Πέρσι, το Ys VIII: Lacrimosa of Dana κυκλοφόρησε στο Switch και παραμένει από τα καλύτερα action RPG της κονσόλας μας. Πώς τα πήγε όμως στο στίβο της αγοράς;
Το Ys VIII: Lacrimosa of Dana – Τα δεδομένα και το μέλλον της Nihon Falcom
Στο παρελθόν είχαμε ασχοληθεί αρκετά με τον τίτλο. Είχαμε δημοσιεύσει το fact sheet (που είχε παραμείνει αμετάφραστο τότε), την ειδική έκδοση, την επιβεβαίωση για τα ενσωματωμένα cosmetic DLCs και την είδηση για το framerate που ήταν «κλειδωμένο» στα 30 για το Switch.
Πρόσφατα, ο ιστότοπος Noisy Pixel πήρε μια συνέντευξη από τον Toshihiro Kondo, πρόεδρο της δημιουργού εταιρείας Nihon Falcom. Ανάμεσα στα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος το μέλλον της εταιρείας γενικότερα, αλλά και ειδικά στο Switch.
Πάμε να δούμε μερικά ενδιαφέροντα σχόλια του κυρίου Kondo:
Όσον αφορά το Switch, αναγνωρίζουμε τη διπλή λειτουργικότητα του συστήματος. Τα παιχνίδια μας ταιριάζουν πολύ στις φορητές πλατφόρμες, ειδικά για όσους δεν έχουν πρόσβαση στη δική τους τηλεόραση. Η δυνατότητα να παίζεται το παιχνίδι μας όποτε θέλει ο θαυμαστής είναι κάτι που μας είναι ελκυστικό σαν ιδέα. Όσον αφορά την αποκλειστικότητα, όσο καλή κι αν ακούγεται, σημασία έχει να δούμε πού βρίσκεται η βάση χρηστών μας.
Αν μιλάμε για το Ys VIII, το κυκλοφορήσαμε στο Switch. Παρόλο που οι πωλήσεις του στη Δύση ήταν στα αναμενόμενα επίπεδα για το Switch, το παιχνίδι δεν πήγε καλά στην Ιαπωνία. Αυτό ενίσχυσε την προοπτική οτι η βάση χρηστών μας βρίσκεται στο PlayStation.
[…]
Πρακτικά μιλώντας, δεν έχουμε αναπτύξει κάποιο παιχνίδι για το Switch. Αυτό θα απαιτούσε πόρους από εμάς και θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από το μηδέν, κάτι που θα έκλεβε χρόνο από την ανάπτυξη των υπόλοιπων παιχνιδιών μας. Οπότε, αφήνουμε τις μεταφορές στους συνεργάτες μας. Υπάρχει μια παρεξήγηση από τος θαυμαστές μας στην Ιαπωνία. Νομίζουν οτι η Nintendo με τη Falcom δεν τα πάνε καλά, κάτι που δεν ισχύει. Θα θέλαμε να έχουμε πιο στενή επαγγελματική σχέση μαζί τους, δεν έχουμε όμως τα μέσα για να αναλάβουμε επιπλέον ανάπτυξη τίτλων για την πλατφόρμα.