Το Little Nightmares II έφτασε λίγες μόλις μέρες πριν στο Switch. Ωστόσο, ήδη έρχεται μια γενική ενημέρωση που φέρνει το παιχνίδι στην έκδοση 1.3. Όσοι ενδιαφέρεστε για το παιχνίδι, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο Review μας, εδώ.
Πάμε, όμως, να δούμε όλα τα patch notes με τις διορθώσεις της νέας έκδοσης:
Η έκδοση 1.3 του Little Nightmares II
Σε όλες τις πλατφόρμες:
Γενικά
- Διορθώθηκε ένα bug όπου η Six απαντά σε κλήσεις κατά τη διάρκεια συνεργατικών μακρινών αλμάτων με αποτέλεσμα να αποτυγχάνει να πιάσει τον παίχτη.
- Διορθώθηκαν θέματα σχετικά με τη γλώσσα στα trophies των Παραδοσιακών και Απλοποιημένων Κινέζικων εκδόσεων.
- Διορθώθηκε ένα bug όπου κάποια αντικείμενα εξαφανίζονταν, ειδικά όταν ο παίχτης πέθαινε και επανερχόταν.
Wilderness
- Διορθώθηκε ένα bug όπου το κλειδί δεν μπορούσε να ληφθεί στην Cabin Attic αν ο παίχτης ξεκινούσε από checkpoint σε συγκεκριμένη στιγμή.
- Οπτική διόρθωση ενός αιωρούμενου σχοινιού στο γρίφο για το κλειδί στην Cabin Attic.
- Διορθώθηκε το animation των βημάτων της Six στην toolshed σκηνή πριν το raft ride.
Σχολείο
- Οπτική διόρθωση για το πνευμόνι που αιωρείται αφότου η Δασκάλα το βάζει στο μοντέλο για τη βιολογία.
- Οπτική διόρθωση για τη Δασκάλα που δεν παίρνει κιμωλία καθώς γράφει στον πίνακα.
- Προσαρμόστηκαν παράμετροι σχετικά με τον ήχο σε ένα τρεμουλιαστό συρτάρι για να αποφευχθεί πρόβλημα στον ήχο.
- Προσαρμόστηκε η γεωμετρία ώστε η Six να μην κολλάει σε ένα κάγκελο στην αυλή του σχολείου.
- Επιτρέπεται στους Bullies στο Teacher’s study να πηγαίνουν γύρω από το ράφι ώστε να μην κολλήσουν.
- Αποτρέπεται ο παίχτης από το να στέκεται σε ένα καρέ μιας κολώνας προκειμένου να προσπεράσει το γρίφο στην αίθουσα της Βιολογίας.
Νοσοκομείο
- To fuse δεν εμφανίζεται πλέον νωρίς στο σημείο του Νοσοκομείου όταν ο παίχτης ακολουθεί μια πολύ συγκεκριμένη αλληλουχία βημάτων.
- Διορθώθηκε ένα bug όπου το επίτευγμα “Objection” δεν ξεκλειδώνεται αν ο παίχτης πεθάνει καθώς το ξεκλειδώνει.
- Σιγουρεύτηκε ότι οι πόρτες του ασανσέρ μπορούν να ανοίξουν για τον παίχτη αν επαναφορτώσουν από ένα checkpoint κοντά στο μικρό αποτεφρωτήρα κάτω από την αίθουσα X-Ray.
- Διαβεβαιώθηκε ότι το ασανσέρ και ο διακόπτης θα επανέλθουν αν ο παίχτης επαναφορτώσει από ένα checkpoint κοντά στο μεγάλο αποτεφρωτήρα στο τέλος του κεφαλαίου του Νοσοκομείου.
- Διορθώθηκε ένα bug όπου ο παίχτης μπορεί να επιβιώσει από την πτώση από το crawlspace κάτω στο Morgue. Συγγνώμη, speedrunners.
- Προσαρμόστηκε ο τρόπος που τα λούτρινα ζωάκια τοποθετούνται στον αποτεφρωτήρα για να διασφαλιστεί η εμφάνιση του κλειδιού όταν τοποθετούνται πολλά λούτρινα ζωάκια μαζί.
- Οπτική διόρθωση για το animation του ασθενή όταν ο Γιατρός έρχεται στο δωμάτιο αφότου αποσυνδέσει τον αναπνευστήρα.
- Οπτική διόρθωση για τη μηχανή X-Ray που δεν ανταποκρίνεται σωστά από κάθε άποψη.
- Οπτική διόρθωση για το φως που δεν τρεμοπαίζει πάνω από την ηλεκτρική καρέκλα.
Pale City
- Διορθώθηκε ένα bug που οι τηλεοράσεις δεν ανταποκρίνονταν στο τηλεκοντρόλ αν ο παίχτης πέθαινε καθώς άγγιζε την οθόνη.
- Μπλοκαρίστηκε ένα level escape (που ο παίχτης έπεφτε μέσα από τον κόσμο) πίσω από τη σκηνή που γκρεμιζόταν το ταβάνι.
- Προσαρμόστηκαν τα συντρίμμια που επιτρέπουν στον παίχτη να φτάσει μια λαβή πόρτας χωρίς τη βοήθεια της Six.
- Προσαρμόστηκε το έναυσμα του checkpoint για το συνεργατικό clothesline puzzle ώστε ο παίχτης να μην μπορεί να προσπεράσει το γρίφο πεθαίνοντας.
- Διορθώθηκε ένα bug όπου οι Θεατές εξαφανίζονταν στο δρόμο αν ο παίχτης έκανε backtrack μετά την επίλυση του γρίφου του ηλεκτρικού νερού στην εμπορική περιοχή.
- Επεκτάθηκε η επιφάνεια που μπορείτε να πιάσετε μια τηλεόραση από την πίσω πλευρά της, ώστε να είναι λιγότερο εκνευριστικό να σκαρφαλώσετε πάνω της.
Transmission Tower
- Διορθώθηκε ένα θέμα των textures κατά το τέλος του cinematic.
Μόνο για το Switch:
Σχολείο
Διορθώθηκε ένα bug όπου ο παίχτης δεν μπορούσε να πέσει έξω από τον κόσμο αν έκανε backtrack από τον απομονωμένο bully προς το δωμάτιο που ένας bully έπαιζε με ένα βάτραχο.