Αυτή ήταν η αρχική εκτίμηση των δημιουργών του Mario Kart Live, ωστόσο στην πράξη αποδείχθηκε το αντίθετο. Πάμε να δούμε τι ακριβώς συνέβη!
Mario Kart Live δίχως drift;
Ακούγεται βλάσφημο, έτσι δεν είναι; Κι όμως, αυτό ήταν αρχικά το σχέδιο! Σύμφωνα με τα όσα δημοσίευσε στο blog του ο Karthik Bala, συνιδρυτής των Velan Studios, η προσθήκη της λειτουργίας αυτής αρχικά θεωρήθηκε αδύνατον να μπορέσει να ενσωματωθεί.
Συγκεκριμένα:
Μαζί με τη Nintendo, επικεντρωθήκαμε στην αίσθηση του Mario Kart σε όλες τις κατηγορίες κυβισμού, από τα 50cc ως τα 200cc, διατηρώντας τα γνώριμα στοιχεία και το χειρισμό του Mario Kart – μαζί με το drift! Η ιδέα της προσθήκης του drift φαίνοταν απίθανη στην αρχή, αλλά γνωρίζαμε πως ήταν κρίσιμο κομμάτι του Mario Kart, ειδικά για τους έμπειρους παίκτες.
Σε ένα πείραμα που κάναμε ένα Σαββατοκύριακο στα τέλη της ανάπτυξης στη Velan, μετά από μερικές προτάσεις από την ομάδα της Nintendo, ξαφνικά μπήκε το drift και έφερε το απαραίτητο επίπεδο ικανότητας που οι έμπειροι παίκτες περιμένουν από ένα Mario Kart. Ήταν ένα ταξίδι εκμάθησης για το πώς να ξεπερνάμε τις αμφιβολίες μας που έκανε Mario Kart Live Home Circuit αυτό που είναι.
Από το drift, μέχρι την υποβοηθούμενη οδήγηση για τους νεότερους και λιγότερο έμπειρους, μέχρι τον αυτόματο πιλότο του Bullet Bill, δε σταματήσαμε να επιδιώκουμε ένα πραγματικά κλασικό Mario Kart.
Time Trials και όχι μόνο
Ο Bala είπε όμως και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με την ανάπτυξη του Mario Kart Live: Home Circuit:
Συμπεριλάβαμε και Time Trial racing. Στο γραφείο μας, κάναμε διαγωνισμούς κάθε Παρασκευή με βραβείο ένα τρόπαιο-μπανάνα. Συνήθως υπήρχε μια προσαρμοσμένη διαδρομή και καθένας είχε την ευκαιρία να κάνει τον καλύτερο χρόνο. Έτσι σκεφτήκαμε την αξία του ομαδικού παιχνιδιού και τη δυνατότητα να κάνετε «πάσα» το Switch σε όλο το δωμάτιο. Αποφασίσαμε να βάλουμε και δυνατότητα να εισάγετε το όνομά σας και ένα leaderboard στο τέλος των Time Trials για να μπορούν οι παίκτες να αναπαράγουν την εμπειρία μας. Παρόλο που έχει πλάκα να κοντράρεστε με τους φίλους σας και πολλά kart, πιστεύουμε πως θα εκπλαγούν πολλοί από το πόσο διασκεδαστικό είναι να ανταγωνίζεστε για τον καλύτερο χρόνο στην πίστα.
Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, ένα ορόσημο ήταν η οπτικοποίηση της πίστας. Στο πρώιμο playtesting. Ήταν εύκολο να χαθούν ή να πάρουν λάθος δρόμο οι παίκτες. Στόχος ήταν η πίστα να φαίνεται όπου κι αν βρίσκεστε και, σε επίπεδο, δουλεύει τέλεια. Αν όμως οι παίκτες θέλουν να δημιουργήσουν πίστες με πραγματικά αντικείμενα, τότε μπορούν απλά να σβήσουν την οπτικοποίηση της πίστας.