Η Capcom δημοσίευσε μια νέα συνέντευξη με το Yasunori Ichinose, διευθυντή του Monster Hunter Rise. Θα τη βρείτε μεταφρασμένη παρακάτω:
Η νέα συνέντευξη του επικεφαλής του Monster Hunter Rise από την Capcom
Παρακάτω λοιπόν θα βρείτε τη μετάφραση της επίσημης συνέντευξης του Yasunori Ichinose, που μπορείτε να βρείτε στην αρχική της μορφή εδώ:
Shibata: Είμαι σίγουρος πως είχατε πολλή ανταπόκριση μετά την ανακοίνωση του Monster Hunter Rise. Υπήρξε κάτι που να σας τράβηξε ιδιαίτερα την προσοχή;
Yasunori Ichinose: Χάρηκα πολύ όταν είδα τις θετικότατες αντιδράσεις για τα Palamutes όχι μόνο στην Ιαπωνία αλλά και το εξωτερικό. Πολλοί μας ρώτησαν πόσο μπορούν να προσαρμόσουν το πιστό τους Canyne.
Ήδη έχουμε αποκαλύψει αυτές τις πληροφορίες, αλλά σε περίπτωση που τις χάσατε: Μπορείτε να αλλάξετε το σχήμα των αυτιών και της ουράς τους αλλά και το χρώμα του ρούχου τους. Ελπίζουμε να μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας μοναδικό Palamute και να του δείξετε όση αγάπη θα δείχνατε και στα Palico!
Εγώ χρησιμοποιώ το δικό μου προσαρμοσμένο Palamute όσο δοκιμάζω το παιχνίδι και το έχω συμπαθήσει πολύ.
Παίζω με ένα κίτρινο Palamute κι ένα πράσινο Palico. Λατρεύω τα hot dogs, οπότε τα έβαψα με τα χρώματα των αγαπημένων μου καρυκευμάτων: Μουστάρδα και τουρσί!
Είχαμε πολλές αντιδράσεις και για τους Buddies, αλλά τα τέρατα ήταν επίσης πολύ δημοφιλή.
Δείξαμε τέσσερα νέα τέρατα (και μερικά ακόμη): Τα Magnamalo, Aknosom, Tetranadon και Great Izuchi. Δείξαμε μόνο τα ονόματε και πώς μοιάζουν αλλά ο κόσμος έχει επινοήσει πολλά για κάθε πλάσμα κι όλα έχουν πολύ ενδιαφέρον.
Έχω δει και πολύ fan art στα social media που μας χαροποιεί ιδιαίτερα όσο δουλεύουμε στο παιχνίδι. Σας ευχαριστούμε όλους!
Αυτό το παιχνίδι έχει πολλές Ιαπωνικές/Ασιάτικες επιρροές στο σκηνικό, οπότε αρχικά ανησυχούσα για τις αντιδράσεις, αλλά ο κόσμος τις ήταν πολύ θετικός, οπότε είμαστε όλοι πολύ ικανοποιημένοι.
Θέλουμε να κάνουμε κάτι νέο, διατηρώντας όμως τον πυρήνα της εμπειρίας του Monster Hunter, οπότε ελπίζουμε να αναμένετε περισσότερες πληροφορίες.
Shibata: Στο Multiplayer, κάθε κυνηγός θα μπορεί να φέρει 1 Buddy, οπότε στο σύνολο έχουμε 4 Κυνηγούς και 4 Buddies. Αυτό σημαίνει οτι θα αναλαμβάνετε τέρατα με 8 χαρακτήρες στο μέγιστο. Τα τέρατα θα επιτίθενται σε όλους τους κηνυγούς και τους Buddies;
Yasunori Ichinose: Ναι, όλοι τους είναι στόχοι.
Και οι Buddies θα δέχονται επίθεση, απλά όχι τόσο συχνά όπως οι κυνηγοί
Shibata: Προσαρμόζεται η δυσκολία των quests στον αριθμό των παικτών στο Multiplayer;
Yasunori Ichinose: Ναι, βέβαια. Κοιτάξαμε παλιότερους τίτλους για να έχουμε σημεία αναφοράς και προσαρομόσαμε τις ρυθμίσεις για να ταιριάζουν καλύτερα σ’ αυτό το παιχνίδι.
Shibata: Μπορούμε να εξερευνήσουμε τις τοποθεσίες χωρίς objectives ή χρονικό όριο;
Yasunori Ichinose: Πέρα από τα κανονικά quests, έχουμε και μερικά quests που σας επιτρέπουν να παίζετε χωρίς χρονικό όριο οπότε αν θέλετε να εξερευνήσετε ή να μαζέψετε υλικά αντί να κυνηγήσετε, μπορείτε να το κάνετε όσο τραβάει η ορεξή σας.
Shibata: Σας ευχαριστώ. Έχω πολλές ακόμα ερωτήσεις, αλλά νομίζω καλύτερα να σταματήσουμε εδώ για την ώρα!