Η Panic Button είναι το στούντιο που είναι υπεύθυνο για τις καταπληκτικές μεταφορές του Rocket League, του DOOM αλλά και του νέου Wolfenstein στο Switch!
Τι νέο μας ετοιμάζουν άραγε; Πάμε να δούμε:
Το εγγύς μέλλον της Panic Button
Μιλώντας με τον ιστότοπο Gamasutra, ο Adam Creighton, διευθυντής ανάπτυξης της εταιρείας είπε τα εξής:
Ξέρετε εκείνο το meme; Με το σκύλο; Που πίνει νερό από το ποτιστικό μηχάνημα; Εγώ είμαι ο σκύλος. Και μπορεί να έχουμε στα σκαριά μερικούς ακόμη τίτλους για αυτήν, αλλά και για άλλες πλατφόρμες. Όσο αφορά τον όγκο εργασίας, είμαι στην απίστευτη κατάστασηόπου, ως στούντιο, μπορούμε να επιλέξουμε το πώς θα αναπτυχθούμε, με ποιόν και με ποιά project. Η μεγαλύτερη πρόκληση τώρα τελευταία δεν είναι το τι θα επιλέξουμε για να στοχεύσουμε άλλες πλατφόρμες. Αντίθετα, πρέπει να διαχειριστούμε άλλα μέρη του χαρτοφυλακίου μας, να επιλέξουμε διάφορες εργασίες που ενθουσιάζουν διαφορετικούς ανθρώπους στο στούντιο. Κυρίως να πάρω υπεύθυνες αποφάσεις πάνω στο τι θέλω να εγώ να κάνω, αλλά και το τι είναι καλύτερο για το στούντιο.
Τι γίνεται με το Switch;
Η κυκλοφορία του Switch ήταν τέλεια. Αυτό μας λένε όλοι όταν μας ζητάνε να κάνουμε μια μεταφορά του παιχνιδιού τους. Για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε, έχουμε ήδη 12 dev kits στο γραφείο! Δεν είναι ακόμη η πλατφόρμα με τα περισσότερα kits, αλλά σίγουρα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη. Από τα παιχνίδια που έχουμε κυκλοφορήσει, έχουμε δει υψηλότερες πωλήσεις στο Switch, παρά σε XBox και PS4 συνδυασμένα την ίδια περίοδο. Τώρα όλοι οι developers θέλουν να έρθει το παιχνίδι τους στο Switch.
Άλλες εταιρείες που κάνουν μεταφορές στην κονσόλα;
Η BlitWorks είναι άλλη μια εταιρεία που αναλαμβάνει να μεταφέρει παιχνίδια στο Switch. O Δ.Σ. Tony Cabello είπε πως είναι πιο απασχολημένοι από ποτέ χάρη στο Switch.
Πρόσφατα αυξήθηκε πολύ ο φόρτος εργασίας μας. Πάντα ήμασταν πολύ απασχολημένοι, αλλά τώρα δουλεύουμε σε περισσότερα παιχνίδια την ίδια στιγμή. Ειδικά σε indie games, που είναι και η ειδικότητά μας. Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί τώρα τα indie studios βλέπουν πως η κυκλοφορία σε κονσόλες είναι εφικτή. Αυτό δεν ήταν εύκολο στο παρελθόν, καθώς η πρόσβαση στην αγορά ήταν πιο περιορισμένη. Τώρα λοιπόν έχουμε περισσότερους δημιουργούς που έρχονται σε επαφή για να βγουν στην αγορά.
Γνωρίζαμε πως το Switch θα έσκαγε σα βόμβα όταν άρχισαν να μας ζητούν μεταφορές πριν το καλοκαίρι. Από τότε, έχουμε τρελαθεί.