Το CrossCode, είναι ένα εξαιρετικό 2D action-RPG, που πρωτοείδαμε για το Switch σχεδόν ένα χρόνο πριν. Αργεί πολύ όμως και τώρα μάθαμε το γιατί.
Οι αργοπορία του CrossCode και οι εξηγήσεις
Αν θυμάστε, το σχέδιο ήταν να δούμε το καταπληκτικό Action RPG στα τέλη του 2019. Δυστυχώς, η Radical Fish Games επιβεβαίωσε επίσημα την καθυστέρηση του τίτλου, αλλά και εξηγήσεις από το στούντιο που διαχειρίζεται τη μεταφορά, τη Deck13.
Πάμε να δούμε τι συμβαίνει:
Εδώ Michael από τη Deck13. Οι εκδότες του CrossCode και αυτοί που το μεταφέρουμε στις κονσόλες. Και ναι, διαβάζουμε τα tweets. Τα όσα γράφετε στο reddit. Τα μηνύματά σας στο Facebook. Τις κραυγές στο Discord και είμαστε σίγουροι οτι υπάρχουν και βίντεο στο Tik Tok. Και, όπως σας υποσχεθηκαμε μέσω Twitter, θα μιλήσουμε για τις εκδόσεις στις κονσόλες. Και για το Switch, ναι.
Πρώτα απ’ όλα: Ακόμα δουλεύουμε τη μεταφορά και προχωράμε πολύ καλά. Παρόλα αυτά, στοχεύαμε σε κυκλοφορία εντός του 2019. Και – όπως βλέπετε – αυτό δεν κατέληξε όπως το σχεδιάσαμε. Υποτιμήσαμε το πόση εργασία απαιτείται. Με άλλα λόγια, η κατάσταση έγινε… περίπλοκη. Ειδικά οι επιδόσεις του ήταν μεγάλη πρόκληση. Η Lea θα έλεγε: Γιατί;
Γιατί το CrossCode είναι γραμμένο σε HTML5. Κι αυτό σημαίνει τόνοι JavaScript. Και το live compiling σε ένα Chromium Browser έχει ως αποτέλεσμα προβλήματα ασφαλείας σε κονσόλες και είναι κάτι απαγορευμένο στις περισσότερες πλατφόρμες γιατί οι hackers μπορούν να επιτεθούν στο υλισμικό έτσι. Οπότε έπρεπε να βρεθεί μια λύση. Η οποία ήταν να χτίσουμε έναν interpreter που μεταφράζει τον κώδικα αλλά τον κλειδώνει σε ένα κλουβί. Αυτο σημαίνει όμως: Οι επιδόσεις πάσχουν. Κι αυτό γιατί ο interpreter διαβάζει τον κώδικα και το μεταφράζει σε κάτι που μπορεί να καταλάβει η κονσόλα. Και είναι σα να βλέπεις μια ταινία μέσα σε μια ταινία που γίνεται livestream. Παρόλα αυτά: Τώρα το έχουμε υπό έλεγχο. Ακόμα κυνηγάμε τα τελευταία προβλήματα, διορθώνουμε κάποια προβληματικά quests και αφεντικά (που πρέπει επίσης να περάσουν από τον interpreter), αλλά προχωράμε.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο βίντεο παρακάτω, όπου ο Robert, που δουλεύει τον interpreter, δίνει περισσότερες λεπτομέρειες
Πώς όμως; Πώς μπορούμε να μην αναφέρουμε το Switch; Ε, λοιπόν το αναφέρουμε τώρα: Εστιάζουμε κυρίως στο Xbox, όχι για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, αλλά για να επικεντρωθούμε σε μία πλατφόρμα. Τεχνικά, με τον τρόπο που δουλεύει ο interpreter, το βήμα για τις άλλες πλατφόρμες είναι αρκετά εύκολο από εκεί. Εντάξει, για το Switch θα χρειαστούν περισσότερες βελτιστοποιήσεις, αλλά σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα θα είναι αμελητέα δουλειά. Μετά θα πρέπει «απλά» να περάσουμε τις πιστοποιήσεις.
Πότε λοιπόν θα κυκλοφορήσει στις κονσόλες το CrossCode; Θα το ανακοινώσουμε μόλις ορίσουμε μια ημερομηνία. Να αναμένετε μια ανακοίνωση σύντομα γιατί, προφανώς, συζητάμε και με τους κατόχους της κάθε πλατφόρμας για όλα αυτά. Για να γλυκάνουμε την κατάσταση, σας ετοιμάσαμε ένα μικρό trailer: