Στις Η.Π.Α. και την Ευρώπη, η Nintendo έχει όλο και μεγαλύτερη indie παρουσία τα τελευταία χρόνια, ωστόσο αυτό δε συμβαίνει και στην Ιαπωνία.

Υπάρχει λόγος για το οτι η Nintendo ήταν λίγο στεγανή στην Ιαπωνία. Αυτό αλλάζει με το Nintendo Developer Portal. Τώρα είναι ευκολότερο για τους indie developers να φέρουν τα παιχνίδια τους στις κονσόλες της Nintendo, ασχέτως περιοχής.

Τι είπε η Nintendo για το θέμα στο Famitsu:

Πείτε μας το πώς η [Nintendo] μπήκε τελικά στη BitSummit.

Μιλώντας για τα παιχνίδια που κυκλοφορούν σε κονσόλες της Nintendo, μέχρι τώρα δημιουργούνταν από μεγάλες εταιρείες. Δεχόμασταν μόνο αυτόνομους από το εξωτερικό, αλλά απορρίπταμε τους εγχώριους.

Ο μεγάλος λόγος ήταν πως δεν είχαμε σωστή δομή για να τους δεχτούμε. Αλλά λόγω αυτού, κάποιοι είπαν πως «τα στάνταρ της Nintendo είναι υπερβολικά υψηλά» ή «Υπάρχουν πάρα πολλοί όροι».

Επιτέλους τελειώσαμε τις ετοιμασίες των δομών αυτών και, από τις 7 Ιουλίου, πρόσωπα και μη-εταιρικές ομάδες indies μπορούν να κυκλοφορήσουν παιχνίδια σε κονσόλες της Nintendo.

Για να συμπέσει με το γεγονός, ανανεώσαμε το Nintendo Developer Portal, το site εγγραφής των developers. Είναι τέλεια συγκυρία, δεδομένου του οτι το ζητούσαν πολλοί, οπότε αποφασίσαμε να παρευρεθούμε στη BitSummit για πρώτη φορά.

Ο ερχομός σας σημαίνει πως η Nintendo θα είναι πιο ενεργή με τα indie games;

Στην αρχή του 2013, κατά την έκθεση εσόδων, μιλήσαμε  για τη Unity και το Nintendo Web Framework για να επιτρέψουμε να δημιουργήσουν παιχνίδια ακόμη και indie groups ή μικρής κλίμακας studios.

Αυτή ίσως είναι η πρώτη φορά που φαίνεται ολικά απο τους developers, αλλά πάντα τους μιλούσαμε πάντα στα παρασκήνια.

Έχοντας πλέον τη δομή έτοιμη για να τους δεχτούμε, θα ήθελα οι indies να δώσουν το παρών ευρέως στις πλατφορμες της Nintendo.

Τι περιμένετε τώρα που ανοίξατε τις πύλες της Nintendo στους αυτόνομους;

Θα ήθελα να μπορούν να προσφέρουν μια ποικιλία παιχνιδιών. Ευρύ λογισμικό που θα στοχεύει σε πολλά είδη ανθρώπων. Να πάρουν μορφή καλές ιδέες και να πωληθούν στο Nintendo eShop. Αναμένω ο κύκλος να «συνδεθεί». Στη Nintendo, συζητούμε με όλους. Είτε είναι μεγάλοι διανομείς, είτε indie studios. Απο εδώ και πέρα αναμένω να δω πολλούς να εγγράφονται και αναρωτιέμαι τι είδους ιδέες θα υλοποιηθούν.

Πηγή

Author MasterV
Published
Categories indies Nintendo Νέα
Views 17
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πρόσφατα Άρθρα

Τέλος εποχής για τον Regginator

Warplanes: WW2 Dogfight από σήμερα στο Switch

Νέο τρέιλερ για το The Caligula Effect: Overdose

Nintendo Greek Community

23 User(s) Online Join Server
  • Kyoki
  • Arceus922
  • Jesteros
  • Vaynard
  • darthmitious
  • hisoka528
  • Johnaras
  • Fanis Kouklas
  • athanatos
  • Thorlar
  • Dire
  • GameDemon

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της Achill777
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της GameDemon
Εικόνα προφίλ του/της Steliosthegamerplays
Εικόνα προφίλ του/της Sleepy
Εικόνα προφίλ του/της SM
Εικόνα προφίλ του/της Spank
Εικόνα προφίλ του/της Mimakos
Εικόνα προφίλ του/της kamen
Εικόνα προφίλ του/της SP1
Εικόνα προφίλ του/της Mike_Gr

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. Ultimate Smash City League S1:P2

    Φεβρουάριος 23 @ 11:30 - 21:00
  2. Ultimate Smash City League S1:P3

    Μάρτιος 9 @ 11:30 - 21:00
  3. Ultimate Smash City League S1:P4

    Μάρτιος 23 @ 11:30 - 21:00

Nintendo Next Ημερολόγιο

Φεβρουάριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων