Κι όμως! Αυτό φαίνεται να συμβαίνει με τους NPC του Breath of the Wild σύμφωνα με τα τελευταία ευρήματα. Λεπτομέρειες παρακάτω:
Οι NPC του Breath of the Wild και η «συγγένεια» με τα Mii
Η μεγάλη ανακάλυψη έφερε στο φως το πώς δημιουργήθηκαν οι NPC του αγαπημένου Breath of the Wild και καταπώς φαίνεται έχουν κοινό DNA με τα Mii.
Η χρήστης HEYimHeroic ανακάλυψε πως το παιχνίδι αξιοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση της διαμόρφωσης των Mii, που μέσα στα αρχεία του παιχνιδιού περιγράφεται ως “UMii”. Αυτοί οι UMii είναι παρόμοια με τα Mii του WiiU και του 3DS και χρησιμοποιούν παρόμοιες παραμέτρους, με μερικές εξαιρέσεις. Για παράδειγμα, οι UMii δεν υποστηρίζουν κρεατοελιές.
Επιπλέον, το Breath of the Wild δε υποστηρίζει όλα τα κουρέματα των Mii. Αν επιχειρήσει κάποιος να «φορτώσει» στο παιχνίδι ένα κούρεμα που δεν υποστηρίζεται, ένα αρχείο στο σύστημα του παιχνιδιού θα κάνει μια μετατροπή σε ένα παρόμοιο κούρεμα.
Ακούγεται παλαβό, αλλά βγάζει νόημα αν το καλοσκεφτείτε. Είναι πολύ πιο γρήγορο και αποδοτικό για την ανάπτυξη να υπάρχει ένας αλγόριθμος που μετατρέπει αυτόματα τα απλά δεδομένα των Mii στα πιο περίπλοκα 3D μοντέλα του Breath of the Wild, παρά να κάθονται οι σχεδιαστές για μήνες και μήνες να «πλάθουν» χειροκίνητα τον κάθε NPC που δε προσέχατε καν στο παιχνίδι ούτως ή άλλως.
Δείτε τα ευρήματα παρακάτω: