Το Divinity: Original Sin 2 – Definitive Edition κυκλοφόρησε στις αρχές του μήνα στο Switch, προς τέρψιν του κάθε λάτρη των action RPG. Πώς έγινε όμως η μεταφορά;
Τα μυστικά της μεταφοράς του Divinity: Original Sin 2 και το μέλλον της Larian στο Switch
Μετά την κυκλοφορία-έκπληξη ανήμερα του τελευταίου Nintendo Direct, ο ιδρυτής και Δ.Σ. των Larian Studios, Swen Vincke μίλησε με το επιτελείο του IGN Nintendo Voice Chat podcast για τη μεταφορά στο Switch.
Ο ίδιος αποκάλεσε το εγχείρημα «πειραματισμό» γιατί δεν υπήρχε εγγύηση οτι θα ήταν τεχνικά εφικτό. Για κάποια περίοδο μάλιστα δεν ήταν καν σίγουρο οτι θα κυκλοφορούσε τελικά το παιχνίδι. Τη μεταφορά διαχειρίστηκε η BlitWorks με την ομάδα της Larian να αναλαμβάνει χρέη μέσα στο περασμένο έτος.
Ο Vincke δήλωσε οτι προσωπικά απολαμβάνει τη δυνατότητα να παίζει παιχνίδια όταν είναι έξω, αλλά η μεγάλη πρόκληση ήταν οι χαμηλότερες προδιαγραφές του Switch στους τομείς της GPU και της CPU σε σχέση με τις άλλες πλατφόρμες. Χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια και κάποιοι συμβιβασμοί και, εν τέλει, το splitscreen multiplayer κατέληξε στον κάλαθο των αχρήστων.
Ένα από τα μοναδικά όμως στοιχεία του Divinity: Original Sin 2 – Definitive Edition είναι το cross-save support μεταξύ των Switch και Steam versions.
Ο Vincke σχολίασε σχετικά:
Είμαι πανευτυχής που καταφέραμε να κάνουμε τα cross-saves να δουλέψουν γιατί είμαστε οι πρώτοι που το κάναμε. Αλλά καταφέραμε να κάνουμε τη Valve και τη Nintendo να συζητήσουν για να ξεκινήσει όλο αυτό. Κι όλα ξεκίνησαν όταν τρώγαμε πρωινό με τα παιδιά του Steam και είπαμε: «Ρε παιδιά, γιατί δε μπορούμε να το κάνουμε αυτό;» Κι εκείνοι απάντησαν: «Έλα ντε; Γιατί δε μπορείτε; Τι σημαίνει αυτό;»
Και μετά πήγαμε στη Nintendo και είπαν: «Γιατί δε μπορούμε να το κάνουμε;» Και κοιτάχτηκαν αναμεταξύ τους και είπαν: «Αλήθεια, γιατί δε μπορούμε;» Και μετά άρχισαν να γίνονται πράγματα και ήταν όλοι ενθουσιασμένοι κι αυτό με κάνει χαρούμενο.
Όσον αφορά την πιθανότητα να δούμε το πρώτο Divinity: Original Sin στο Switch, ο Vincke είπε πως είναι κάτι που συζητήθηκε στην ομάδα. Παρόλο που δεν είναι ανέφικτο, δεν υπάρχουν σχέδια στα σκαριά γιατί θα χρειαστεί ένας σωρός δουλειά δεδομένου οτι ο παλιότερος τίτλος τρέχει σε μια παλαιότερη έκδοση της μηχανής (της έκδοσης 2.0 αντί της 3.5 στην οποία τρέχει το Divinity: Original Sin 2).
Τέλος, όσον αφορά την πιθανότητα να δούμε το Baldur’s Gate 3 στο Switch, ο Vincke είπε τα εξής:
Ειλικρινά, δεν γνωρίζω. Δεν ξέρω πώς θα είναι τα επόμενα Switch. Στο συγκεκριμένο μοντέλο θα υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχουν πολλές αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στο BG3, οπότε νομίζω πως θα ήταν πολύ, πολύ δύσκολο. Αλλά από την άλλη, ποτέ μη λες ποτέ. Ποτέ δεν ξέρεις. Ίσως να κάνουμε κανένα μαγικό κόλπο και τελικά το κάνουμε να δουλέψει.
Προσωπικά σαν fan ελπίζω το επόμενο Switch Να έχει την τριπλάσια δύναμη και την τριπλάσια ζωή μπαταρίας. Είναι καταπληκτική συσκευή. Απλά ελπίζω οτι θα έχει μεγάλη ζωή με πολλές αναβαθμίσεις για να συνεχίσουμε να παίζουμε όλα τα παιχνίδια που παίζουμε και σε άλλες κονσόλες όπου κι αν βρισκόμαστε.