Κανόνες Τουρνουά Ultimate Smash City League

Κανόνες Τουρνουά Ultimate Smash City League S1 Finals

Δείτε παρακάτω τους Κανόνες Τουρνουά Ultimate Smash City League. For English see at the end of the page.

  • Ρυθμίσεις παιχνιδιού:

Style: Stock, Stage Selection: Loser’s Pick, Launch Rate: 1.0x
Stock: 3, Items: All None, Underdog Boost: Off
Time Limit: 6:00, First to: 1 Win, *Pausing: Off
FS Meter: Off, Stage Morph: Off, Score Display: Off
Spirits: Off, Stage Hazards: Off, Show Damage: Yes
Damage Handicap: Off, Team Attack: On
Custom Balance: Off, Echo Fighters: Separate, Radar: Small

*Αν κάποιος πατήσει pause στον αγώνα χάνει μία ζωή (stock) στο παιχνίδι που βρίσκεται εκτός εάν βρίσκεται δικιά του πλατφόρμα επαναφοράς και φωνάξει διαιτητή για κάποια απορία για τους κανόνες.

  • Κάθε αγώνας είναι στις 2 νίκες (Best of 3) έως ένα σημείο που γίνονται στις 3 νίκες (Best of 5)
  • Επιτρέπονται μόνο συγκεκριμένα στάδια. Όλα τα υπόλοιπα στάδια αποκλείονται.
  • Επιτρέπονται οι προκαθορισμένοι (Guest) Mii χαρακτήρες με όλες τους τις ειδικές κινήσεις.
  • Τα Amiibo δεν επιτρέπονται.

Επιπλέον κανόνες για Crews

Οι κανόνες είναι όπως του ατομικού. Κάθε παίχτης που κερδίζει κρατάει τον χαρακτήρα του και τα stocks που είχε στο τέλος του παιχνιδιού. Πρώτα η αντίπαλη ομάδα επιλέγει παίχτη και χαρακτήρα. Ο νικητής κάνει 3 bans τα οποία δεν παραμένουν. Μετά ο αντίπαλος διαλέγει το στάδιο. Ένας χαρακτήρας δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από 2 διαφορετικούς παίχτες της ίδιας ομάδας.

Κανόνες Τουρνουά Ultimate Smash City League – Κατάλογος Σταδίων

Αρχικά Στάδια – Starters

Αντεπιλογή – Counterpicks

Πώς παίζεται ο αγώνας (match)

1) Οι παίχτες διαλέγουν χαρακτήρες. Αν θέλουν κρυφή επιλογή (για τον πρώτο μόνο αγώνα) γράφουν τις επιλογές τους σε χαρτί και τις αποκαλύπτουν ταυτόχρονα ή το λένε σε κάποιο 3ο άτομο.
2) Οι παίχτες κάνοντας Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί αποκλείουν στάδια μεταξύ των 5 αρχικών σταδίων με την εξής σειρά: 1 ο νικητής, 2 ο ηττημένος και άλλο 1 ο νικητής.
Battlefield, Final Destination, Smashville, Lylat Cruise, Pokémon Stadia
3) Παίζουν το πρώτο παιχνίδι (game) σε αυτό που απομένει.
4) Ο νικητής αποκλείει 2 στάδια από όλα τα 13 επιτρεπόμενα:
Battlefield, Final Destination, Smashville, Pokémon Stadia, Lylat Cruise, Skyloft, Castle Siege
Yoshi’s Story, Yoshi’s Island, Unova Pokémon League, Kalos Pokémon League, Town & City και WarioWare, Inc.
5) Ο ηττημένος διαλέγει στάδιο.
6) Ο νικητής αν θέλει αλλάζει χαρακτήρα.
7) Ο ηττημένος αν θέλει αλλάζει χαρακτήρα.
8) Παίζεται το δεύτερο παιχνίδι.
9) Αν χρειαστεί και επόμενο παιχνίδι επαναλαμβάνονται τα βήματα από το 4.

