Το Desperados III είναι ένα επιτυχημένο παιχνίδι που κυκλοφορεί ήδη στα PC. Γιατί όμως δεν το έχουμε δει και στο Switch;
Οι Desperados και οι δυσκολίες της άγριας δύσης στο Switch
Όσοι παίζατε PC games στα τέλη του ’90/αρχές του 2000 γνωρίζετε το Desperados και τα «ξαδέρφια» του, τα Commandos. Πρόκειται για σκληροπυρηνικά stealth games όπου ελέγχετε μια μικρή ομάδα από… ντεσπεράντος. Απεγνωσμένους καταζητούμενους δηλαδή, οι οποίοι πρέπει να καταφέρουν να μπουν και να βγουν ζωντανοί μέσα από τη φωλιά του λύκου.
Στα παιχνίδια συνήθως πρέπει να φέρετε εις πέρας αποστολές σε εχθρικές τοποθεσίες ή κατοικημένες περιοχές. Αυτό σημαίνει οτι οι εχθροί είναι πάντα υπεράριθμοι και για να καταφέρετε να επιβιώσετε θα πρέπει να είστε όχι μόνο προσεκτικοί, αλλά και ακριβείς με τις κινήσεις σας.
Παρόλο όμως το ενδιαφέρον της ομάδας ανάπτυξης Minimi Games να φέρει το Desperados III στο Switch, κάτι τέτοιο μάλλον είναι ανέφικτο.
Ο επικεφαλής σχεδιαστής Moritz Wagner, μιλώντας στο GamerHubTV, ανέφερε το πόσο απαιτητικό είναι το παιχνίδι για την κονσόλα.
Είπε συγκεκριμένα:
Λοιπόν λατρεύουμε το Switch κι εμείς, ειδικά το αφεντικό μας – μεγάλος οπαδός. Δε νομίζω όμως πως θα δουλέψει. Το προσπαθούμε πολύ καιρό. Είναι κάτι που επανέρχεται συνέχεια. Μερικές φορές η THQ θα πει «Μήπως να βάζαμε τους τάδε να το κοιτάξουν. Ίσως εκείνοι να μπορέσουν να κάνουν μια μεταφορά».
Το πρόβλημα είναι πως το παιχνίδι είναι πολύ απαιτητικό – ειδικά από τη CPU, που είναι ήδη μεγάλο πρόβλημα για τις άλλες κονσόλες. Ίσως ακούγεται δύσκολο να το πιστέψει κανεις, γιατί δεν είναι δα και κανένα Red Dead, έτσι δεν είναι;
…Δε νομίζω όμως οτι θα συμβεί. Ελπίζω να γίνει κάποτε. Συνεχώς το ξανακοιτάμε αν προκύψει κάτι νέο, αλλά το παιχνίδι απλά δεν τρέχει. Ίσως με μια πιο ισχυρή έκδοση του Switch να είναι κάτι που θα ξαναδούμε. Δεν είμαι σίγουρος αν το ψάχνει κανεις το θέμα, αλλά μάλλον όχι στο εγγύς μέλλον.
Στα λεγόμενά του, ο Wagner επεσήμανε πως ο λόγος για το φόρτο στη CPU είναι το πλήθος του Α.Ι. στις αποστολές. Το παιχνίδι παρακολουθεί τη δραστηριότητα και το A.Ι. του κάθε NPC ξεχωριστά, κάτι που αποδεικνύεται εξαιρετικά «αδηφάγο» όσον αφορά τη CPU. Σύμφωνα με τον ίδιο είναι ζωτικής σημασίας όλοι οι χαρακτήρες να παραμένουν συντονισμένοι και το παιχνίδι πρέπει να τρέχει το AI συνεχώς.