Η Monolith Soft είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά της Nintendo εδώ και πολλά χρόνια, με τη σειρά Xenoblade να είναι η ναυαρχίδα των JRPG στις κονσόλες της. Πώς όμως ξεκίνησαν όλα;
Το ξεκίνημα τη Monolith Soft δια στόματος του συμπροέδρου της εταιρείας
Την περασμένη εβδομάδα λοιπόν κυκλοφόρησε και στα μέρη μας το Xenoblade Chronicles: Definitive Edition. Ένα παιχνίδι που, όταν το πρωτοείδαμε στο Wii, δεν περιμέναμε να έχει τη συνέχεια που είδαμε σαν σειρά.
Κι όμως, η σειρά εξελίχθηκε μαζί με τις κονσόλες της Nintendo και η ίδια η Monolith Soft έβαλε το χεράκι της στη δημιουργία παιχνιδιών όπως το Zelda: Breath of the Wild. Πέρσι μάλιστα η εταιρεία γιόρτασε τα 20 χρόνια λειτουργίας της!
Το ιαπωνικό περιοδικό Famitsu, πριν μερικές εβδομάδες πήρε μια συνέντευξη από το Hirohide Sugiura, συμπρόεδρο της εταιρείας σχετικά με το πώς ξεκίνησαν όλα το 1999.
Πάμε να δούμε τι είπε:
Sugiura: Όλα ξεκίνησαν όταν έπαιξα το Xenogears εκείνα τα χρόνια. Εκείνη την περίοδο ήμουν επικεφαλής ενός άλλου τίτλου, αλλά το Xenogears ξεχώριζει από τα υπόλοιπα και το ερωτεύτηκα. Στη συνέχεια, ετοιμάσαμε τα προσχέδια για ένα Xenogears 2, αλλά η Square σε εκείνη τη φάση έκανε μεγάλες οικονομικές επενδύσεις στο τμήμα παραγωγής ταινιών. Ήταν λοιπόν πολύ δύσκολο να πάρουν μπροστά οι παραγωγές εσωτερικά. Παρόλα αυτά, γνώριζα επρεπε κάτι να γίνει με όλες αυτές τις ιδέες, οπότε επέλεξα να ακολουθήσω το δικό μου δρόμο.
Το Xenogears πρέπει να σας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση λοιπόν.
Sugiura: Ο Tetsuya Takahashi, ο Yasuyuki Honne και 27 άλλοι πίστευαν το ίδιο. Με τη βοήθεια λοιπόν του Masaya Nakamura (ιδρυτή της Namco), ξεκινήσαμε την ίδρυση της Monolith Soft. Είχαμε διαπραγματευτεί και με άλλες εταιρείες όταν αποφασίσαμε να κάνουμε σόλο καριέρα, αλλά εγώ ήμουν μεγάλος θαυμαστής της Namco – τόσο που μετά την αποφοίτησή μου είχα κάνει αίτηση για να εργαστώ εκεί. Εν πάσει περιπτώσει, μετά τη συνάντηση με το Nakamura, ο αποφασιστικός παράγοντας για εμάς ήταν οι εξαιρετικές ευαισθησίες της Namco.
Έτσι δηλαδή ξεκίνησε η Monolith Soft.
Sugiura: Το σημαντικότερο κίνητρο για μένα ήταν η αγάπη που είχα για τον κόσμο που δημιούργησε ο Takahashi. Και αυτό ισχύει μέχρι και σήμερα.