Σημειώσεις

1) Στάδια εκτός απ’ τα παραπάνω απαγορεύονται! Αν κάποιος παίξει σε κάποιο απ’ αυτά χάνει τον αγώνα.
2) Απαγορεύεται η αλλαγή ρυθμίσεων μουσικής στα στάδια και οι οποιαδήποτε αλλαγή ρυθμίσεων σε κονσόλες.
3) Αν λήξει ο χρόνος κερδίζει ο παίχτης με τις περισσότερες ζωές ή το χαμηλότερο ποσοστό ζημιάς. Αν γίνει διπλό ΚΟ και δεν βγει νικητής ξαναπαίζεται ένα παιχνίδι με 1 ζωή και 3 λεπτά μέχρι να βγει. Ποτέ δεν γίνεται Sudden Death.
4) Μεταξύ των παιχνιδιών κάθε παίχτης έχει περιθώριο μισού λεπτού για κάθε επιλογή του. Δηλαδή ο νικητής για τον αποκλεισμό σταδίων, έπειτα ο ηττημένος για επιλογή σταδίου, έπειτα ο νικητής και μετά ο ηττημένος για επιλογή χαρακτήρων. Αν κάποιος καθυστερήσει επίτηδες χάνει τον αγώνα.
5) Τα αποκλεισμένα στάδια (εκτός του πρώτου παιχνιδιού) ισχύουν για όλον τον αγώνα. Κάθε παίχτης δεν μπορεί να επιλέξει το στάδιο που κέρδισε το τελευταίο του παιχνίδι παρά μόνο αν συμφωνήσει και ο άλλος παίχτης.
6) Επιτρεπόμενα χειριστήρια: Gamecube controller, JoyCons & Switch Pro Controller. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για το δικό του χειριστήριο. Τα ασύρματα χειριστήρια πρέπει να αποσυνδέονται μετά τον κάθε αγώνα. Παίχτες που δημιουργούν παρεμβολή σε άλλους αγώνες κινδυνεύουν με αποκλεισμό!
7) Ο καθένας είναι υπεύθυνος να φτιάξει ένα μη-προσβλητικό ψευδώνυμο (tag) με τις ρυθμίσεις χειρισμού του και να τις δοκιμάσει πριν ξεκινήσει ο αγώνας.
8) Κατά τη διάρκεια των αγώνων απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητού, ποτού, τσιγάρου ή άλλων ουσιών.
9) Παιχνίδια ή αγώνες δεν επαναλαμβάνονται λόγω παρερμηνείας των κανόνων. Είναι ευθύνη των παικτών να ζητήσουν από τους διοργανωτές να διευκρινίσουν τους κανόνες που έχουν οριστεί σε περίπτωση διαφωνίας.
10) Συμμετοχή στο τουρνουά σημαίνει αποδοχή όλων των κανόνων. Οποιαδήποτε αμφισβήτηση λύνεται με απόφαση του διοργανωτή. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση επικοινωνήστε με τον διοργανωτή (T.O.).

Διευκρινίσεις

• Οι χαρακτήρες Mii πρέπει να έχουν όνομα βάσει του είδους τους και των ειδικών επιθέσεων τους. Πχ B1231 αντιστοιχεί σε Mii Brawler με ειδικές επιθέσεις την 1η Ουδέτερη, τη 2η Πλάγια, την 3η Πάνω και την 1η Κάτω. Η ετοιμασία των χαρακτήρων πρέπει να γίνει πριν την έναρξη του αγώνα. Αν παίχτης χρησιμοποιήσει Mii διαφορετικό από τα προεπιλεγμένα αποκλείεται από το τουρνουά.
• Οι περίοδοι προθέρμανσης και οι έλεγχοι κουμπιών (Button check) δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 30 δευτερόλεπτα (σύμφωνα με το χρονόμετρο του παιχνιδιού). Η παραβίαση αυτού του κανόνα μπορεί να οδηγήσει σε ήττα του παιχνιδιού κατά την κρίση του TO.
• Δεν επιτρέπεται η παροχή συμβουλών από εξωτερικά μέσα (coaching, σε οποιαδήποτε μορφή, τηλεφωνικώς, συμβουλές αυτοπροσώπως ή ανάγνωση σημειώσεων από αναλογικά ή ψηφιακά μέσα) κατά τη διάρκεια του αγώνα, ούτε ενδιάμεσα στα παιχνίδια.
• Απαγορεύεται οποιαδήποτε συμπαιγνία ή αποτέλεσμα χειραγώγησης μεταξύ των παικτών. Συμμετέχοντες και συναινούν τες αποκλείονται από τη διοργάνωση. Αυτός ο προσδιορισμός γίνεται κατά τη διακριτική ευχέρεια των διοργανωτών. Οποιοσδήποτε αποκλειστεί με αυτόν τον τρόπο χάνει όλα τα δικαιώματα σε τυχόν τίτλους ή έπαθλα που θα μπορούσε διαφορετικά να κερδίσει.

