Αν παρακολουθείτε τα νέα του Switch τότε πιθανώς να έχετε προσέξει αρκετές φορές το όνομα της Virtuos που κρύβεται πίσω από σημαντικές μεταφορές στο Switch.
Η Virtuos και η πραγματικότητα των μεταφορών στο Switch
Το στούντιο μπορούμε να πούμε πως εξειδικεύεται στις μεταφορές τίτλων από άλλες πλατφόρμες στην αγαπημένη σας κονσόλα. Ήδη έχουν κάνει τις αξιοσέβαστες μεταφορές των Final Fantasy X, X-2 και XII, του Dark Souls Remastered αλλά και του Starlink: Battle for Atlas. Σειρά έχει πάρει το πολυαναμενόμενο sci-fi RPG της Obsidian με τίτλο Outer Worlds.
Μιλώντας με τον ιστότοπο GamesIndustry.biz, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Elijah Freeman, μίλησε για την όλη διαδικασία αλλά και τη νοοτροπία του στούντιο όσον αφορά τις μεταφορές τίτλων στο μικρό θαύμα της Nintendo.
Πάμε να δούμε μερικά αποσπάσματα:
Παίκτες και δημιουργοί αναμένουν μια πλήρη, υψηλής ποιότητας έκδοση του εκάστοτε παιχνιδιού στην πλατφόρμα του Switch. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προσθέσουμε επιπλέον αξία στην έκδοση ενός τίτλου στο Switch. Κατ’ αρχάς τα τρία διαφορετικά modes: TV mode, tabletop mode και handheld mode. Όλα τους μπορούν να προσφέρουν μια νέα και μοναδική εμπειρία στον κάθε παίκτη.
Από την πλευρά μας ως Virtuos, θεωρούμε πως οι μεταφορές πρέπει να είναι εκδόσεις κομμένες και ραμμένες στην πλατφόρμα του Switch. Γενικά, αυτό περιλαμβάνει την προσαρμογή μιας μεθόδου χειρισμού ή την ενσωμάτωση μοναδικών λειτουργιών της κονσόλας, όπως touchscreen [controls]. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να προσφέρουν νέα επίπεδα ενασχόλησης και ο αντίκτυπος της κάθε προσθήκης στο gameplay κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός καλού κι ενός καταπληκτικού παιχνιδιού.
Πολύ συχνά συζητάμε με συνεργάτες που ανέπτυξαν ένα παιχνίδι για τα PC ή τις HD κονσόλες, οι οποίοι πιστεύουν πως το παιχνίδι δε θα τρέχει με τίποτα στο Switch. Δώστε αρκετό χρόνο σε μια εξειδικευμένη ομάδα και θα βρει αρκετούς τρόπους να βελτιστοποιήσουν το τεχνικό κομμάτι αλλά και το περιεχόμενο για να το κάνει να τρέχει αψεγάδιαστα. Είναι απλά θέμα προτεραιοτήτων: Πώς θα εξισοροπηθεί η διανομή των εργασιών της GPU και της CPU για να επιτευχθεί το αναμενόμενο αποτέλεσμα; Αυτό μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα περίπλοκο στην περίπτωση κλασικών παιχνιδιών με απηρχαιωμένη βάση κώδικα, αλλά είναι πάντα εφικτό.
Όσο για το Outer Worlds, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Freeman θα είναι «όσο πιο πιστό γίνεται σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις».
Πώς θα γίνει αυτό; Ο Freeman εξηγεί:
Απαιτείται δημιουργική σκέψη όσον αφορά τη βελτιστοποίηση του frame-rate και της μνήμης, ειδικά στους μεγαλύτερους χάρτες με πολύπλοκο περιβάλλον. Έχουμε μια πολύ δυνατή ομάδα από τεχνικούς καλλιτέχνεις που κάνουν αναδιάταξη και εξορθολογισμό της ροής εργασίας και έχουμε στήσει ένα VIP — ένα Very Important Place (Πολύ Σημαντικό Μέρος) — στο χώρο. Στην ουσία είναι ένα τραπέζι με οθόνες που χρησιμοποιούμε για να συγκρίνουμε διαρκώς την έκδοση του Switch με τις άλλες. Είμαστε ενθουσιασμένοι για την προοδό μας και πιέζουμε τα όρια του εφικτού στο υλισμικό του Switch.
Κλείνοντας, ο Freeman είχε να πει δυο λόγια αναφορικά με δημιουργούς και διανομείς πάνω στο πώς θα πρέπει να προσεγγίσουν το Switch:
Το πρώτο πράγμα που προτείνουμε είναι να μη θεωρείται το Switch ως δευτερεύουσα πλατφρόμα και να προσχεδιάζονται ταυτόχρονα οι κυκλοφορίες των Switch version των παιχνιδιών. Η δεύτερη πρόταση είναι να προστίθεντα επιπλέον λειτουργίες και επιπλέον περιεχόμενο. Απλές προσπάθειες που προσθέτουν ένα αμελητέο φορτίο εργασίας για την κονσόλα, αλλά μπορεί να διπλασιάσει το ενδιαφέρον της Nintendo αλλά και της βάσης χρηστών του Switch που εν συνεχεία θα διπλασιάσει τα πιθανά έσοδα. Δείτε το Switch ως τρόπο να αναζωογονήσετε μια μάρκα. Το κοινό είναι νεαρότερο από αυτό που βλέπετε τυπικά στις άλλες κονσόλες, οπότε η ύπαρξη του IP σας στο Switch είναι μια πολύ καλή επένδυση για το μέλλον.