Η Nintendo χθες δημοσίευσε την τελευταία της έκθεση οικονομικών για το οικονομικό έτος που έληξε το Μάρτιο του 2021. Πάμε να δούμε πώς πήγαν τα πράγματα:
Μετά τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν νωρίτερα χθες, έχουμε σήμερα και την έκθεση οικονομικών της Nintendo. Εκεί η εταιρεία παρουσίασε την πορεία του Switch στο περασμένο οικονομικό έτος και αποσαφήνισε τις προοπτικές της για το μέλλον. Μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις με τα περσινά αποτελέσματα, ρίχνοντας μια ματιά εδώ.
Πάμε τώρα να δούμε τα νέα:
Πωλήσεις Nintendo Switch
Σύμφωνα με τη Nintendo:
Ξεκινώντας, ας μιλήσουμε για τις πωλήσεις του Switch.
Οι πωλήσεις του υλισμικού για όλη την οικογένεια του Nintendo Switch αυξήθηκε κατά 37,1% σε σχέση με πέρσι, σε συνολικά 28,83 εκατομμύρια κομμάτια. Αναλυτικότερα, αυτό σημαίνει 20,83 εκατομμύρια Switch και 8,51 Switch Lite.
Όσον αφορά το λογισμικό, το Animal Crossing: New Horizons, που κυκλοφόρησε το περασμένο οικονομικό έτος, σημείωσε πωλήσεις 20,85 εκ. αντιτύπων. Συνολικά δηλαδή οι πωλήσεις του έφτασαν τα 32,63 εκατομμύρια και συνέβαλλαν κατά ένα μεγάλο ποσοστό στη γενικότερη ανάπτυξη των πωλήσεων υλισμικού. Ανάμεσα στους τίτλους που κυκλοφόρησαν αυτό το οικ. έτος, το Super Mario 3D All-Stars σημείωσε 9,01 εκατομμύρια σε πωλήσεις και το Super Mario 3D World + Bowser’s Fury 5,59 εκατομμύρια. Επιπλέον, οι πωλήσεις τίτλων από άλλους εκδότες συνέχισαν να αυξάνονται σταθερά. Υπήρχαν 36 million-seller τίτλοι αυτό το οικ. έτος, που περιλαμβάνουν και τίτλους από τρίτους εκδότες.
Ως εκ τούτου, οι συνολικές πωλήσεις λογισμικού αυξήθηκαν κατά 36,8% σε σχέση με πέρσι και συνολικά ανήλθαν σε 230,88 εκατομμύρια αντίτυπα.
Τελικές πωλήσεις σε καταναλωτές
Σύμφωνα με την έκθεση:
Μέχρι στιγμής μιλούσαμε για πωλήσεις του Nintendo group στους εμπόρους και τους συνεργάτες μας (sell-in). Πάμε τώρα να συζητήσουμε για τους αριθμούς που τελικά αγόρασαν οι πελάτες (sell-through).
Το παραπάνω γράφημα συγκρίνει τελικές πωλήσεις (sell-through) του Nintendo Switch σε πελάτες, ανά τρίμηνο, γι’ αυτό αλλά και για το περασμένο οικ. έτος. Οι ανοιχτόχρωμες ράβδοι αναπαριστούν τις τελικές πωλήσεις του Switch Lite. Οι τελικές πωλήσεις στο τέταρτο τρίμηνο αυτού του οικ. έτους ξεπέρασαν το ρεκόρ που είχε σημειωθεί στο ίδιο τρίμηνο το περασμένο οικ. έτος.
Κοιτώντας τις τελικές πωλήσεις όλης της οικογένειας του Nintendo Switch καθ’ όλη τη διάρκεια του οικ. έτους, βλέπουμε πως η κυκλοφορία τίτλων όπως το Animal Crossing: New Horizons έδωσαν έναυσμα σε νέους καταναλωτές να αγοράσουν το σύστημα. Σε ήδη υπάρχοντες καταναλωτές, έδωσε κίνητρο να αγοράσουν ένα δεύτερο σύστημα στο πρώτο εξάμηνο. Αυτή η δυναμική διατηρήθηκε και στο δεύτερο εξάμηνο.
Ο Μάρτιος ήταν το ξεκίνημα του πέμπτου έτους για τις πωλήσεις του Nintendo Switch και πιστεύουμε πως είμαστε καθ’ οδόν για επιπλέον ανάπτυξη. Μέχρι το τέλος του Μαρτίου 2021, οι παγκόσμιες αθροιστικές τελικές πωλήσεις (sell-through) για την οικογένεια του Nintendo Switch ξεπέρασαν τα 81 εκατομμύρια κομμάτια.
Τελικές πωλήσεις των παιχνιδιών της Nintendo
Συνεχίζουμε συζητώντας το λογισμικό στο τέταρτο τρίμηνο. Το Super Mario 3D World + Bowser’s Fury κυκλοφόρησε στις 12 Φεβρουαρίου και υπολογίζουμε οτι έκανε 4 εκατομμύρια τελικές πωλήσεις παγκοσμίως στις πρώτες 6 εβδομάδες κυκλοφορίας. Αναπαριστά μια νέα προσθήκη στους αειθαλείς (evergreen) τίτλους που μπορούμε να προτείνουμε σε ένα μεγάλο εύρος καταναλωτών.
Το γράφημα στα δεξιά συγκρίνει μηνιαίους υπολογισμούς τελικών πωλήσεων τίτλων της Nintendo στο Switch τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο για τα τέσσερα τελευταία χρόνια. Όπως έγινε και με το υλισμικό, οι πωλήσεις του λογισμικού παρέμειναν δυνατές από το ξεκίνημα της χρονιάς. Ιανουάριο και Φεβρουάριο οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα επίπεδα του προηγούμενου έτους. Το Μάρτιο, οι πωλήσεις δεν έφτασαν τα περσινά επίπεδα (όταν κυκλοφόρησε το Animal Crossing: New Horizons). Παρόλα αυτά, μιλώντας σε όρους τελικών πωλήσεων λογισμικού βλέπουμε πως οι επιδόσεις ανέβηκαν, όπως συνέβη τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο. Στην έκθεση οικονομικών του εννιαμήνου, σημειώσαμε πως οι πωλήσεις ήταν δυνατές όχι μόνο για νέους, αλλά και παλαιότερους τίτλους. Η ίδια τάση συνεχίζει να υφίσταται.
Ψηφιακές πωλήσεις στο Switch
Περνάμε τώρα στις ψηφιακές μας επιχειρήσεις στην πλατφόρμα.
Οι ψηφιακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 68,5% σε σχέση με πέρσι. Ανήλθαν στα 344,1 δις yen αυτό το οικ. έτος με τις ψηφιακές πωλήσεις να αναλογούν στο 42,8% των συνολικών πωλήσεων λογισμικού της πλατφόρμας.
Στις downloadable versions φυσικών τίτλων, που κυρίως αποτελούνται από παιχνίδια για το Switch, αντιστοιχούσε το 59,3% των συνολικών ψηφιακών πωλήσεων και συνέβαλαν καθοριστικά στην ανάπτυξή μας.
Οι πωλήσεις για επιπλέον περιεχόμενο αυξήθηκαν επίσης. Σ’ αυτές συμπεριλαμβάνονται τα Pokémon Sword Expansion Pass, Pokémon Shield Expansion Pass και το Fighter Pass Vol.2 για το Super Smash Bros. Ultimate.
Μαζί με την ανάπτυξη των πωλήσεων σε indie τίτλους και λοιπόν download-only λογισμικό χωρίς αντίστοιχες φυσικές εκδόσεις, είχαμε και σταθερές πωλήσεις του Nintendo Switch Online.
