Όσοι δοκιμάσατε το demo του Monster Hunter Rise θα παρατηρήσατε πως δεν υπάρχουν πλέον οθόνες φορτώματος. Πώς φτάσαμε εκεί όμως;
Αλλαγές σε μια παραδοσιακή συνταγή με το Monster Hunter Rise
Όσοι έχετε παίξει παλαιότερα παιχνίδια της σειράς Monster Hunter, σίγουρα θυμάστε πως έπρεπε να περιμένετε να φορτώσει το παιχνίδι κάθε φορά που πηγαίνατε από τη μία περιοχή σε μια άλλη σε κάθε τοποθεσία.
Αυτό ήταν και το αρχικό σχέδιο για το Rise, που σημαίνει οτι πάλι θα υπήρχαν παύσεις για φόρτωμα πριν κάθε μετάβαση.
Μιλώντας στο IGN, ο επικεφαλής ανάπτυξης Yasunori Ichinose μίλησε σχετικά με την πορεία που ακολούθησε ο ομάδα του μέχρι τελική απόφαση για ενιαίες τοποθεσίες, που έκανε την εμπειρία σαφώς καλύτερη:
Θεωρούσαμε πως θα ήταν δύσκολο να διατηρήσουμε την ποιότητα των γραφικών και τη λεπτομέρεια ενός sandbox περιβάλλοντος στο Nintendo Switch. Όσο όμως η ανάπτυξη προχωρούσε αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε πως τα ανοιχτά περιβάλλοντα έχουν αρχίσει να γίνονται ολοένα και περισσότερο η νόρμα στα blockbuster παιχνίδια και η επιτυχία του Monster Hunter World μας ενέπνευσε να αναλάβουμε την πρόκληση.