Το Doom Eternal ετοιμάζεται για το αυριανό του ντεμπούτο στο Switch και έχουμε τα τελευταία νέα και στιγμιότυπα για τη Switch έκδοση!
Τι είπαν οι επικεφαλής της μεταφοράς του Doom Eternal
Χάρη στη σελίδα Nintendo Everything, έχουμε στα χέρια μας μερικά σχόλια από δύο στελέχη της Panic Button, της εταιρείας που διαχειρίστηκε τη μεταφορά του παιχνιδιού στο Switch. Αυτοί είναι ο διευθυντής παραγωγής Cody Nicewarner και ο επικεφαλής τεχνικός Travis Archer.
Γιατί καθυστέρησε τόσο πολύ το παιχνίδι;
Όταν αναλάβαμε το έργο γνωρίζαμε πως το Doom Eternal θα ήταν γιγάντιο εγχείρημα που θα απαιτούσε κάθε δράμι εμπειρίας διαθέτουμε. Είχαμε προφανώς εμπειρία πάνω στην idTech engine μετά τις μεταφορές των Doom (2016), Wolfenstein 2: The New Colossus και Wolfenstein: Youngblood στο Nintendo Switch. Όμως το Doom Eternal είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Ο Marty Stratton και ο Hugo Martin έχουν μιλήσει εκτενώς για το Doom Eternal και οτι ήταν το πιο φιλόδοξο έργο στη ιστορία της id Software και συμφωνούμε απόλυτα. Μια πιστή αναπαραγωγή της φιλοδοξίας αυτής για τους παίκτες του Nintendo Switch χρειάστηκε λίγο περισσότερο χρόνο. Είμαστε όμως σίγουροι οτι αξίζει η αναμονή!
Υπήρξαν παράγοντες που επηρέασαν την ανάπτυξη, όπως ο Κοροναϊός;
Πέρα από το θηριώδες μέγεθος και τη φιλοδοξία του παιχνιδιού δεν αντιμετωπίσαμε μοναδικά προβλήματα που επηρέασαν την ανάπτυξη.
Παρόλα αυτά, όπως πολλές άλλες εταιρείες, αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις ενός περιβάλλοντος οικιακής εργασίας. Η εταιρεία μας αντέδρασε νωρίς και διατήρησε στην κορυφή την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων μας. Με τη μετάβαση αναγκαστήκαμε να αντιμετωπίσουμε ένα άγνωστο περιβάλλον εργασίας, αλλά με λίγη συνεργασία και αλληλεγγύη από την id Software και τη Bethesda, καταφέραμε να προσαρμοστούμε γρήγορα και να επιτύχουμε το στόχο της κυκλοφορίας του and Doom Eternal στο Nintendo Switch. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και ανυπομονούμε για την κυκλοφορία!
Πάμε τώρα να δούμε και τα τελευταία επίσημα στιγμιότυπα από τη Switch έκδοση, ενόψει της κυκλοφορίας του αύριο: