Η Microsoft ήδη έχει κάνει κινήσεις στο χώρο του cross-platform gaming με το Minecraft που επιτρέπει cross-play μεταξύ Switch και XBone. Τώρα όμως πάει ένα βήμα παραπέρα!
Οι επόμενες κινήσεις της Microsoft για το XBox Live
Περιμένουμε βέβαια περισσότερες πληροφορίες στην έκθεση GDC μέσα στο Μάρτιο, όπου θα μάθουμε σχετικά με το Xbox Live cross-platform play σε τίτλους εκτός του Minecraft. Σύμφωνα με τον ιστότοπο Windows Central «Οι developers θα μπορούν να ενσωματώσουν cross-platform Xbox Live achievements, κοινωνικά συστήματα και multiplayer σε παιχνίδια δημιουργημένα για κινητά και Nintendo Switch, ως κομμάτι της προσπάθειάς μας να επεκτείνουμε τη βάση χρηστών του Xbox Live».
Η περιγραφή της επερχόμενης παρουσίασης της GDC λέει τα εξής:
Το Xbox Live είναι από τις μεγαλύτερες, πιο δραστήριες gaming Κοινότητες του πλανήτη, με δεκαετίες εμπειρίας παροχής gaming υπηρεσιών σε developers με σκοπό να γλιτώσουν χρόνο και να ξεκλειδώσουν όλες τις λειτουργίες των κοινωνικών δικτύων που λατρεύουν οι παίκτες.
Τώρα το Xbox Live θα γίνει ΠΟΛΥ μεγαλύτερο. Το Xbox Live επεκτείνεται από 400 εκ.μύρια συσκευές και 68 εκ/μύρια ενεργούς παίκτες σε 2 δις συσκευές με το νέο cross-platform XDK.
Ρίξτε μια πρώτη ματιά στο SDK που θα επιτρέπει σε developers να συνδέσουν παίκτες σε iOS, Android και Switch με το Xbox και οποιοδήποτε παιχνίδι του Microsoft Store σε Windows PCs.
Με λίγα λόγια
– Οι παίκτες του Xbox Live είναι πολύ δραστήριοι και ενεργοί σε Xbox και PC. Τώρα μπορούν να πάρουν το ιστορικό των gaming achievement τους, τη friends list, τα clubs και ακόμη περισσότερα σε σχεδόν οποιαδήποτε οθόνη.
– Κατάρριψη εμποδίων για τους developers που θέλουν να αναμείξουν τις κοινότητες πιο ελεύθερα σε όλες τις πλατφόρμες. Σε συνδυασμό με τις PlayFab gaming services, αυτό σημαίνει λιγότερη δουλειά για τους game developers και περισσότερο χρόνο για να δημιουργούν διασκεδαστικά παιχνίδια.Το κοινό που στοχεύουμε
– Μηχανικούς game services που θέλουν να γλιτώσουν χρόνο και να επεκτείνουν τη βάση χρηστών τους, αφήνοντας τη Microsoft να διαχειρίζεται τις αλληλεπιδράσεις στα social, τις επικοινωνίες και το Multiplayer σε δισεκατομμύρια οθόνες.
– Παραγωγούς που σχεδιάζουν στρατηγικές σε πολλαπλές πλατφόρμες που θα φέρουν την πιο δραστήρια ομάδα παικτών σε μία ενιαία κοινότητα που μπορεί να παρακολουθήσει, να αγοράσει, να παίξει και να συνεχίσει το παιχνίδι της στις συσκευές της αρεσκείας της, με το πιο αξιόπιστο κοινωνικό και multiplayer δίκτυο του κόσμου.
Αναμένουμε λοιπόν την παρουσίαση της Microsoft για το Xbox Live στη GDC, στα τέλη Μαρτίου για να μάθουμε το πώς θα επηρεαστεί το Switch από όλα αυτά.