fbpx

Ο ιστότοπος Game Informer πρόσφατα πήρε μια συνέντευξη από το διευθυντή του Final Fantasy VIII, Yoshinori Kitase, που αποκάλυψε πολλά.

Όπως θα δείτε και στο αρχικό κείμενο που βρίσκεται εδώ, η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τα άγνωστα παρασκήνια της ανάπτυξης του τίτλου με την ευκαιρία της κυκλοφορίας της Remastered Edition τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Πάμε λοιπόν να δούμε μερικά ενδιαφέροντα αποσπάσματα σε Ελληνική μετάφραση:


Η αποδοχή του Final Fantasy VIII από τους παίκτες εκείνης της εποχής

Το Final Fantasy VIII πούλησε πολύ καλά και, από αυτή την άποψη, ήταν επιτυχημένο. Αλλά όσον αφορά τα reviews, υπήρχαν μεγάλες αποκλίσεις και οι απόψεις διίσταντο. Για παράδειγμα, μέχρι τότε, αν νικούσες ένα τέρας έβγαζες λεφτά. Στο Final Fantasy VIII όμως, αποφασίσαμε να δώσουμε μισθούς στον παίκτη, οπότε έπαιρναν χρήματα μετά από ορισμένο χρονικό διάστημα. Σίγουρα υπήρχαν πολλοί που δεν ήταν ευχαριστημένοι από αυτό. Αλλά από την άλλη σκέφτηκα πως θα έδινε κάτι καινούριο στους παίκτες.

Όπως είπα, δεν υπήρχε internet εκείνη την εποχή, αλλά τώρα μπορούμε να δούμε τι λένε οι παίκτες για το παιχνίδι online και πολλοί έχουν πει – όσον αφορά το draw system και τα junctions – πως χρειάζεται χρόνος για να τα συνηθίσουν. Μόλις όμως το κάνουν, τότε το σύστημα γίνεται πολύ διασκεδαστικό. Πιστεύω λοιπόν πως καταφέραμε να παρουσιάσουμε κάτι καινούριο και απολαυστικό. Ακόμη και τώρα όταν βλέπω forum posts που λένε «Βασικά, το Final Fantasy VIII ήταν πολύ καλό» σκέφτομαι «Αυτός ξέρει τι του γίνεται!» [Γέλια]


Σχετικά με χαμένα δεδομένα και σκηνικά για το Laguna που κόπηκαν, αλλά και τα αρχικά σχέδια για αυτά

Ειλικρινά δε θυμάμαι και πολλά για τις σκηνές που κόπηκαν, αλλά θυμάμαι πως, όταν κάναμε αρχικά το παιχνίδι, σκοπός ήταν να υπάρχει ο ίδιος όγκος ιστορίας για το Laguna όσο και για το Squall. Στο τέλος, η ιστορία του Squall πήρε τα ηνία αλλά αρχικά το σκεπτικό ήταν να είναι παράλληλες ιστορίες με ίσες ποσότητες στο περιεχόμενο. Αλλά επειδή τελικά καταλήξαμε να δίνουμε τόση σημασία στον Squall, πολλές σκηνές με το Laguna κόπηκαν.


Αν μπορούσε να αλλάξει κάτι, αυτό θα ήταν…

Μια σκηνή με το Squall και τη Rinoa που συζητάνε στο Fisherman’s Horizon και δε θυμάμαι τι γίνεται στη συζήτηση, αλλά η Rinoa λέει μια εξυπνάδα στο Squall και αυτός σηκώνει το χέρι του πάνω της. Εκείνη το αποφεύγει, αλλά ακόμη και τότε, ο [Kazushige] Nojima-san είχε πει, «Δε θα έπρεπε να τη χτυπήσει. Δεν είναι καλό να χτυπάει ένας άντρας μια γυναίκα». Κοιτώντας πίσω, εύχομαι να μπορούσα να το αλλαάξω αυτό.


Author MasterV
Published
Views 92
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ESCI Ελλάδα εναντίων Ελβετίας

Ένα Like στο Facebook μας βοηθάει

Facebook Pagelike Widget

Ελληνική Κοινότητα Nintendo στον Discord

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της SM
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της kamen
Εικόνα προφίλ του/της mariapesm
Εικόνα προφίλ του/της Gold Luigi
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της nK
Εικόνα προφίλ του/της Mike_Tsak
Εικόνα προφίλ του/της SpyrosRai
Εικόνα προφίλ του/της GR☆DRACULA
Εικόνα προφίλ του/της Mimakos
Εικόνα προφίλ του/της V3rsed

Πρόσφατα Άρθρα

Βίντεο: Η Serena Williams απολαμβάνει το Switch

John Wick Hex – υλικό του τίτλου από το Switch

Τουρνουά/Εκθέσεις

  1. Splatoon 2 Tournament Banner Season 2

    Nintendo Next Online Tournament [Splatoon 2 Season 2] #2

    6 Δεκεμβρίου @ 17:30 - 22:00

Αρχείο Nintendo Next

Δεκέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031