Χαράς ευαγγέλια από την Capcom για τις επιδόσεις του Monster Hunter Rise στην αγορά! Πάμε να δούμε τη σημερινή ανακοίνωση!
Το νέο κατόρθωμα του Monster Hunter Rise στο Switch
Πέντε μόλις ημέρες μετά την ανακοίνωση των 4 εκατομμυρίων πωλήσεων, ήρθε η σημερινή είδηση! Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Capcom, το νέο παιχνίδι της επιτυχημένης σειράς ξεπέρασε τα πέντε εκατομμύρια που έχουν διανεμηθεί και πωληθεί ψηφιακά παγκοσμίως! Η ίδια η εταιρεία αποδίδει τη μεγάλη άνθιση των πωλήσεων στη θετική ανταπόκριση των παικτών στις νέες ιδέες και τα καινούρια στοιχεία του gameplay.
Παρόλο λοιπόν που ο τίτλος κυκλοφόρησε αποκλειστικά και μόνο στο Switch (για την ώρα τουλάχιστον), φαίνεται πως οι πωλήσεις του δεν επηρεάστηκαν καθόλου. Τουναντίον!
Ορίστε και τα επίσημα ανακοινωθέντα, δια στόματος Capcom:
Η Capcom ανακοινώνει σήμερα πως το Monster Hunter Rise για το Nintendo Switch έχει διανείμει 5 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως.
Η σειρά αποτελείται από κυνηγετικά παιχνίδια δράσης που βάζουν τους παίκτες αντιμέτωπους με τεράστια τέρατα μέσα σε πανέμορφα φυσικά περιβάλλοντα. Από τον πρώτο τίτλο το 2004, η σειρά δημιούργησε ένα νέο είδος παιχνιδιού. Οι παίκτες πρέπει να συνεργαστούν για να κυνηγήσουν άγρια τέρατα με την παρέα τους σε ένα τίτλο-φαινόμενο. Οι αθροιστικές πωλήσεις της σειράς ξεπέρασαν τα 66 εκατομμύρια πωλήσεις στις 31 Δεκεμβρίου του 2020.
Όσο για το Rise, είναι το ολοκαίνουριο παιχνίδι της σειράς Monster Hunter για το Nintendo Switch. Αναπτύχθηκε με την ιδιόκτητη RE ENGINE της Capcom. Στόχος ήταν μια νέα εμπειρία που μπορείτε να απολαύσετε παντού, οποτεδήποτε, με τον οποιονδήποτε. Με νέα τέρατα και τοποθεσίες, το παιχνίδι προσφέρει νέες εμπειρίες. Κι όλα αυτά χάρη, φυσικά, στις ενέργειες που επιτρέπει το Wirebug. Μ’ εκείνο, οι παίκτες μπορούν να διατρέξουν το πεδίο της μάχης ταχύτατα. Μπορούν ακόμη και να δέσουν ή να ελέγξουν τα τέρατα. Η προσθήκη των νέων «κυνοειδών» συντρόφων, των Palamutes, ενθουσίασε ακόμη περισσότερο τους παίκτες. Ο τίτλος απέκτησε μεγάλη αναγνώριση μετά από δύο demo που παρουσίασαν τοπικό και online συνεργατικό παιχνίδι πριν την κυκλοφορία. Το αποτέλεσμα ήταν διανομές που ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια αντίτυπα σε μία εβδομάδα από την κυκλοφορία.