Το κανάλι Kiwi Talkz στο YouTube δημοσίευσε μια συνέντευξη με έναν από τα στελέχη της ανάπτυξης της σειράς Metroid Prime. Ειπώθηκαν πολλά και ενδιαφέροντα, οπότε πάμε να δούμε:
Οι απίστευτες υπερωρίες που χρειάστηκαν για την κυκλοφορία του πρώτου Metroid Prime
Μιλώντας για τις υπερωρίες που «έπεσαν» για να βγει το Metroid Prime στην αγορά, ο Mike Wikan, πρώην προγραμματιστής της Retro Studios, είπε τα εξής:
Στο πρώτο Prime είχαμε πολλές υπερωρίες. Όχι για το 2 και το 3. Μετά το Prime 1 σπάνια κάναμε υπερωρίες. Είχαμε αλλαγές στη διοίκηση μεταξύ του Prime 1 και του 2.
Υπήρχαν υπερωρίες βέβαια, αλλά όχι σαν το ρυθμό του θανάτου που ζήσαμε στο τέλος της ανάπτυξης του Prime 1. Εκείνο ήταν ό,τι χειρότερο.
Καναδυό φορές ήμουν εκεί 48 συνεχόμενες ώρες με μίας ώρας ύπνο κι ύστερα υπήρξαν μερικά 36ωρα. Τους τελευταίους εννέα μήνες δουλεύαμε πάνω στο παιχνίδι 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Στο τέλος όλοι ήμασταν έτοιμοι να τα παρατήσουμε. Λέγαμε «φτάνει τόσο». Μου δόθηκαν δύο ευκαιρίες για δουλειά από διαφορετικές εταιρείες και, προς τιμήν της, η Nintendo αντιλήφθηκε την κατάσταση οπότε ανέλαβε τον έλεγχο της εταιρείας μέσω εξαγοράς. Έβαλε τον Michael Kelbaugh επικεφαλής. Είναι καλόκαρδος, πραγματικά καλός. Ήταν επικεφαλής της Πιστοποίησης Ποιότητας της Nintendo. Είπε «παιδιά, δώστε μου μερικές εβδομάδες για να αλλάξουμε πορεία». Και τα κατάφερε.
Επανέφερε την πίστη μας στην ηγεσία και την εταιρεία. Λάτρευα τη συνεργασία μας με τη Nintendo.
Πού έγιναν οι περισσότερες αλλαγές για το Metroid Prime Trilogy;
Σχολιάζοντας τη δουλειά που έπρεπε να γίνει για την επανακυκλοφορία της τριλογίας στο Wii, ο Wikan είπε:
Αυτό που έπρεπε να γίνει ήταν να ξαναβουτήξω στα βαθιά. Ήμουν ο μόνος σχεδιαστής που είχε δουλέψει και στα τρία παιχνίδια. Οπότε ήξερα πού είχαμε κρύψει όλη τη βρωμιά. Είχε γράψει όλα τα scripts για το παιχνίδι, σχεδίασα το περισσότερο AI και τα λοιπά. Οπότε ήξερα πού ήταν όλα τα σπασμένα χάλια που ήταν κρυμμένα κάτω από την επιφάνεια και που ποτέ δεν κατάφερα να διορθώσω. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν οτι υπάρχουν. Όμως όσοι έκαναν speedruns τα βρήκαν γιατί έπεφταν πάνω σε κάθε γωνία μέχρι να βρουν τρόπο να περάσουν μέσα από τους τοίχους.
Είχαμε λοιπόν την ευκαιρία να τα διορθώσουμε όλα αυτά με το Trilogy. Με τρώγανε τόσο καιρό τα σκασμένα! Οπότε πήγα και άλλαξα τους (Boost και Spider) Guardians και είπα στον Tanabe οτι θα τους επαναφέρω στις αρχικές τους ρυθμίσεις. (σ.σ: Ο Kensuke Tanabe ήταν που πήρε την απόφαση να γίνουν πιο δύσκολοι οι εν λόγω Guardians). Και μου είπε «Καλά Wikan-san, έχεις δίκιο. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα».
Μετά η Nintendo – για να καταλάβετε τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετώπιζε το προϊόν – χτένισε όλο το κείμενο. Όλα τα scans των τριών παιχνιδιών κι έφτιαξε ένα πλήρες λογιστικό φύλλο με ανάλυση για το πώς συνδέοντα όλα με το τρέχον σύμπαν των Metroid Prime. Μιλάμε για την κάθε λέξη. Μας έστειλαν εκατοντάδες εκατοντάδων σε διορθώσεις και αλλαγές στα κείμενα. Σκοπός ήταν να εναρμονιστούν όλα με το συνολικό σύμπαν του Metroid. Τόσο προσεκτικοί ήταν με τη λεπτομέρεια. Περίπου το 50-60% της δουλειάς που κάναμε στην τριλογία είχε να κάνει με τις αλλαγές στα αναθεματισμένα scan files.
Απολαύστε το πλήρες podcast παρακάτω:
Επίσης, μπορείτε να απολαύσετε ένα πλήρες playthrough του Metroid Prime από τον υποφαινόμενο παρακάτω!