Σας μιλήσαμε για την επικείμενη κυκλοφορία του καταπληκτικού Metro Redux πριν λίγες ημέρες. Πώς αποδίδουν οι τίτλοι στο Switch;
Metro Redux – Η τεχνική ανάλυση της Switch version από το Digital Foundry
Παρόλο που η κυκλοφορία της συλλογής απέχει ακόμη, το Digital Foundry ήδη δημοσίευσε την πλήρη τεχνική ανάλυση των παιχνιδιών στο Switch.
Πώς «τρέχει» το παιχνίδι στο μικρό αλλά θαυματουργό Switch και πώς είναι η μεταφορά το σε σύγκριση με την έκδοση του PS4;
Σε σχέση λοιπόν με την PS4 έκδοση, το Switch «χωλαίνει» (όπως είναι αναμενόμενο) στους τομείς της ποιότητας εικόνας, των επιδόσεων αλλά και της ποιότητας των υφων.
Αυτό επ’ ουδενί δε σημαίνει βέβαια οτι το παιχνίδι δε βλέπεται! Μάλιστα, αξιοποιεί την τεχνική temporal super resolution για μεγαλύτερη ευκρίνεια, μειώνοντας ταυτόχρονα στο ελάχιστο τα αντιαισθητικά στοιχεία της χαμηλότερης ανάλυσης, όπως το aliasing (τα γνωστά «σκαλοπάτια» στις καμπύλες των γραφικών).
Το παιχνίδι τρέχει σε μέγιστη ανάλυση 720p (docked mode), αλλά ως είθισται στο Switch τα alpha effects, οτιδήποτε έχει να κάνει με διαφάνειες δηλαδή, γίνεται render στο ¼ της ανάλυσης αυτής. Αυτό σημαίνει αισθητή μείωση στην ποιότητα κάποιων εφέ όπως της φωτιάς σε σχέση με την PS4 έκδοση.
Περιέργως, το παιχνίδι τρέχει σε μέγιστη ανάλυση 720p ακόμη και στο portable mode, ωστόσο είναι δυναμική και έχει συχνότερες πτώσεις σε σχέση με το docked mode.
Παρόλα αυτά η ποιότητα εικόνας παραμένει υψηλή, καθώς δεν απουσιάζει τίποτα απολύτως όσον αφορά τα γραφικά και τις λεπτομέρειες, παρά τις υφές που σε ορισμένα σημεία είναι χαμηλότερης ποιότητας σε σχέση με την PS4 έκδοση.
Τέλος, το παιχνίδι τρέχει στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο σε σχέση με τα 60 του PS4, αλλά η ανταπόκριση του χειρισμού είναι άψογη και άμεση και η ομάδα του Digital Foundry δεν παρατήρησε περιστατικά input latency.
Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, δείτε το βίντεο του Digital Foundry και κρίνετε μόνοι σας!