H Platinum Games είναι γνωστή για την δουλεία της στα action games. Η εταιρία έχει ιδιαίτερη παρουσία στο WiiU τόσο με την κυκλοφορία του The Wonderful 101 όσο με την κυκλοφορία του Bayonetta 2. Όμως η συνεργασία των δύο εταιριών δεν φαίνεται να έχει τέλος αλλά αντίθετα συνεχίζεται με την δημιουργία ενός άλλου -άγνωστου προς το παρόν- παιχνιδιού.
Ο Hitoshi Yamagami (Producer & Manager of SPD Production Group No. 2 της Nintendo) ο οποίος είχε συνεργαστεί στην ανάπτυξη του Bayonetta 2 έχει ήδη επαληθεύσει πως δουλεύουν με την Platinum Games σε ένα άλλο project για το οποίο μάλιστα δείχνει πλήρως ενθουσιασμένος:
Επίσης η ανάπτυξη του παιχνιδιού δείχνει πως θα ολοκληρωθεί φέτος σύμφωνα με τον Akiko Kuroda, Bayonetta 2 Ρroducer:
“Ξεκίνησα να δουλεύω για το επόμενο παιχνίδι, αλλά φαίνεται πως η ανακοίνωση θα έρθει αργότερα. Εν πάση περιπτώσει, νομίζω ότι θα ήταν ωραίο αν κάτι που συσχετίζεται με το Bayonetta ξεκίναγε επίσης το 2015, οπότε παρακαλούμε δώστε προσοχή στη συνέχεια της Bayonetta!”
Tο Bayonetta 2 κυκλοφόρησε επίσης και σε πακέτο με το Bayonetta 1 δίνουν την δυνατότητα στους παίκτες να επιλέξουν κάποια κουστούμια από χαρακτήρες της Nintendo:
Η Platinum Games δεν σταμάτησε εδώ και έδωσε την δυνατότητα χειρισμού του airwing στην ανάλογη πίστα:
Με την αξιοποίηση της Samus αλλά και του Fox δημιουργούνται πολλές υποθέσεις πως η Platinum Games ίσως έχει αναλάβει ένα από αυτά τα δύο franchises.
Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής:
O Miyamoto παλιότερα είχε κάνει μια δήλωση πως θα ήθελε να δει τα Star Fox και Metroid Στο WiiU μιας και το gamepad τους δίνει την δυνατότητα για νέα πράγματα. Επίσης έχει επαληθεύσει πολλές φορές ότι το Star Fox U θα κυκλοφορήσει φέτος και επιπλέον σύμφωνα με συνέντευξη του στο περιοδικό Edge συνεργάζονται με εξωτερικό στούντιο για να επισπεύσουν την ολοκλήρωση του.
Το Star Fox U θα υποστηρίζει motion controls (πέρα από τον κλασσικό χειρισμό) με το gamepad να αναλαμβάνει την οπτική πρώτου προσώπου και την στόχευση. Ένα τέτοιος χειρισμός δίνει την δυνατότητα να γίνεται η στόχευση σε διαφορετικές γωνίες πέρα από ευθεία που βλέπει το σκάφος , αναλόγως με το που στρέφουμε το gamepad. Παράλληλα η ομάδα ανάπτυξης δείχνει να σκέφτεται να συμπεριλάβει Mechs.
Κατά την διάρκεια της Ε3 2014 στο demo παρουσίασης οι δημοσιογράφοι είχαν πρόσβαση σε τρεις επιλογές, η τρίτη κατά το kotaku δείχνει να ξεφεύγει από τα κλασσικά δεδομένα της σειράς. O παίκτης χειρίζεται ένα αεροσκάφος με έλικες όπου δίνεται η δυνατότητα με το πάτημα του αριστερού αναλογικού να απελευθερώνεται ένα ρομπότ το οποίο όμως παραμένει προσδεδεμένο με το σκάφος. Το gamepad αλλάζει την οπτική από πρώτου προσώπου του αεροσκάφους σε οπτική πρώτου προσώπου του ρομπότ μέσω του οποίου μπορείτε να μαζέψετε αντικείμενα από τις οροφές των κτηρίων προσέχοντας παράλληλα τα εχθρικά πυρά αλλά και αν έχετε δώσει τα απαραίτητα περιθώρια για να κινηθεί το ρομπότ. Δεν δόθηκαν περαιτέρω πληροφορίες αλλά δείχνει ενδιαφέρον.
Αντίθετα για νέο Metroid δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες μιας και δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα ακόμα. Πάντως η Nintendo και συγκεκριμένα ο Shinya Takahashi δείχνουν να μελετάνε ιδέες σχετικά με το πως μπορεί να εξελιχτεί η σειρά.
Πρόσφατα είδαμε την εξαιρετική εκμετάλλευση του gamepad και των motion controls στο Spaltoon. Ήδη η χρήση τους στο Star Fox U δείχνει πως επίσης προσφέρει έναν νέο τρόπο χειρισμού. Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη ενός Metroid έχει πολλά να προσφέρει μέσω των ιδιαιτεροτήτων του συστήματος. Ελπίζουμε πως η Nintendo θα φροντίσει να προσθέσει αρκετές ιδέες στο τραπέζι ώστε να προχωρήσουν στην ανάπτυξη του επόμενου επεισοδίου της σειράς.