Σημαντική ανακοίνωση: H διοργάνωση παρέχει ΜΟΝΟ χειριστήρια JoyCons για όποιον δεν διαθέτει χειριστήριο. Είναι ευθύνη των παιχτών το να έχουν το χειριστήριο της προτίμησής τους μαζί τους.

English Ruleset

Game Settings
Style: Stock, Stage Selection: Loser’s Pick, Launch Rate: 1.0x
Stock: 3, Items: All None, Underdog Boost: Off
Time Limit: 6:00, First to: 1 Win, *Pausing: Off
FS Meter: Off, Stage Morph: Off, Score Display: Off
Spirits: Off, Stage Hazards: Off, Show Damage: Yes
Damage Handicap: Off, Team Attack: On
Custom Balance: Off, Echo Fighters: Separate, Radar: Small

All pauses will incur a stock loss to the player who pauses the game unless they remain upon their OWN respawn platform and only for the purpose of summoning a tournament official for a briefing of the rules.

All tournament sets will be a best-of-3 games, until a certain point at which tournament sets will be best-of-5 games.
Only certain stages are allowed. All other stages are banned.
Mii fighters (Guest) are allowed with all of their special moves.
Amiibos are not allowed.

Set Procedure

1.Players select their characters. Either player may elect to do Double Blind Character Selection
2.Players will RPS and use Starter Stage Striking to determine the first stage
3.The players play the first game of the set
4.Winning player of the preceding game bans 3 stages . The losing player of the preceding game picks a stage for the next game, adhering to Stage Clause and bans.
5.The winning player of the preceding game must announce their character selection for the next game.
6.The losing player of the preceding game must announce their character selection for the next game.
7.The next game is played.
8.Repeat Steps 4 through 8 for all subsequent games until the set is complete.

Notes

1) Stages outside of the stage list are banned! If anyone plays in an illegal stage they forfeit their match.
2) Changing the music of the stages is forbidden as well as any other change in the console’s settings.
3) If a game goes to Sudden Death, the winner is determined by stocks and percentage at the time the game ends. If both players are tied in stocks, the player with the lower percentage is the winner. In the event of a percentage tie, or a game in which both players lose their last stock simultaneously, a 1-stock tiebreaker will be played with a 3-minute time limit. The results of an in-game 300% Sudden Death do not count.
4) Between games each player has 30 seconds to make his selection for each step. If anyone delays on purpose they forfeit their match.
5) Stage bans (outside of the first game) last for all of the match. Each player can’t select the last stage they won in the set unless the opponents agrees.
6) Allowed controllers: Gamecube controller, JoyCons & Switch Pro Controller. Everyone is responsible for their own controller. Wireless controlers must be desynch after every match. Wireless controllers that affect any other match can have their owner DQ.
7) Everyone is responsible to create a non-offensive nickname (tag) with their settings and is allowed to test them before the match.
8) During the matches drinking, eating or smoking is forbidden.
9) Games and matches will not be repeated from a misinterpretation of the rules. It’s the player’s responsibility to ask the tournament organizers to explain any rules in the case of a dispute.
10) Participating in the tournament means accepting all of the rules. Any dispute is resolved with the decision of the organizer. For any clarification contact the organizer (T.O.).

Clarification

Mii fighters must have a name based on their special moves. For example B1231 corresponds to a Mii Brawler with special attacks 1 for Neutral, 2 for Side, 3 for Up and 1 for down. The preparation of the characters must happen before the start of a game. If a player uses a different Mii from the default ones they will be disqualified from the tournament.

Warm-up periods, button checks, and “handwarmers” may not exceed 30 seconds on the game clock. Violation of this rule may result in a game loss at the discretion of the TO.
Coaching in any form during the games or the match is not allowed.
Players suspected of colluding may be immediately disqualified from the tournament. This includes intentionally throwing a game, splitting a payout, or committing any other form of bracket manipulation. The TO reserves the right to deny payout of event winnings to any player suspected of colluding.