Τα επόμενα βήματα
Αυτά είναι τα κύρια προϊόντα μας για το πρώτο τρίμηνο του οικ. έτους που θα λήξει το Μάρτιο του 2022.
Όσον αφορά το υλισμικό, θα κυκλοφορήσει ένα νέο μπλε χρώμα για το Switch Lite στις 21 Μαΐου.
[…]
Στις 30 Απριλίου κυκλοφόρησε το New Pokémon Snap, ένας ολοκαίνουριος τίτλος Pokémon Snap. Στόχος τους παίκτη είναι να ολοκληρώσει μια Pokémon Photodex φωτογραφίζοντας άγρια Pokémon. Σειρά έχει το Miitopia, ένα παιχνίδι που σας επιτρέπει να βάλετε τα δικά σας Mii σε διάφορους ρόλους στην περιπέτεια. Το παιχνίδι κυκλοφορεί στις 21 Μαΐου, την ίδια μέρα με το Nintendo Switch Lite – Blue.
Ύστερα, στις 11 Ιουνίου κυκλοφορεί το Game Builder Garage, που μόλις ανακοινώθηκε. Ο τίτλος αυτός θα βοηθήσει τους παίκτες σε υπολογιστική λογική μέσα από την εμπειρία δημιουργίας παιχνιδιών. Ακόμα και χωρίς γνώσεις, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν παιχνίδια συνδέοντας χαρακτήρες (που ονομάζονται Nodon) σύμφωνα με τις οδηγίες. Πιστεύουμε πως παιδιά αλλά ακόμη κι όσοι δεν ενδιαφέρονται για προγραμματισμό θα διασκεδάσουν όσο φτιάχνουν παιχνίδια και νιώθουν ικανοποιήση.
Και τις 25 Ιουνίου θα κυκλοφορήσει το τελευταίο Mario Golf: Το Super Rush. Εκεί μπορείτε να απολαύσετε ένα αυθεντικό παιχνίδι golf. Μαζί με τα πιο γνώρισμα στοιχεία του παιχνιδιού, προσθέσαμε νέα modes όπως το “Speed Golf,” όπου μπορείτε να τρέξετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε στην πίστα για να βάλετε πρώτος τη μπάλα στην τρύπα.
Σχέδια για την επέκταση των IP
Αυτή η διαφάνεια παρουσιάζει τις κυριότερες πρωτοβουλίες μας για να αυξήσουμετους ανθρώπους που έχουν πρόσβαση στα Nintendo IP. Στόχος είναι να αναζωογονήσουμε τις επιχειρήσεις μας στην video game πλατφόρμα μας.
Το Super Nintendo World στα Universal Studios Japan έκανε τα μεγάλα του εγκαίνια στις 18 Μαρτίου. Εκεί μπορούν όλοι να ζήσουν τον κόσμο του Matio. Μαί με ατραξιόν που προσφέρουν νέες εμπειρίες όπως το Mario Kart: Koopa’s Challenge, υπάρχουν επίσης δραστηριότητες σε όλη την περιοχή που σας επιτρέπουν να μπείτε για τα καλά στον κόσμο του Mario, όπως “? Blocks” που μπορείτε να χτυπήσετε.
Στις 23 Μαρτίου ανακοινώσαμε και τη συνεργασία μας με τη Niantic για την ανάπτυξη μιας εφαρμογής Pikmin για έξυπνες συσκευές, με θεματολογία «διασκεδάστε περπατώντας». Με την εφαρμογή ελπίζουμε να φέρουμε μια εμπειρία που διαφέρει από τα παιχνίδια σε ένα νέο πεδίο. Η εφαρμογή είναι προγραμματισμένη να κυκλοφορήσει παγκοσμίως από τη Niantic στο δεύτερο εξάμηνο του 2021.
Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε και πάνω σε περισσότερες πρωτοβουλίες για να γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι το Nintendo IP