Το Ninja Gaiden: Master Collection κυκλοφορεί εδώ και κάποιο καιρό για το Switch και ο επικεφαλής της Team Ninja μίλησε για τις εκπτώσεις που έγιναν για τη δική μας έκδοση.
Τι ειπώθηκε για τη Switch version του Ninja Gaiden: Master Collection
Μιλώντας λοιπόν με το ψηφιακό περιοδικό Switch Player ο επικεφαλής της Team Ninja, Fumihiko Yasuda, είπε τα εξής σχετικά με τις τεχνικές υποχωρήσεις που έπρεπε να γίνουν στο Switch:
Η ανταπόκριση του χειρισμού είναι σημείο κλειδί σε τέτοια παιχνίδια δράσης. Είναι κάτι που δεν επιδέχεται συμβιβασμούς. Για να μπει σε προτεραιότητα η επεξεργαστική ισχύς, έπρεπε να γίνουν συμβιβασμοί με την ανάλυση της εικόνας. Πιστεύω όμως οτι οι παίκτες μπορούν να νιώσουν τη διαφορά όταν ο έλεγχος έχει καλή ανταπόκριση σε τέτοια παιχνίδια.
Σχετικά με τις δυσκολίες των remasters είπε τα εξής:
Τα παιχνίδια αυτά δε σχεδιάστηκαν με την προοπτική ενός remaster. Υπήρξαν λοιπόν προκλήσεις που έπρεπε να ξεπεραστούν. Αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε με αντίστροφη σειρά και πιάσαμε δουλειά από το Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge. Προχωρήσαμε στο Ninja Gaiden Sigma 2 και τελειώσαμε με το Ninja Gaiden Sigma. Το προγραμματιστικό πλαίσιο οργανώθηκε σωστά όταν δουλέψαμε πάνω στις PS Vita versions (τα Sigma και Sigma 2 Plus). Οπότε αξιοποιήσαμε δεόντως εκείνο τον κώδικα. Και να σημειώσω οτι τα προβλήματα όπως πτώσεις του framerate και οι δυσκολίες στην εισαγωγή εντολών που υπήρχαν εκεί έχουν πλέον εξαφανιστεί!