Ο ιστότοπος Game Informer πρόσφατα πήρε μια συνέντευξη από το διευθυντή του Final Fantasy VIII, Yoshinori Kitase, που αποκάλυψε πολλά.

Όπως θα δείτε και στο αρχικό κείμενο που βρίσκεται εδώ, η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τα άγνωστα παρασκήνια της ανάπτυξης του τίτλου με την ευκαιρία της κυκλοφορίας της Remastered Edition τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Πάμε λοιπόν να δούμε μερικά ενδιαφέροντα αποσπάσματα σε Ελληνική μετάφραση:


Η αποδοχή του Final Fantasy VIII από τους παίκτες εκείνης της εποχής

Το Final Fantasy VIII πούλησε πολύ καλά και, από αυτή την άποψη, ήταν επιτυχημένο. Αλλά όσον αφορά τα reviews, υπήρχαν μεγάλες αποκλίσεις και οι απόψεις διίσταντο. Για παράδειγμα, μέχρι τότε, αν νικούσες ένα τέρας έβγαζες λεφτά. Στο Final Fantasy VIII όμως, αποφασίσαμε να δώσουμε μισθούς στον παίκτη, οπότε έπαιρναν χρήματα μετά από ορισμένο χρονικό διάστημα. Σίγουρα υπήρχαν πολλοί που δεν ήταν ευχαριστημένοι από αυτό. Αλλά από την άλλη σκέφτηκα πως θα έδινε κάτι καινούριο στους παίκτες.

Όπως είπα, δεν υπήρχε internet εκείνη την εποχή, αλλά τώρα μπορούμε να δούμε τι λένε οι παίκτες για το παιχνίδι online και πολλοί έχουν πει – όσον αφορά το draw system και τα junctions – πως χρειάζεται χρόνος για να τα συνηθίσουν. Μόλις όμως το κάνουν, τότε το σύστημα γίνεται πολύ διασκεδαστικό. Πιστεύω λοιπόν πως καταφέραμε να παρουσιάσουμε κάτι καινούριο και απολαυστικό. Ακόμη και τώρα όταν βλέπω forum posts που λένε «Βασικά, το Final Fantasy VIII ήταν πολύ καλό» σκέφτομαι «Αυτός ξέρει τι του γίνεται!» [Γέλια]


Σχετικά με χαμένα δεδομένα και σκηνικά για το Laguna που κόπηκαν, αλλά και τα αρχικά σχέδια για αυτά

Ειλικρινά δε θυμάμαι και πολλά για τις σκηνές που κόπηκαν, αλλά θυμάμαι πως, όταν κάναμε αρχικά το παιχνίδι, σκοπός ήταν να υπάρχει ο ίδιος όγκος ιστορίας για το Laguna όσο και για το Squall. Στο τέλος, η ιστορία του Squall πήρε τα ηνία αλλά αρχικά το σκεπτικό ήταν να είναι παράλληλες ιστορίες με ίσες ποσότητες στο περιεχόμενο. Αλλά επειδή τελικά καταλήξαμε να δίνουμε τόση σημασία στον Squall, πολλές σκηνές με το Laguna κόπηκαν.


Αν μπορούσε να αλλάξει κάτι, αυτό θα ήταν…

Μια σκηνή με το Squall και τη Rinoa που συζητάνε στο Fisherman’s Horizon και δε θυμάμαι τι γίνεται στη συζήτηση, αλλά η Rinoa λέει μια εξυπνάδα στο Squall και αυτός σηκώνει το χέρι του πάνω της. Εκείνη το αποφεύγει, αλλά ακόμη και τότε, ο [Kazushige] Nojima-san είχε πει, «Δε θα έπρεπε να τη χτυπήσει. Δεν είναι καλό να χτυπάει ένας άντρας μια γυναίκα». Κοιτώντας πίσω, εύχομαι να μπορούσα να το αλλαάξω αυτό.

Author MasterV
Published
Views 30
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κυκλοφορία και αποκάλυψη Terry Bogard στο SSBU

Nintendo Greek Community

27 User(s) Online Join Server
  • Quackstorm
  • just a Furret
  • Bup
  • MOUS MOUS
  • Hellthrower
  • when contests (never)
  • pana8inaikakias
  • Lemon Mystery
  • Epicdeath
  • Fanis Kouklas
  • AtmanB
  • Hentai Haven

Πρόσφατα Άρθρα

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της Tsontoss
Εικόνα προφίλ του/της TakeASoda
Εικόνα προφίλ του/της oktrek
Εικόνα προφίλ του/της PotatoThanos
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της SM
Εικόνα προφίλ του/της Dense
Εικόνα προφίλ του/της Mike Wise
Εικόνα προφίλ του/της Bowtie Gamers
Εικόνα προφίλ του/της Admiral Dept
Εικόνα προφίλ του/της Latichris

Nintendo Next Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προσεχείς εκδηλώσεων αυτήν τη στιγμή.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων