Όπως μάθαμε προσφάτως, το DC Universe Online έρχεται στο Switch στις 6 Αυγούστου. Πώς ακριβώς συνέβη και ποια είναι τα σχέδια για το μέλλον;
Πώς καταλήξαμε σε μια Switch version του DC Universe Online;
Ο επικεφαλής της Daybreak Game Company, Jack Emmert, και η διευθυντής παραγωγής Leah Bowers ξεκίνησαν το εγχείρημα όταν η Bowers έλαβε ένα Switch για δώρο Χριστουγέννων.
Αρχικά υπήρχαν αμφιβολίες για το αν θα μπορούσε να τρέξει το παιχνίδι, ωστόσο η ομάδα απέκτησε development kits και έπιασε δουλειά. Σύμφωνα με τη Bowers οι εργασίες αυτές ξεκίνησαν στα τέλη του 2018 και, παρά τα εμπόδια, η διαδικασία άρχισε να κινείται ομαλά από ένα σημείο και μετά.
Μάλιστα, η μεγάλη δοκιμασία ήταν η Ατλαντίδα. Η Bowers είπε σχετικά:
…αφότου το παιχνίδι έδυσε στο PS3, δημιουργήσαμε την Ατλαντίδα με γνώμονα το PS4 και ζορίσαμε το μηχάνημα πολύ. Οπότε είπαμε «Λοιπόν, αν τρέξει η Ατλαντίδα – αν καταφέρουμε και την κάνουμε να τρέξει, μάλλον πάμε καλά». Κι αυτή ήταν η πρώτη δοκιμασία: Μπορεί να τρέξει καν η Ατλαντίδα; Μόλις την είδαμε να τρέχει καταλάβαμε πως σίγουρα ήμασταν στο σωστό δρόμο.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, πέρα από το να τρέξει το παιχνίδι στο Switch δε χρειάζονταν και πολλές αλλαγές. Στοιχεία όπως το UI μεταφέρθηκαν απροβλημάτιστα και δε χρειάστηκαν σημαντικές προσαρμογές για το portable mode.
Υπάρχει όμως cross-play στον ορίζοντα για το DCUO στο Switch;
Αυτό είναι, κατά τη γνώμη μας, το σημείο που θα κρίνει το μέλλον του τιτλου στο Switch. Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε πως το DC Universe Online ζει και αναπνέει εδώ και εννέα χρόνια.
Δυστυχώς, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να ξεκινήσουν από την αρχή, τουλάχιστον στις αρχές της κυκλοφορίας του στο Switch, καθώς δε θα υπάρχει υποστήριξη για cross-play και cross-progression.
Αυτό είναι ένα μελανό σημείο που θα πρέπει να διευθετηθεί, γιατί δύσκολα θα υπάρξουν βετεράνοι που θα κάνουν το άλμα στη Switch version χωρίς cross-progression. Όσο για τους νέους παίκτες, το cross-play είναι ένας λόγος παραπάνω να παίξουν, καθώς θα έχουν άμεσα πρόσβαση στην ήδη υπάρχουσα κοινότητα του παιχνιδιού.
Η Leah Bowers είπε σχετικά:
Όσον αφορά το cross-play, είναι πολύ σημαντικό για μένα να είναι όλες οι κοινότητες στο ίδιο επίπεδο. Κανείς δε θα έχει μια ξεχωριστή έκδοση. Όλοι παίζουν στο ίδιο γήπεδο. Με την κυκλοφορία σε μια νέα κονσόλα, ήθελα να φροντίσω να έχει η κοινότητα χρόνο να εγκλιματιστεί – να συνηθίσουμε τη συνεργασία με τη Nintendo, να θέσουμε τα θεμέλια για ομαλές διαδικασίες στις μελλοντικές ενημερώσεις. Να φροντίσουμε όλα να είναι άψογα.
Το cross-play λοιπόν δεν ήταν κάτι που θέλαμε να αντιμετωπίσουμε αμέσως, γιατί θέλουμε να φροντίσουμε να είναι τέλεια η εμπειρία. Είναι όμως κάτι που σίγουρα δεν αποκλείω και είναι κάτι που μας ενδιαφέρει όλους πάρα πολύ ειδικά όσο μπαίνει στη λογική αυτή και το PlayStation, όπου υπάρχει ήδη cross-play με την PC έκδοση του παιχνιδιού. Ο χώρος ανοίγεται και πιστεύω πως θα κάνουμε βήματα για να υλοποιήσουμε το στόχο αυτό στο μέλλον, αλλά δεν ξέρω ακριβώς πότε.
Ο SJ Mueller πρόσθεσε τα εξής:
Εγώ έχω μάθει πως τα πάντα είναι πιθανά. Οκτώ χρόνια πριν, αν μου λέγατε «Θα κάνεις παιχνίδι για τη Nintendo και μάλιστα σε φορητό» θα σας έλεγα «Είστε ηλίθιοι. Είναι αδύνατον» (γέλια). Όχι, τα πάντα μπορεί να συμβούν.