικά, αυτό σημαίνει πως η απογοήτευση μας περιμένει στη γωνία. Ελπίζουμε να διαψευστούμε, γιατί θα είναι άδικο η κληρονομιά του Breath of the Wild να είναι μόνο δύο κακής ποιότητα DLC κι ένα απογοητευτικό sequel.

Ο χρόνος, όπως πάντα, θα δείξει…

Author MasterV
Published
Categories Editorial Νέα
Views 136
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Nintendo Greek Community

33 User(s) Online Join Server
  • Chariii_Z
  • B□R□U□H
  • GameDemon
  • M-isles
  • Patr1nos
  • shidai
  • AlexTheo
  • Hentai Haven
  • Arceus922
  • The Joker
  • Kalliroy
  • Kissama

Πρόσφατα Άρθρα

Οι νέες κυκλοφορίες για το Switch (18/10/2019)

18 Οκτωβρίου 201918 Οκτωβρίου 2019

Warriors Orochi 4 Ultimate – Ποιός είναι ο Yang Jian;

18 Οκτωβρίου 201918 Οκτωβρίου 2019

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της Mike Wise
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της Bowtie Gamers
Εικόνα προφίλ του/της Admiral Dept
Εικόνα προφίλ του/της Latichris
Εικόνα προφίλ του/της Spank
Εικόνα προφίλ του/της nikospap
Εικόνα προφίλ του/της Kostikas12
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της jason33
Εικόνα προφίλ του/της Βασίλειος Τσιτομενέας
Εικόνα προφίλ του/της GR☆DRACULA
Εικόνα προφίλ του/της Mike_Gr

Nintendo Next Ημερολόγιο

Οκτώβριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προσεχείς εκδηλώσεων αυτήν τη στιγμή.