Περίπου μια εβδομάδα νωρίτερα, Ομοσπονδιακό Συμβούλιο Εμπορίου των Η.Π.Α. έριξε καμπάνες μεταξύ άλλων και στη Nintendo για τις πρακτικές της σχετικά με την εγγύηση των προϊόντων της. Η ιαπωνική εταιρία λοιπόν ανταποκρίθηκε.
Οι αλλαγές που έγιναν στην πολιτική εγγύησης της Nintendo
Σύμφωνα με μια δήλωση που έγινε στον ιστότοπο USGamer:
H Nintendo κατασκευάζει υψηλής ποιότητας προϊόντα, προσπαθώντας ταυτόχρονα να ξεπερνά τις προσδοκίες των καταναλωτών όσον αφορά την υποστήριξη. Συνεχώς ελέγχουμε και βελτιώνουμε τις πολιτικές υποστήριξης για να συνάδουν με αυτή τη νοοτροπία. Ως μέρος λοιπόν αυτής της προσπάθειας, ενημερώσαμε τα κείμενα εγγύησης για να ξεκαθαρίσουμε πως παρέχουμε υπηρεσίες για ελαττώματα που δεν προκλήθηκαν από το χρήστη ή άλλες μη εξουσιοδοτημένες ενέργειες. Μπορείτε να βρείτε τους ενημερωμένους όρους εγγύησης στο support.nintendo.com.
Για να γίνουν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα, μέχρι πρότινος οι όροι εγγύησης είχαν ως εξής:
Η εγγύηση δεν ισχύει αν το προϊόν: α) έχει χρησιμοποιηθεί με προϊόντα που δεν πουλά ή δεν έχουν την άδεια της Nintendo. Συμπεριλαμβάνονται, αλλά δεν περιορίζονται στα: μη εκγκεριμένες συσκευές βελτίωσης και αντιγραφής, αντάπτορες, λογισμικό και τροφοδοτικά.
Τώρα έχει αλλάξει στο εξής:
Η εγγύηση δεν ισχύει αν το προϊόν έχει πάθει βλάβη από προϊόντα που δεν πουλά ή δεν έχουν την άδεια της Nintendo. Συμπεριλαμβάνονται, αλλά δεν περιορίζονται στα: μη εκγκεριμένες συσκευές βελτίωσης και αντιγραφής, αντάπτορες, λογισμικό και τροφοδοτικά.