Η Bethesda μας έκανε την έκπληξη την περασμένη Παρασκευή φέρνοντας την τριλογία των κλασικών Doom στο Switch. Τίποτα όμως δεν είναι όπως θα έπρεπε.
Doom and the doomed ports
Όσοι έχουν παίξει τις πρόσφατες μεταφορές θα έχουν προσέξει πως έχουν προβλήματα, ακόμη κι αν αφήσουμε στην άκρη την υποχρεωτική είσοδο με λογαριασμό Bethesda.net.
Η τεχνική ανάλυση το Digital Foundry μας δείχνει τι ακριβώς πάει στραβά με τις μεταφορές των κλασικών παιχνιδιών στο Switch.
Σύμφωνα με το βίντεο που μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω, τα δύο πρώτα Doom είναι απλά κακές μεταφορές, ειδικά αν αναλογιστούμε το πόσο εύκολο είναι να τρέξουν σε σύγχρονη τεχνολογία.
Τα δύο κλασικά παιχνίδια που μεταφέρθηκαν από τη Nerve Software έχουν ανακρίβειες στα pixels και λάθη στην αναλογία εικόνας κάτι που μπορεί να μην ενοχλήσει ιδιαίτερα από μόνο του. Αν όμως βάλουμε στην εξίσωση το λόξιγκα του frame rate λόγω κακού frame pacing, προβλήματα με την ποιότητα της μουσικής και των ηχητικών εφέ τότε καταλαβαίνουμε οτι κάτι δεν πήγε καθόλου καλά.
Τουλάχιστον το Doom 3 έχει καλύτερη τύχη, καθώς τρέχει μόνιμα σε 1080p (docked) και 720p (portable). Στόχος του frame rate είναι το μαγικό 60άρι, ωστόσο υπάρχουν σημεία όπου επιδεικνύει πτωτικές τάσεις. Αν επιλέξετε να ελαττώσετε το Field of View και να κλείσετε τις σκιές του φακού, τότε τα πράγματα βελτιώνονται… αυτό όμως δε θα λέγαμε πως είναι το ιδανικό. Σε όλες τις περιπτώσεις, το Doom 3 τρέχει καλύτερα αν παίζετε σε portable mode.
Απογοητευτικό; Σίγουρα. Δείτε όμως το βίντεο και κρίνετε μόνοι σας: