xenoblade-35-1

 

Οι συνεντεύξεις της Nintendo πέφτουν η μια μετά την άλλη σα βροχή μετά την Ε3 2015.  Μια από τις πιο πρόσφατες προέρχεται από το Game Informer, το οποίο συνομίλησε με τους Tetsuya Takahashi, έναν εκ των δημιουργών του Xenoblade Chronicles X, και Genki Yokota, ένα πρόσωπο της Nintendo.

Η πλήρης συζήτηση υπήρξε αρκετά μεγάλη, οπότε εδώ θα δείτε μόνο ένα μέρος αυτής.  Ωστόσο, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τη διαβάσει εδώ

Τα θέματα προς συζήτηση, μεταξύ άλλων, ήταν ο λόγος της επιλογής του Los Angeles σαν η κύρια πόλη για το Xenoblade Chronicles X, ενώ αρχικά υπήρχαν σκέψεις για τη Νέα Υόρκη, η HD δημιουργία του τίτλου και η ενασχόληση της εταιρίας με τα παιχνίδια που δημιουργεί η ίδια η Nintnedo, αλλά και ότι η πρώτη είναι ανοιχτή στο να βοηθήσει με τη δημιουργία του Zelda WiiU.

Ως προς γιατί το Χ αποτελεί μέρος της σειράς Xenoblade:

Tetsuya Takahashi: Όπως φαίνεται η ιδέα στο να αποτελεί κομμάτι του ‘Xeno’ ήταν πάντα εκεί.  Πρέπει να ξεκαθαρίσω όμως ότι δεν αποτελεί συνέχεια της ιστορίας ενός προηγουμένου παιχνιδιού, αλλά η σκέψη μου είναι πως πρόκειται για μια νέα σειρά που είναι και πάλι ‘Xeno’.

Πιθανόν να υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι συνδετικοί κρίκοι, αλλά θα δείτε λίγα πράγματα να συνδέουν το παιχνίδι με τα προηγούμενα της σειράς.

Όσον αφορά την έμπνευση από τη δουλειά που έχει προηγηθεί:

Takahashi: Έχω την ευκαιρία να παίζω μία στο τόσο μερικά παιχνίδια που δημιουργήθηκαν στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Θα έλεγα ότι όχι ακριβώς με εμπνέουν, αλλά μου δίνουν το έναυσμα να τα μελετήσω. (γέλιο)

Για την επιλογή του Los Angeles σαν την κύρια πόλη του Χ:

Takahashi: (Γέλιο)  Βασικά, ένας σοβαρός παράγοντας υπήρξε το ότι μου αρέσει το Los Angeles. Υπήρχε μια περίοδος κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού που σκεφτόμασταν να χρησιμοποιήσουμε τη Νέα Υόρκη σα μοντέλο για αυτή τη μελλοντική πόλη.  Μετά συνειδητοποιήσαμε ότι θα ήταν πολύ δύσκολο και θα είχε μεγάλο κόστος -όσον αφορά τη δημιουργία- στο να φτιάξουμε όλα αυτά τα ψηλά κτήρια.

Για το παιχνίδι με άλλους παίχτες:

Takahashi: Αισθάνομαι πως, παρ’ όλο που μου αρέσουν πολύ για ΜΜΟ, νομίζω ότι είναι ένα τελείως διαφορετικού είδους θηρίο το να δημιουργήσεις ένα από αυτά.  Το να βάλουμε πολλούς παίχτες σε έναν τεράστιο online κόσμο δεν είναι κάτι που σκεφτόμαστε αυτή τη στιγμή,  ωστόσο, πάντα υπάρχει αυτή η σκέψη για μελλοντικά μας έργα, γιατί τελικά δουλεύει πολύ καλά αυτό.

Για τη σχέση της Monolith Soft και της Nintendo, όσο και για τη βοήθεια σε τίτλους της δεύτερης.

Takahashi: Δουλεύουμε και με τους δύο τρόπους. Όποτε δουλεύουμε ένα δικό μας τίτλου, όπως το Xenoblade Chronicles X, έχουμε εβδομαδιαίες συναντήσεις με τη Nintendo κατά τη δημιουργία και συζητούμε για την πρόοδο του παιχνιδιού.  Όταν δεν είμαστε απασχολημένη με κάποια δική μας δουλειά, έχουμε την ευκαιρία να βοηθήσουμε με κάποια πρότζεκτ της Nintendo.  Ένα πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί το Splatoon.

Στη δημιουργία με HD

Yokota: Όταν μιλήσαμε αρχικά στη Monolith για την τεχνολογία αυτή, ξοδέψαμε περίπου έξι μήνες συζητώντας το πώς θα μπορούσαμε να καταφέρουμε να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που θα είναι σε HD και θα έχει έναν τεράστιο κόσμο αφήνοντας τον παίχτη ελεύθερο σε open world περιβάλλον.  Ξέραμε ότι θα ήταν ένα κολοσσιαίο εγχείρημα, αλλά μέσω της καλής συνεργασίας μαζί τους καταφέραμε να το φτιάξουμε επιτυχώς.

Όσον αφορά κάποιες συμβουλές για την ομάδα του Zelda Wii U

Yokota: Όπως όλα δείχνουν, κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού είχαμε πολλές ευκαιρίες να ετοιμάσουμε αναφορές και feedback για αυτού του είδους την τεχνολογία και τα πολλά διαφορετικά προβλήματα που αντιμετωπίσαμε.  Όταν θα μπορέσουμε να τα μοιραστούμε στο εσωτερικό μας, τα ντοκουμέντα αυτά θα μπορέσουν να βοηθήσουν και άλλες ομάδας ώστε αυτές να μπορέσουν να αντλήσουν χρήσιμες πληροφορίες από εκεί και ελπίζω και όλα τα παιδιά που δουλεύουν πάνω στο παιχνίδι να επωφεληθούν επίσης.

Όσον αφορά την υποστήριξη της ομάδα του Zelda Wii U

Takahashi: Εννοώ, πιστεύω ότι είναι δυνατόν, αλλά δεν ακούσαμε κάτι.  Θα ήθελα να πω πως η Monolith Soft είναι πάντα εκεί και θα το θέλαμε να μας βοηθήσουν όποτε θα μας το ζητούσαν και αυτοί.

 

Author Shadowrush
Published
Views 6
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Nintendo Greek Community

16 User(s) Online Join Server
  • Fanis Kouklas
  • Kyoki
  • tEEdus
  • Soul Gluttony
  • Johnaras
  • sumurtugu
  • Blank
  • Queen Lucifer
  • daseia
  • The Pain Train
  • paixtis
  • AkiraGr

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της sklonis
Εικόνα προφίλ του/της Steliosthegamerplays
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της iankysyrath
Εικόνα προφίλ του/της Achill777
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της Sonic555
Εικόνα προφίλ του/της Sleepy
Εικόνα προφίλ του/της GameDemon
Εικόνα προφίλ του/της kamen
Εικόνα προφίλ του/της nikospap
Εικόνα προφίλ του/της Spank

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. Αποτελέσματα τουρνουά Ultimate Smash City League S1:P4 Athens

    Ultimate Smash City League S1:P4

    Μάρτιος 23 @ 11:30 - 21:00

Nintendo Next Ημερολόγιο

Μάρτιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων