Το demo του Monster Hunter Rise είναι ήδη διαθέσιμο εδώ και κάποιες ημέρες μέσα από το eShop, αλλά η εμπειρία δεν είναι πάντα ρόδινη.
Λόξιγκας στο frame rate του Monster Hunter Rise demo
Φαίνεται λοιπόν πως, σύμφωνα με μαρτυρίες παικτών που έπαιξαν το demo, το framerate πάθαινε «λόξιγκα» (γνωστό και ως suttering) για όσους είχαν πολλούς καταγεγραμένους φίλους στην κονσόλα τους.
Το καλό νέο όμως είναι πως η Capcom ανακοίνωσε, μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο Twitter, πως το πρόβλημα θα είναι διορθωμένο για την κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Σύμφωνα με τη μετάφραση του Siliconera, παραπάνω γράφονται τα εξής:
«Οι πελάτες που δοκιμάσαν τη demo εκδοση του Monster Hunter Rise παρατήρησαν πως αν ο αριθμός των εγγεγραμμένων φίλων στο λογαριασμό του χρήστη ξεπερνούσε έναν ορισμένο αριθμό, τότε το παιχνίδι θα άρχιζε να παθαίνει κολλήματα (πρόκειται για επεξεργαστική αποτυχία). Μείνετε ήσυχοι καθώς έχουμε επιβεβαιώσει πως το ζήτημα δεν εμφανίζεται στην τελική έκδοση. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.