To Lord of Magna: Maiden Heaven είναι ένα SRPG για το Nintendo 3DS και είναι το κύκνειο άσμα του Neverland Studio
πριν διαλυθεί και την απορροφήσει έπειτα η Marvelous Entertainment . H Neverland ήταν γνωστή κυρίως για τη σειρά Rune Factory.
Σενάριο
Η Ιστορία ξεκινάει συστήνοντας τον κύριο χαρακτήρα Luchs Eduar, ιδιοκτήτη ενός μεγάλου ξενοδοχείου σε ένα νησί το οποίο περνάει από το πατέρα στο γιο για γενιές. Δεν έχει μείνει κανένας στο ξενοδοχείο για χρόνια αλλά, ακόμα και έτσι, το ξενοδοχείο μένει ανοιχτό. Το ξενοδοχείο μένει ανοιχτό γιατί ο Luchs μαζεύει κρυστάλλους από τις κοντινές σπηλιές και τους πουλάει, για να επιβιώσει το ξενοδοχείο. Σε μία τέτοια εξόρμηση συναντάει μία Maiden παγιδευμένη μέσα σε ένα κρύσταλλο.
Η ιστορία δεν ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα JRPG αφού είναι μια τυπική ιστορία όπου ο πρωταγωνιστής πρέπει να σώσει τον κόσμο, να βρει όλες τις Maidens και να μάθει την ιστορία τους. Η πλοκή δεν είναι τελείως προβλέψιμη αλλά υπάρχουν μερικά κενά στην ιστορία. Το παιχνίδι χωρίζεται σε 13 chapters και ενώ τα πρώτα 10 είναι καλούτσικα στα υπόλοιπα 3 προσπαθούν να καλύψουν όσα κενά της ιστορίας μπορούν.
Είναι αρκετά μικρό σε διάρκεια αλλά υπάρχουν 7 διαφορετικά endings τα οποία επηρεάζονται από ποια Maiden χρησιμοποίησες περισσότερο. Οι χαρακτήρες επίσης δεν είναι κακό φτιαγμένοι. Η κάθε Maiden έχει τη δική της προσωπικότητα και οι πιο πολλές είναι συμπαθητικές. Μπορείς να μάθεις παραπάνω για τη κάθε μια ξεχωριστά μέσα από τα Heart Events τα οποία στην ουσία είναι τα side quests. Δυστυχώς όμως εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα αφού τις 3 τελευταίες Maiden τις πετάει στο τέλος του παιχνιδιού και δεν μαθαίνεις ποτέ τίποτα για αυτές.
Οπτικός Τομέας
Το art style χαρακτηρίζεται ως Chibi το οποίο είτε θα λατρέψεις ή θα το μισήσεις από τη πρώτη στιγμή θα το δεις. Προσωπικά δεν με πειράζει να βλέπω χαριτωμένους χαρακτήρες να καταστρέφουν τα πάντα στο διάβα τους αλλά είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου. Ό,τι έχει να κάνει με την ιστορία και με τους διαλόγους ανάμεσα στους χαρακτήρες γίνονται με Sprites τα οποία εμφανίζονται όταν κάποιος παίρνει το λόγο. Το μόνο πρόβλημα με τη παρουσίαση του τίτλου είναι στα cutscenes οι χαρακτήρες γυρνάνε μόνο 45 μοίρες κάτι που κάνει τα μοντέλα των χαρακτήρων να φαίνονται άσχημα και εκτός τόπου καθώς δεν υπάρχει ρευστότητα στη κίνηση των χαρακτήρων.
Ήχος
Η μουσική είναι αρκετά καλή με μερικά καταπληκτικά κομμάτια όπως το Battle Theme και τα Boss Battle Themes. Tα ηχητικά εφέ αποτελούνται κυρίως από κραυγές όταν επιτίθενται. Στο θέμα του Voice acting έχει γίνει καλή δουλειά και ο κάθε χαρακτήρας ακούγεται έτσι όπως το φαντάζεσαι αφού η κάθε επιλογή έχει βασιστεί πάνω στη προσωπικότητα του κάθε χαρακτήρα.
Gameplay
Όπως ειπώθηκε πριν, το Maiden Heaven είναι ένα Strategy RPG. Οι μάχες είναι μια μίξη μεταξύ του Valkyria Chronicles και του Disgaea. Έχετε υπό έλεγχο τον χαρακτήρα και σας και 3 Maidens. Προτεραιότητα επίθεσης έχει ο χαρακτήρας ή ο αντίπαλος με το μεγαλύτερο agility stat. Όταν έρχεται η σειρά σας να κουνήσετε κάποιον από τους χαρακτήρες σας, ένας μεγάλος μπλε κύκλος εμφανίζεται όπου υποδεικνύει μέχρι που μπορεί να μετακινηθεί ο χαρακτήρας για αυτό το γύρο. Κάθε χαρακτήρας έχει διαφορετικό εύρος κίνησης και γρήγορα θα καταλάβετε ότι oι melee χαρακτήρες κινούνται πιο μακριά από αυτούς που βαράνε από απόσταση. Tέλος, σε κάθε γύρο οι χαρακτήρες παίρνουν από ένα AP και με αυτό μπορούν να χρησιμοποιήσουν κάποιες κινήσεις (να κάνετε απλή επίθεση, άμυνα ή να χρησιμοποιήσετε κάποιο αντικείμενο) το οποίο κοστίζει 1 ΑP. Μπορείτε όμως να μη χρησιμοποιήσετε αυτό το AP με το να αμυνθείτε και να σώσετε το AP για κάποιον άλλο γύρο αφού οι Special επιθέσεις συνήθως απαιτούν πάνω από 1 AP.
