Η σειρά Bravely δεν έχει δείξει σημεία ζωής από την κυκλοφορία του Second στο 3DS. Ποιές οι απόψεις του επικεφαλής για εκείνο και τι μέλλει γενέσθαι;
Παρόλα τα χρόνια απουσίας, το Bravely Default II ετοιμαζεται αποκλειστικά στο Switch. Μιλώντας στο Famitsu, ο πραγωγός Tomoya Asano μίλησε για πολλά και διάφορα. Πάμε να δούμε:
Οι απόψεις του Asano για το Bravely Second
Μιλώντας στο Famitsu, ο Asano είπε τα εξής για το δεύτερο παιχνίδι του 3DS, σύμφωνα με τους DualShockers:
Πριν μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες για το Bravely Default II σ’ αυτή τη συνέντευξη, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τους θαυμαστές για το Bravely Second. Υπήρχαν κομμάτια του παιχνιδιού που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες των παικτών. Η ομάδα ανάπτυξης σκέφτηκε σοβαρά τα προβλήματα του Bravely Second και αυτό φάνηκε σε όλα τα μεταγενέστερα παιχνίδια μας.
Στη συννέχεια ο Asano σχολίασε πως η διαδικασία επηρέασε την ανάπτυξη του (απλά καταπληκτικού) Octopath Traveler καθώς ο ίδιος θεώρησε πως το μέλλον της σειράς Bravely ήταν δυσοίωνο. Μετά όμως από την επιτυχία του mobile game με τίτλο Bravely Default: Fairy’s Effect, η Square Enix αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα νέα παιχνίδι.
Σκέψεις για ένα πιθανό Bravely Third
Τάδε έφη Asano:
Έχω μια ιδέα για αυτό. Επίτηδες δεν έχω καθορίσει τα επιμέρους ακόμη, οπότε μπορεί να γίνει ακόμη και smartphone game. Ίσως να μου δοθεί η ευκαιρία να το κάνω στο μέλλον αν οι θαυμαστές στηρίξουν τη σειρά,
Εν συντομία όσα επιπλέον ειπωθηκαν στη συνέντευξη
- Ο τίτλος Bravely Default προήλθε από την ανάγκη για αποστασιοποίηση από τους προηγούμενους τίτλους, με νέους χαρακτήρες και νέα προοπτική.
- Ο Naoki Ikushima του Octopath Traveler είναι ο μόνος character designer που εργάζεται στο Bravely Default II και έκανε όλα τα job designs.
- Η απόφαση έγινε για να υπάρχει συνοχή σε όλο το παιχνίδι.
- Ο Akihiko Yoshida, βετεράνος δημιουργός του Bravely Default και της σειράς Tactics Ogre δεν επιστρέφει αυτή τη φορά.
- Το soundtrack είναι πιο ώριμο και θα περιέχει οδυνηρές νότες μοναξιάς.
- Ο Asano και ο συμπαραγωγός Masashi Takahashi δεν έδωσαν οδηγίες στον Revo (το μουσικοσυνθέτη), αλλά απλά ένα έγγραφο με λεπτομέρειες για τους χαρακτήρες, το σενάριο κ.τ.λ.
- Πιστεύουν πως το τελικό αποτέλεσμα θα αναπαριστά στο 100% τα αισθήματα του Revo για το παιχνίδι.