Νοσταλγείτε τις παλιές, καλές μέρες των retro FPS; Άν ναι, τότε ίσως είναι καιρός να ετοιμαστείτε να καλωσορίσετε την Ion Maiden!
Λίγη προϊστορία
Όσοι από εσάς ζούσατε στα μέσα της δεκαετίας του ’90, σίγουρα θα θυμάστε το γνωστό και μη εξαιρετέο Doom. Όπως συνέβη με το Super Mario Bros, το Final Fight και το Street Fighter II, η επιτυχία του Doom πυροδότησε ένα χείμαρρο από FPS που ήθελαν κι αυτά ένα κομμάτι από την πίτα της νέας αυτής αγοράς.
Όπως συνήθως όμως, λίγοι από τους επίδοξους «σφετεριστές» του θρόνου του Doom άφησαν αίσθηση. Ανάμεσά τους, τα «τέκνα» της Raven Software (Heretic, Hexen) και, φυσικά, ο μοναδικός Duke Nukem, που το 1995 με τη βοήθεια του Ken Silverman έκανε το άλμα στις τρεις διαστάσεις.
Το Duke Nukem 3D ήταν «χτισμένο» πάνω σε μια νέα μηχανή γραφικών ονόματι Build Engine. Η μηχανή αυτή επέτρεπε πιο εντυπωσιακά περιβάλλοντα και πιο εξελιγμένα γραφικά από αυτά του Doom και των κλώνων του. Σε συνδασμό με την προσωπικότητα του Duke και λίγες ανάλαφρα ντυμένες κορασίδες, το Duke Nukem 3D έγινε μια μεγάλη επιτυχία.
Δυστυχώς, η κακή διαχείριση της επιτυχίας αυτής οδήγησε τη δημιουργό εταιρεία 3D Realms σε μια ατελείωτη προσπάθεια να ξεπεράσει τον εαυτό της. Μετά από ατελειώτα χρόνια αναμονής, το Duke Nukem Forever άφησε ιστορία, αλλά όχι όπως περιμέναμε. Στο μεταξύ, η 3D Realms έχασε τα πνευματικά δικαιώματα του Duke από τη Gearbox Software και το DNF αποδείχτηκε μια φούσκα που ξεχάστηκε σε μία εβδομάδα.
Προχωράμε το ρολόι 19 χρόνια μπροστά…
H γέννηση της Ion Maiden
Μετά από πολλά χρόνια αδράνειας (από τον καιρό του παλιού, καλού Prey), η 3D Realms ήρθε με σκοπό να επιστρέψει στο παιχνίδι που την έκανε γνωστή (και την έκανε να αλλάξει όνομα από το Apogee Software). Πώς θα το έκανε αυτό; Μα, φυσικά, με ένα νέο Duke Nukem! Έλα όμως που, όπως είπαμε παραπάνω, τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν σε άλλους τώρα.
Η λύση ήταν απλή. Πρώτον και κύριον: Κρατάμε τη Build Engine. Στη συνέχεια κρατάμε την ιδέα και τον κόσμο, αλλάζουμε όμως πρωταγωνιστή. Αντί για τον σκληροπυρηνικό Duke, βάζουμε τη σκληροτράχηλη Shelly Harrison! Το παιχνίδι ήδη έχει αποκτήσει ένα Playable demo για το PC και πλέον η 3D Realms σε συνεργασία με την 1C Entertainment θα φέρει το Ion Maiden στo Switch. Το παιχνίδι αναμένεται σε ψηφιακή και λιανική μορφή μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2019!
Λίγα λόγια για το Ion Maiden
Σύμφωνα με τα λεγόμενα της 3D Realms:
H Shelly “Bombshell” Harrison απέκτησε το κωδικό όνομά της ως πυροτεχνουργός της Global Defense Force. Όταν όμως ο διαβολικός επιστήμονας Dr. Jadus Heskel αμόλησε τους κυβερνο-υπηρέτες του στους δρόμους της Neo DC, εκείνη κατάλαβε πως ήρθε η ώρα να τα βάλει όλα μπουρλότο.
Στην προσπάθεια της να σκοτώσει τον Heskel θα δημιοργήσει ένα μονοπάτι καταστροφής μέσα στις τεράστιες πίστες. Πίστες γεμάτες εκρήξεις, αμέτρητες μυστικές περιοχές και απάνθρωπους εχθρούς πίσω από κάθε γωνία. Εδώ δεν έχει ζωή που γεμίζει από μόνη της. Ώρα να σταματήσετε να κρύβεστε πίσω από τοίχους και να αρχίσετε να τρέχετε και να πυροβολείτε.
Η προαναφερθείσα καταστροφή θα προκληθεί με ένα εύρος από όπλα, που διαθέτουν εναλλακτικές χρήσεις και διαφορετικά είδη πυρομαχικών. Το περίστροφό της (με τρεις κάννες) και το όνομα «Loverboy» φέρνει τον πόνο στους εχθρούς και την απόλαυση σε εσάς. Τι να την κάνεις την παλιομοδίτικη καραμπίνα όταν μπορείς να βάλεις τα φυσίγγια στον εκτοξευτή οπλοβομβίδων; Για να μην αναφέρουμε τις βόμβες του μπόουλινγκ που κομματιάζουν τους εχθρούς σαν τις κορίνες!
Το Ion Maiden γελάει με την ιδέα των υποχρεωτικών checkpoints και της ευθείας μέσα από shooting galleries. Αυτό όμως δε σημαίνει πως αγνοούμε όλα τα καλά που έφεραν οι δύο τελευταίες δεκαετίες. Headshots; Ω, ναι. Περισσότερα physics και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον; Να είστε σίγουροι. Widescreen, controller support και Auto Saves; Η 3D Realms και η Voidpoint πήραν τα καλύτερα στοιχεία των δύο κόσμων και τα έβαλαν όλα σε ένα καζάνι.
Τι να περιμένουμε από την τελική έκδοση του Ion Maiden:
- Τον πραγματικό διάδοχο κλασικών shooters όπως τα Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, και
- Ζήστε την αυθεντική εμπειρία της BUILD engine με αναβολικά, τουμπανιασμένη και έτοιμη να τσακίσει κώλους μετά από 20 χρόνια!
- Σκύψτε, πηδήξτε, σκαρφαλωστε, κολυμπήστε και ανατινάξτε μέσα σε 7 συναρπαστικές ζώνες. Ζώνες γεμάτες με πίστες όπου γίνεται χαμός!
- Ένας πανέμορφος κόσμος κατασκευασμένος από χιλιάδες χειροποίητα textures και sprites.
- Ένα φοβερό οπλοστάσιο από καταστροφικά όπλα με πολλαπλές χρήσεις και εναλλακτικά πυρομαχικά. Περίστροφα με τρεις κάννες, εκτοξευτές οπλοβομβίδων και έξυπνες βόμβες θα γίνουν οι καλύτεροί σας φίλοι!
- Η κλασική δράση των ‘90s FPS που αγαπάτε, συνδυασμένη με μοντέρνες εφευρέσεις όπως locational damage και απρόσκοπτη μετάβαση από πίστα σε πίστα.
- ΜΗΔΕΝΙΚΟ PROCEDURAL GENERATION. Όλες οι πίστες είναι χειροποίητες και γεμάτες πολλαπλά μονοπάτια, τρομερά εφέ και περίπλοκα set pieces!
- Μπιτάτο soundtrack με πραγματική tracked module μουσική, στο αυθεντικό FastTracker 2 format
Ορίστε και το επίσημο trailer:
Και μαζί με την παραπάνω είδηση, η 3D Realms ανακοίνωσε πως θα συνεργαστεί με τη 1C Entertainment σε ένα ακόμη FPS βασισμένο σε μια «παλαιολιθική» μηχανή γραφικών: Αυτήν του πρώτου Quake! Κι αν είστε πολύ νέοι για να το θυμάστε, ορίστε το αρχικό trailer του Quake:
Και, φυσικά, το νέο αυτό παιχνίδι (που δεν έχει ακόμη όνομα) θα έρθει και στο Switch!
Πηγή: 1C Entertainment PR