Οι μηχανισμοί μάχης είναι σχετικά περίπλοκοι: Έχετε 5 στοιχεία: Void, Frost, Flame, Heaven & Earth. Οι Voids είναι ουδέτεροι χαρακτήρες και δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα ενάντια κάποιου, οι Frost και Flame κάνουν παραπάνω damage ο ένας στον άλλον και ενάντια των Earth αλλά είναι αδύναμοι ενάντια στους Heaven, οι οποίοι είναι αντίστοιχα αδύναμοι στους Earth. Επίσης υπάρχουν 3 Melee επιθέσεις : Strike, Pierce & Slash αλλά δεν έχουν κάποια διαφορά μεταξύ τους. Αντίθετα όμως η ποικιλία των Ranged επιθέσεων είναι ενδιαφέρον. Ακόμα και με τις απλές Melee επιθέσεις αν και δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη διαφορά μπορείς να δημιουργήσεις διάφορες τακτικές. Για παράδειγμα ο κύριος χαρακτήρας ρίχνει μια απλή μπουνιά και να χτυπήσει ένα χαρακτήρα, ενώ ένας άλλος χαρακτήρας με την επίθεση του καλύπτει μια μεγάλη κατακόρυφη έκταση αλλά καλύπτει μια μικρή οριζόντια έκταση.
Τέλος υπάρχουν τα tension attacks, θα παρατηρήσετε ότι οι μεγαλύτεροι εχθροί συνήθως έχουν σα συνοδεία ορδές από μικρότερους αντιπάλους οι οποίοι κυρίως πεθαίνουν με ένα μόνο χτύπημα. Όταν τους σκοτώσετε αυτοί εκτοξεύονται προς τα πίσω και συνήθως χτυπάνε και έναν άλλο αντίπαλο με συνέπεια θα δημιουργείται ένα domino effect και να μπορείς να σκοτώσεις αρκετούς αντιπάλους. Έτσι το μεγαλύτερο τέρας αναγκάζεται να κάνει summon και άλλους μικρούς αντιπάλους. Στην αρχή θα φανεί ότι είναι άσκοπο να σκοτώνετε τους μικρότερους αντιπάλους αλλά καταλαβαίνετε σύντομα ότι κάθε φορά που κάνει summon χάνει ένα μεγάλο πόσο από το HP του. Πετυχαίνοντας μεγάλα combos αποκτάς παραπάνω tension το οποίο σου επιτρέπει να κάνεις special attacks (και αν χτυπήσεις πάνω από 10 αντιπάλους με μία επίθεση σου επιτρέπει να ξανά επιτεθείς με τον ίδιο χαρακτήρα).
Δυστυχώς όμως το σύστημα μάχης έχει ατέλειες. Σίγουρα, τα επιθετικά buffs και debuffs είναι αρκετά χρήσιμα και σε βοηθάνε να κάνεις αρκετό damage, αλλά μερικά elemental attacks και offensive skills ήταν άχρηστα. Για παράδειγμα , μια βασική ικανότητα που παίρνεις στους Flame χαρακτήρες είναι το Fireball το οποίο κοστίζει 2 AP. Ωστόσο, όταν προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω ενάντια σε Frost εχθρούς διαπίστωσα ότι δεν ήταν καθόλου αποτελεσματικό γιατί με απλές επιθέσεις προκαλούσα παραπάνω damage και φαινόταν ότι σε μερικές περιπτώσεις το elemental πλεονέκτημα δεν είχε κανένα πλεονέκτημα ή μειονέκτημα. Το healing είναι ένα άλλο θέμα το οποίο είναι “σπασμένο” από την αρχή του παιχνιδιού διότι σε πολύ χαμηλά level ο κύριος χαρακτήρας παίρνει ένα Skill το οποίο θεραπεύει 3000 hp το οποίο μας καλύπτει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ο κίνδυνος να χάσεις ποτέ.
Τελικό Συμπέρασμα
Eν τέλει το παιχνίδι είναι απολαυστικό, οι χαρακτήρες διασκεδαστικοί. Το Battle System ήταν καλό αλλά κάποιες στιγμές γινόταν εκνευριστικό. Το παιχνίδι έχει κάποια προβλήματα στην ιστορία και στη διάρκεια του με αποτέλεσμα να χάνει ποιοτικά. Το παιχνίδι ήταν αρκετά φιλόδοξο αλλά δυστυχώς οι developers δεν μπόρεσαν να το κάνουν όπως ήθελαν, αφού η Neverland χρεοκόπησε και η Marvelous την απορρόφησε. Και πάλι όμως, αξίζει να του δώσετε μια ευκαιρία γιατί δεν θα χάσετε.
- Κονσόλα: 3DS (2015)
- Είδος: Strategy, RPG
- Εκδότης: Marvelous
- Εταιρεία Ανάπτυξης: Neverland, Marvelous
- Διάθεση: Καταστήματα πώλησης video games
- Παίχτες: 1
- Online στοιχεία: Όχι
- Δείτε εδώ την πολιτική βαθμολογίας μας