Σε μια νέα συνέντευξη, ο επικεφαλής και συνιδρυτής της Platinum Games, Atsushi Inaba, μίλησε για το ποιά παιχνίδια ήταν πιο απολαυστικά όσον αφορά τη διαδικασία ανάπτυξης.
Οι αναμνήσεις του Atsushi Inaba
Σε μια νέα συνέντευξη με το κανάλι Electric Playground στο YouTube, ο επικεφαλής και συνιδρυτής της Platinum Games, Atsushi Inaba απάντησε στο ερώτημα υποδεικνύοντας δύο τίτλους: Το MadWorld και το The Wonderful 101. Και τα δύο παιχνίδι ήτα αποκλειστικές κυκλοφορίες για κονσόλες της Nintendo και συγκεκριμένα το Wii και το Wii U.
Πάμε να δούμε τι ακριβώς είπε ο Inaba:
Όλο κάνετε δύσκολες ερωτήσεις, τώρα μας βάζετε να διαλέξουμε ένα παιχνίδι.
Υποθέτω αν έπρεπε να διαλέξω ένα, τότε μάλλον το MadWorld. Είναι από τα πρώτα παιχνίδια που κυκλοφορήσαμε κι αυτό γιατί προφανώς υπάρχουν επιρροές απο το Sin City στο σχεδιασμό των γραφικών. Η ομάδα των Clover Studios μόλις είχε ολοκληρώσει το Okami, που είναι προφανώς ένα παιχνίδι που έχει να κάνει με τη γαλήνη και την ηρεμία, αυτά τα πανέμορφα χρώματα που χρησιμοποιούμε συνήθως και τους πήγαμε σε ένα βίαιο, σκοτεινό, κτηνώδη κόσμο. Αυτό που έμαθα από εκείνο το παιχνίδι είναι πως μπορείς να έχεις βία και κτηνωδία, αλλά παρόλα αυτά να κάνεις ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι. Τα γραφικά λοιπόν – το επίπεδο της βίας – δε σημαίνει οτι το παιχνίδι δεν έχει βάθος ή οτι δεν είναι διασκεδαστικό, οπότε η ανάμιξή μου στο παιχνίδι ήταν ένα μοναδικό μάθημα για μένα.
Αν έπρεπε να πω άλλο ένα, τότε μάλλον θα ήταν το The Wonderful 101 γιατί ήταν το τελευταίο παιχνίδι στο οποίο συνεργάστηκα με τον Kamiya-san. Ο Kamiya-san κι εγώ έχουμε πολύ έντονη προσωπικότητα. Είμαστε απόλυτοι στις απόψεις μας, έχουμε δικό μας ρυθμό και νοοτροπία για τα παιχνίδια. Του έλεγα «Χρειαζόμαστε αυτό το επίπεδο ποιότητας» κι ερχόταν να μου πει «Όχι, πρέπει να είναι καλύτερο με άλλο τρόπο». Ταιριάζουμε πραγματικά, αλλά είναι επίπονη διαδικασία γιατί συνεχώς ο ένας σπρώχνει τον άλλο σε νέα μεγαλεία, αυτό όμως έρχεται με πολύ άγχος, πόνο και πίεση. Ποτέ δε ήταν μια χαλαρή εμπειρία αλλά, ακόμη και μέσα στην οδύνη της συνεργασίας μας για τη δημιουργία ενός καταπληκτικού παιχνιδιού, το διασκέδασα οπότε αν θα έπρεπε να επιλέξω ένα παιχνίδι όπου δούλεψα με τον Kamiya, τότε στο Wonderful 101 διασκέδασα πολύ. Αλλά το κάθε παιχνίδι είναι διασκεδαστικό με το δικό του τρόπο, γι’ αυτό είναι δύσκολο να απαντηθούν τέτοια ερωτήματα.
Αν θέλετε να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη στην πληρότητά της, μπορείτε να το κάνετε εύκολα παρακάτω: