Τo Switch είναι μια επιτυχία. Κανείς δε μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό.
Τι οδήγησε όμως στη δημιουργία της νέας κονσόλας της Nintendo; Πάμε να δούμε!
Πότε ξεκίνησε η ανάπτυξη του Switch;
Όσοι γνωρίζετε το πώς δουλεύει η Nintendo, γνωρίζετε πως κάθε φορά που κυκλοφορεί μια νέα κονσόλα, ήδη ετοιμάζει νέες ιδέες για την επόμενη γενιά. Δε θα σας εκπλήξει το γεγονός πως ο Shinya Takahashi είπε πρόσφατα στον ιστότοπο Toyo Keizai πως η εταιρεία σκεφτόταν το concept του Switch από το 2012.
Ο Takahashi πρόσθεσε πως όσο πλησίαζε το 2014, η Nintendo είχε εστιάσει σε δύο κεντρικές ιδέες. Το ένα ήταν να μπορεί ο κόσμος να παίζει εύκολα με δύο αποσπώμενα χειριστήρια, τα οποία έγιναν Joy-Con. Το άλλο σημαντικό στοιχείο ήταν να μια οικιακή κονσόλα που να μπορεί να μεταφερθεί και σε εξωτερικούς χώρους.
Ο γενικός παραγωγός του Switch, Yoshiaki Koizumi, μίλησε κι εκείνος. Είπε πως η Nintendo παρατήρησε πρόσφατα πως υπάρχει μια διχοτόμηση στον πληθυσμό του gaming ανάμεσα σε αυτούς που παίζουν χαλαρά σε smart devices και τους πιο gamers στα PlayStation 4 και PC. Με το Switch, υπήρχε η επιθυμία να συνδυαστούν τα στοιχεία των «έξυπνων» συσκευών με αυτά των οικιακών κονσολών.
Παρόλα αυτά, η δημιουργία του Switch δεν ήταν εύκολη. Σε παλαιότερες συνεντεύξεις, η Nintendo έχει πει πως η λέξη κλειδί ήταν η «ισορροπία».
Το Switch και το κυνήγι των ισορροπιών
Ο Yoshiaki Koizumi σημείωσε πως οι game developers τείνουν να ενδιαφέρονται για μνήμη, δυνατή GPU και γενικά υψηλές προδιαγραφές. Όντας και ο ίδιος developer, ο Koizumi το κατανοεί αυτό. Ωστόσο, υπήρχε η ανάγκη να είναι το μηχάνημα ελαφρύ, μικρό και στιλάτο, ενώ έπρεπε να ληφθεί υπόψιν και η μπαταρία. Μαζί με όλα αυτά, η Nintendo είχε περιορισμένο χρόνο και πόρους για να παράγει τη νέα κονσόλα. Οπότε, στο τέλος, το πιο δύσκολο μέρος της ανάπτυξης του Switch ήταν η ισορροπία μεταξύ όλων αυτών.
Ο Shinya Takahashi πρόσθεσε πως για να επιτευχθεί αυτή η ισορροπία, οι ομάδες υλισμικού και λογισμικού ήταν συνδεδεμένες πιο στενά από ποτέ. Στόχος ήταν να υπάρξει μια κονσόλα στην οποία να μπορεί να παίξει κανείς κάτι σαν το Zelda: Breath of the Wild και να το διασκεδάσει.
Επίσης, και στους δύο τέθηκε το ερώτημα σχετικά με το πόσα πρωτότυπα δημιουργήθηκαν. Ο Koizumi είπε πως δε μπορούσε να μιλήσει για ακριβείς αριθμούς, καθώς δε μέτρησε και ποτέ. Ο Takahashi, από την άλλη, είπε πως υπάρχουν περίπου πέντε. Τουλάχιστον τόσα είδε ο ίδιος.
Επιπλέον, ο Koizumi σημείωσε οτι η Nintendo σκέφτηκε διάφορους τρόπους για να συνδέονται τα Joy-Con στην κεντρική μονάδα. Έκαναν ακόμη και πειράματα με μαγνήτες και εξαρτήματα που έμοιαζαν με πιάτα. Στο τέλος, όλοι γνωρίζουμε πως κατέληξαν με τα «συρταρωτά» χειριστήρια.