Η Platinum Games και η Nintendo έχουν μια αρκετά δυνατή σχέση από τον καιρό του WiiU. Τίτλοι όπως τα Bayonetta , Wonderful 101, Star Fox Zero και Astral Chain είναι οι καρποί της συνεργασίας αυτής.
Ένας εκ των επικεφαλής του στούντιο, ο Atsushi Inaba, έδωσε μια συνέντευξη σ τον ιστότοπο VGC, από την οποία κρατήσαμε τα παρακάτω αποσπάσματα. Φυσικά, μπορείτε να διαβάσετε τη συνέντευξη στν πληρότητά της, ακολουθώντας το παραπάνω link!
O Inaba για τη σχέση της Platinum με τη Nintendo
Η Nintendo είναι εταιρεία που σέβεται τους δημιουργούς. Από αυτή την προοπιτκή, ταιριάξαμε δυνατά και οργανικά. Θα πρέπει όμως να καταλάβετε πως εγώ προσωπικά τους γνωρίζω εδώ και 20 χρόνια και είχαμε συνομιλίες μαζί τους ως Platinum εδώ και καιρό. Πρόκειται δηλαδή για μια σχέση που σφυρηλατείται εδώ και 20 χρόνια.
Δεν ήρθαν δύο χρόνια πριν να μας χτυπήσουν την πόρτα και να μας πουν «Ελάτε να κάνουμε όλα αυτά τα παιχνίδια»! Είμαστε φίλοι εδώ και καιρό και μέσα από αυτό τον κύκλο έχουμ χτίσει εμπιστοσύνη. Γνωρίσαμε οι μεν τους δε κι αυτό άνοιξε πολλές πόρτες σε ευκαιρίες με το πέρασμα του χρόνου. Οπότε απλά υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ των δύο εταιρειών.
Ο Inaba για μιλά για το Switch και το gaming στην Ιαπωνία
Η επιτυχία του Switch χαροποιεί και τις δυο πλευρές. Αν κάνεις ένα παιχνίδι και δυστυχώς κυκλοφορήσει σε μια κονσόλα που δεν τα πάει καλά, τότε κανείς δεν είναι ευχαριστημένος. Όταν κάνεις παιχνίδια για μια επιτυχημένη κονσόλα, τότε όλοι είναι ευτυχισμένοι.
Αναμφίβολα το Switch παίζει ένα μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη της Ιαπωνικής αγοράς αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, υπάρχουν πολύ περισσότερα PC games στην Ιαπωνία απ’ οτι στο παρελθόν και το ιαπωνικό κοινό αρχίζει να παίζει περισσότερα παιχνίδια με δυτικές επιρροές. Παιχνίδια όπως τα FPS και τα Battle Royale. Δεν υπάρχει στους νέους gamers η αντίσταση προς το ξένο όπως κάποτε και είναι πιο ανοιχτοί στα νέα πράγματα.
Οι φιλοδοξίες για το Astral Chain
Όσον αφορά το Astral Chain θέλουμε να εστιάσουμε σε δύο πράγματα. Έχουμε συνηθίσει να κάνουμε single-player character action games, αλλά αυτή τη φορά ο παίκτης ελέγχει κι ένα τέρας ταυτόχρονα. Είναι η εξέλιξη των action games που έχουμε κάνει στο παρελθόν.
Για να φτάσουμε εδώ από τις απαρχές του project, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε πολλές παγίδες και προκλήσεις. Αλλά τώρα φτάσαμε επιτέλους σε ένα σημείο που έχουμε μια μοναδική και πρωτότυπη εμπειρία. Ακριβώς όπως τη θέλαμε με την ιδέα «Συνεργατικής Δράσης» στο επίκεντρο. Πέρα από αυτό, θέλαμε αυτό το παιχνίδι να αναδείξει τον κ. Taura ως νέο και ανερχόμενο διευθυντή. Η Platinum είναι studio με μόλις έναν ή δύο διευθυντές. Πρέπει να γίνουμε στούντιο με πολλούς διευθυντές, καθένας με το δικό του άρωμα.
Ο Inaba για τις ομοιότητες του Astral Chain με το ακυρωμένο Scalebound του Xbox One
Δε μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με τις διαφορές στο gameplay μεταξύ του Astral Chain και του Scalebound, αλλά είναι πολύ διαφορετικά. Οποιαδήποτε ομοιότητα μεταξύ των δύο δεν υφίσταται. Είναι όλα στη φαντασία σας! (γέλια)