Μια αργοπορία της τελευταίας στιγμής για το Children of Morta, το οποίο περιμέναμε σε λίγες μέρες. Λεπτομέρειες παρακάτω:
Γιατί αργεί πάλι το Children of Morta;
Έλα ντε; Μπορεί να αργήσει κοντά ένα μήνα, αλλά υπενθυμίζουμε πως παρόλα αυτά θα έρθει σε ψηφιακή αλλά και υλική μορφή. Όσο για το γιατί αργεί, θα αφήσουμε την επίσημη ανακοίνωση της ομάδας ανάπτυξης, Dead Mage, να σας πει όσα θέλετε να μάθετε:
Είναι εξαντλητικό να περνάς πέντε χρόνια για να δημιουργείς ένα παιχνίδι και μετά να καταλήγεις να το καθυστερείς. Είναι σκληρό – αλλά όταν στοχεύεις στο υπέροχο και ξέρεις πως μπορείς να το καταφέρεις, απλά το κάνεις. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει με το Children of Morta στο Nintendo Switch. Ποιότητα πάνω από όλα. Η κοινότητα των gamers μπορεί να μας συγχωρέσει μια καθυστέρηση, αλλά όχι ένα παιχνίδι που δε δουλεύει άψογα. Πρώτη μας προτεραιότητα είναι η βέλτιστες επιδόσεις και γι’ αυτό απλά θα καθυστερήσουμε το παιχνίδι μέχρι τις 20 Νοεμβρίου. Οι εκδόσεις για Xbox One και PlayStation 4 θα γίνουν όπως έχουν προγραμματιστείστις 15 Οκτωβρίου.
Δεν υπάρχει χώρος για συμβιβασμούς όσον αφορά την ποιότητα. Για τους gamers σημαίνει λίγο παραπάνω αναμονή. Για μας σημαίνει περισσότερη σκληρή δουλειά που ευχαρίστως θα ρίξουμε. Γιατί, στο τέλος, όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο – ένα φανταστικό παιχνίδι.